- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Asztrofotózás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
Aktív témák
-
proof88
addikt
GP3 olyan szoros, hogy Kiss Pál Tomi csak fél mp-cel maradt el az időmérőn a pole-tól, de így is csak 18. lett.
-
proof88
addikt
válasz Misi 007 #32539 üzenetére
ja az nagyon nagy volt egy szabadedzés stream után ismételték a BBC összefoglalóját a futamnak. Folyamatosan megérkezett valaki a sóderbe az 1. kanyarban. Nyilván fáztak és összegyűltek egy kis tábortüzet rakni.
szerk.: ma volt a legdurvább a hangja a Rönónak szerintem eddigi onboard hangból
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
GP3: Kiss Pál Tamás a 18. helyről rajtolva a 8. lett. Nem láttam, de állítólag esőben slick gumikkal.
Holnap a pole pozícióból rajtol. A mai futam ismétlése, illetve a holnapi futam élőben megtekinthető az Eurosporton délelőtt 9-től. -
proof88
addikt
válasz TESCO-Zsömle #32813 üzenetére
ez hülyeség, mégpedig azért, mert a füvön fékezés az egyértelműen nem fékhiba, és ezen a hétvégén Webber volt a gyorsabb, ezt nem kell magyarázni, ennyi. A fékhiba pedig folyamatosan visszatérő probléma a Red Bullnál és nem csak Vettelnél, Webbernél is. Webber jó formája ilyenkor szokott lenni általában, tavaly is ilyentájt volt. Csak az a gond, hogy nála ez csupán néhány futamig tart, aztán ennyi. Vagy Vettel fáradt kicsit ilyenkor pár futamig, passz. Vagy egyszerűen pont a pálya nem fekszik neki annyira. Mert ez visszatérő probléma egyébként, hogy pont a hazai közönség előtt nem az nyer az F1-ben akiért leginkább kinn vannak a szurkolók. Most is az volt, hogy Ausztráliában nem Webber nyert, Angliában Alonso nyert, itt Nürburgringen Hamilton nyert, Spanyolországban és Valenciában Vettel, tehát egyikük sem ott nyer ahol igazán szeretne. De ez már 2009-ben is így volt, úgy emlékszem.
szerk.: amúgy grat Sutilnak a 6. helyért.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz szőröscica #32819 üzenetére
most nem azért, hogy Vettelt védjem, de simán megtörténhetett, hogy esetleg egy másik beszélgetést már nem játszottak be
-
proof88
addikt
Most komolyan, ti honnan szeditek ezeket a fényképeket? Ott vagytok a pályán? Milyen jogon? Én miért nem lehetek ott ???
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
az hogy lehet hogy port.hu szerint (és az rtl klubon is ezt mondták) élőben közvetítik a gp3-as futamot 12:30-kor, miközben az élőben 8:30-kor lesz az Eurosporton. De akkor minek mondták h élőben közvetítik !?!?!?!
-
proof88
addikt
Mammut 2-ben ki van állítva estig Tomi új festésű GP3-as autója a szökőkútnál, meg 2-től lesz ott ilyen interjúszerűség.
-
proof88
addikt
amúgy szerintem végig tudna menni, elvileg meg lehet csinálni szokatlanul magasra állítva a hasmagasságot, persze akkor nyilván a leszorítóerő csökkenni fog, de legalább nem ül fel a kocsi a buckákon. a pattogást meg a lehető leglágyabbra hangolt felfüggesztéssel megoldanák. De bizonyos helyeken eléggé rázna úgy is. Tény, hogy a kráterekkel nem nagyon lehet mit kezdeni.
-
proof88
addikt
jópáran kinn vannak ahhoz képest h munkanap délelőtt van
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #33113 üzenetére
Oliverda vs Motion LIVE ?
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #33119 üzenetére
a red bull nem is drága ahhoz képest, hogy KÉT DECI ÁSVÁNYVÍZÉRT 400 FT-OT KÉRNEK EL
-
proof88
addikt
megmondom őszintén zavart az is, hogy időmérő alatt játszották be az interjúkat, a tökömért kell dumálni amikor mennek az autók. Mondjuk a BBC-s kommentálást szeretem, mert ők a technikai dolgokról egy csomót beszélnek közben, ráadásul még a kiejtésük is szép. Mondjuk nyilván ha kimegyek legalább valami állójeggyel, akkor ott akkor is a kocsikat hallom ha beszélnek közben. Majd jövőre. De így belegondolva, jövőre nem hallhatom élőben a befújt diffúzoros kocsikat féktávon.
-
proof88
addikt
Wéber Gábor meg azért sem lesz állandó kommentátor, mert ő jelenleg is aktív versenyző a német Seat Leon Szuperkupában, van amikor ráér van amikor nem. De a legjobb/legértékesebb dolgokat abszolút ő mondja, meg ő egyébként is régen szimulátorozott is, konyít azért valamennyit az autó beállításokhoz is és jó pilóta. Walter is pilóta, és egyébként nagyságrendekkel értékesebb dolgokat mond mint Gyulám, de a hangja nem az igazi, bár engem ez nem zavar. Az meg hogy valaki félrebeszél néha, az egy dolog, de Gyulám folyamatos hülyeségei.
-
proof88
addikt
bazzz kiment a fejemből a GP3
itt van stream
Tomi most a 12. helyen van, a 18.-ról rajtoltszerk.: húúde meredeket előzött
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #33288 üzenetére
egyébként nem csak azért lesz érdekes a féktáv mert a belső ív jobb lehet most, hanem mert az ideális ívre ahogy megérkezel, a féktávon van egy hupli ahol azért szabadedzéseken többen is instabillá váltak mert egy pillanatra megugrik a kocsi és amíg az első kerekek egy pillanatra blokkolnak az nem is nagy gond, de utána amikor a hátsó kerekek egy pillanatra elvesztik a tapadást máris elmehet a fenekük
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #33299 üzenetére
-
proof88
addikt
nem akarok hülyeséget mondani, de nem lehet hogy akit eltalált valami a lábánál, az az volt hogy a túloldalon a másik csávó is megnyitotta a poroltót vagy mi az és eltalálta a csávót a nagy nyomással? illetve nem tudom van olyan ami folyamatosan olt, de van olyan amivel "lövéseket" kell leadni az égő kocsira és az iszonyatos nyomással lő
-
proof88
addikt
Jessica még mindig csinos.
-
proof88
addikt
válasz Flashcash #33480 üzenetére
hát elég szokatlan és csúnya eset volt mindenesetre.
Aki meg előzött ott sárga zászló alatt, azt meg végképp nem értem, mert ha még nem is látja a sárga jelzést és a csapat se szól neki h ne előzzön a célegyenes végén, azért elég feltűnő a nagy füst és az emberek jelenléte a pályán, ebből legalább gondolhatta volna hogy egyébként sárgáznak. -
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #33487 üzenetére
egyébként nem tudom ... de végül is nem is csinálta olyan rosszul, keresztben állt a pályán, jó irányba kezdte el forgatni, egyértelmű volt mindenkinek hogy merre menjenek, az első 2 kocsi elöl gyakorlatilag eltakarodott azáltal hogy elkezdte forgatni, di Resta meg sztem kicsit túlreagálta amikor lehúzta a kocsit a pályáról. Button volt necces.
-
proof88
addikt
válasz Oliverda #33589 üzenetére
Michibata kisasszony is beállhatott volna grid girlnek, Jenson mellé. Amúgy voltak helyes lányok, de tény hogy láttam már jobbakat is. Mondjuk nekem a szőke haj a sötét szemekkel sosem jött be. Inkább a sötét haj+sötét szemek vagy sötét haj+világos szemek vagy világos haj+világos szemek.
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #33594 üzenetére
aztaku
szerk.: azé Vettel mutogatása kár h lemaradt a képről de elég jó a praty[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
ha a végáttételt változtatod, az minden fokozatra hatással van, akkor már inkább csak a 7. fokozati áttételt kell kicsit változtatni.
Egyébként ez nekem mindig is dilemmám volt szimulátorban, hogy hogy állítsam be a legjobban ezeket. Mert a lehető legjobb gyorsulást szeretném elérni a legjobb végsebességgel párosítva, de azt nem nagyon lehet. Általában minél rövidebb végáttételt használtam (néhány pálya kivételével), és vagy a 6. vagy a 7. fokozat lett elnyújtottabb. Szerintem ezeket úgy kell beállítani, hogy a pálya leghosszabb egyenesében ne az egyenes végén érd el 7.-ben a motorral a fordulatszám-határt, hanem már kicsit előtte és onnan egy kicsit konstans végsebességgel haladsz a féktávig ... ezáltal egy minimálisan kisebb lesz a topspeed, de amit elérsz, azt előbb éred el az egyenes közepén egy kicsivel, mintha nagyobb topspeedre állítanád.
Az a helyzet, hogy amikor megvan hogy kié a pole, utána már nem lehet nyúlni a kocsihoz. Szóval előre kéne tudni, hogy én ma nem leszek pole-ban és ezáltal kicsit hosszabbra rakom a 7. fokozatot és akkor jó lesz a DRS cucc ... de az sem elhanyagolható ha mondjuk én ezáltal 320-at elérek, a pole-ból induló mondjuk csak 305-öt, de neki jobb a gyorsulása az egyenes elején, szóval lehet h hiába van DRS ő még jobban gyorsul. De ezek modról modra is változnak, h minek milyen hatása van, szóval élőben is minden más, és csak ők tudják ezt megmondani h mi éri meg és hogy. -
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #33687 üzenetére
mi az a fényes izé a tenyerében?
meg ez milyen gép?[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
jah
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #33710 üzenetére
Spa, Szuzuka pedig még olyan helyek ahol a kemény jól jön, nem?
Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Politika
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Windows 11
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- Dell Latitude E6330, 13,3" HD Kijelző, I5-3320M, 4GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6420, 14" HD+ Kijelző, I5-2540M, 4GB DDR3, 250GB HDD, Nvidia VGA, WIN 10, Számla, Gar
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó