Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
Aktív témák
-
proof88
addikt
na ne veszekedjetek már, most már koncentráljunk az F1-re!!!
-
proof88
addikt
Leggyorsabb körök és végsebességek
Még a 290-et sem érte el senki! Rohadt motorok ...
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #29050 üzenetére
Minden pilóta hétvégi sofőr mert hétvégén versenyeznek.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz Mastre #29154 üzenetére
Beázott a KERS és nem vezethette tovább az autót. Nem önszántából találta ki, hogy hát akkor ő most hazamegy. Szted amúgy a csapat mit szólt volna hozzá? Mármint ha így áll hozzá? Azé van ott csapatfőnök is meg minden, nyilván mondták volna h ezt azé nem kéne. Nem a versenyképes autóját hagyta ott a rajtrácson, hanem ami már elcsesződött, mert a mélyen tisztelt Ferrari mérnök team ismét összefosta a tervezőasztalt.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
streamet tud valaki?
szerk.: STREAM
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Akit érdekel: ma kezdődik egy újabb Le Mans 24 órás verseny, délután 3-kor. Eurosporton és Eurosport2-n felváltva nézhető élőben. Most a bemelegítőt lehet nézni.
-
proof88
addikt
Sir Stirling Moss is rajthoz áll a most kezdődő legendék versenyén. Most 82 éves.
-
proof88
addikt
nem a futamon lesz a félórás cucc, mert a futam 7-kor kezdődik magyar idő szerint is.
-
proof88
addikt
Ez amúgy nem már szezon elején is tudtuk hogy a red bullnak gyengébb a KERS-e, cserébe jóval kisebb a hűtés igénye? Vagy valami ilyesmiről volt szó.
-
proof88
addikt
Internet Explorer 6.0-t láttam-e a képernyőn?
-
proof88
addikt
válasz szumoo #29478 üzenetére
Gondolom keveréktől is függ. Ha csak a szimulátort nézem: voltam olyan sorozatban ahol nagyon gyorsan hűlt a gumi az egyenesben, persze ezt úgy kell érteni hogy üzemi hőmérséklet környékén maradt, de pl ha megcsúszás miatt túlhevült, akkor az egyenesben nagyon gyorsan visszament üzemi hőfok környékére. De voltam olyanban is ahol a csúszkálások alig melegítették a gumit, de pusztán az hogy 300-zal megyek egyenesen, eléggé melegítette. Szerintem ezt az tudja aki esetleg hallott vagy olvasott valami riportot egy csapatból valakivel vagy ilyesmi, akik konkrétumot tudnak mondani. Az tény hogy egyenesen haladva nem tehénkedsz úgy egyik oldalra sem mint kanyarban, és biztos a menetszél is jelent valamit, de ezek az autók azért nagy terhelést adnak a guminak 300-nál egyenesben is a nagy leszorítóerő miatt. Most ha a szimulátort nézem, 300-nál van olyan 15000 N leszorítás, ami 200-nál csak ~7000 N.
szerk.: mondjuk a kemény keverékről el lehet képzelni hogy ha 100 fokos, akkor egyenesben haladva elkezd hűlni valamennyit, de a szuperlágy az lehet hogy még elkezd lassan 101-102 és így tovább melegedni egyenesben is. Én alapvetően azt vettem észre szimulátorban, hogy ott melegszik jobban a gumi ahol súlytöbblet van, és a nagy sebességgel haladás egyenesen is nagy súlyt helyez a gumikra. Persze ez gondolom nem okoz akkora melegedést mintha mondjuk keresztbe csúszok a gumikkal.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #29519 üzenetére
mi a gond a 7. fokozattal?
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
most is leadhatnának 1-2 reklámot, nem verseny közben ...
-
proof88
addikt
amúgy a hangulat rohadt jó lehet, akkor is amikor leszakadt a zég a Hungaroringen, király volt bár tény hogy az a 18°C-os levegő nem olyan jó esőben ... én fázós vagyok
-
proof88
addikt
válasz remington2 #29887 üzenetére
még a piros zászló előtt feladta a versenyt tehát ő már nem szerepel
-
proof88
addikt
be kéne zárni a topikot 1 napra mert mindenki trollkodik
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Most amúgy nem azért hogy Vettel érdemeit kisebbítsem, de... én a linkelt videón azt látom hogy az új gumi tapad mint atom, Vettel a kanyarokban úgy követi le Buttont és Massát ahogy nem szégyelli, és a porosabb íven tud olyat fékezni amilyet akar. Azért ha Button ott maradt volna bal szélen a kanyar előtt védekezni, hát lehet hogy lecsúszás lett volna belőle. Massa meg lehet úgy volt vele hogy Vettel úgysem fog rendesen megállni a poros íven, hát simán.
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #30527 üzenetére
persze attól még szép előzések voltak, szó se róla.
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #30557 üzenetére
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz #16741888 #30607 üzenetére
maradjunk annyiban hogy valahányszor Vettel előzésre készül, elkezdem félteni az előtte lévőt mert sokszor nem sült ki jó dolog belőle. Ez olyan mint amikor Webbert meg akarja valaki előzni és a hátul jövőt kezdem el félteni mert abból sem szokott jó kisülni. Vagy mint Kimi futamjai amikor Schumi ott volt a Ferrari boxban. Ezek olyan dolgok amik összekapcsolódtak. Tavaly is szépen kilyukasztotta Button hűtőjét Spa-ban pedig csak kijött mögüle szélárnyékból. Persze biztos eléggé megváltozott az autó egyensúlya ahogy megkapta szemből a full levegőt, na de akkor is. Vettel is hibázik, és attól félek hogy idén is ki fog ütni valakit előzés közben, de ne legyen igazam.
szerk.: abszolút nem vagyok Vettel ellenes egyébként, engem a mutogatása sem zavar meg hogy magabiztos, csinálja, így kell csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
PumPi & Stay: én nem arról beszéltem hogy Alonso vagy Hamilton vagy akárki milyen jó, erre reagáltam:
ami hibákat elkövetett tavaly idén már nem
Szerintem ami késik, nem múlik, de majd meglátjuk. Mellesleg Vettelnek is el szokott durranni a feje, pl tavaly Hungaroringen. Bárkinek eldurranhat, ezért nem is kell ennyire védeni. -
proof88
addikt
Gyakran (asszem negyed óránként) induló buszjárat van az Árpád-hídtól, ami egyébként BKV buszok, és Mogyoródra visznek. Onnan még negyed óra gyaloglás fel a pályáig. Szerintem úgy a legegyszerűbb autó nélkül. 2009-ben voltunk így szombati napon, akkor mondjuk korán is mentünk, még nem volt tömegnyomor a buszon de voltak már rendesen.
A Hungaroring megközelítésében egyébként az a jó hogy gyalogolsz fel és amikor ott vagy, meglátod a pályát is, nagyon nagy érzés. Kb ugyanez volt mint amikor múltkor HÉV-vel mentünk. Akkor Szilasligetnél szálltunk le, de onnan legalább 20-25 perc gyaloglás kellett.
Bár gondolom F1 hétvégén megáll a HÉV a Hungaroringes időszakos megállónál, az nem tudom mennyivel jobb. Én az Árpád-hídtól induló buszt választanám. Az gyakrabban is jár.Szerintem futamon érdekes lehet a célegyenes vége hiszen az egy jó előzési pont. Van kivetítő is, közben azt is lehet nézni, mintha TV-ből néznéd. Naptejjel érdemes kenni időközönként magad, mert gyorsan leég az ember, főleg ha nagyon felhős az ég. Esőkabátot is érdemes vinni, sosem lehet tudni.
Futamon amit még érdekesnek tartok, a célegyenes elején lévő tribünök, ahonnan az egész 3. szektorra rá lehet gyakorlatilag látni.
Bár szombatot írtál, igaz hogy nincs f1 futam, de sokféle más kategória futama van szombaton.F1 időmérőt nem tudom hol lehet nézni a legjobban. Elvileg a fedett tribünön lehet a legjobban megsüketülni.
Szerintem a célegyenes vége azért is jó mert ott van egy nagyobb bukótér, és ha valaki donutolni akar akkor azt lehet ott látni.
-
proof88
addikt
Pedig jó dolog a versenyt is nézni élőben ...
A hangok, a szagok, meg hogy ott történnek a dolgok tőled pár méterre, nagyszerű. Mármint F1 versenyen nem voltam még, csak betétfutamokon, meg a WTCC-n múltkor. Igazából ezt nehéz megfogalmazni, de amikor ott vagy, látod magad előtt a magyar füvet, ha valaki megcsípi a kocsival akkor tudod hogy a magyar füvet csípte meg, és te pontosan tudod hogy milyen egy magyar fűnek a fogása, milyen amikor vizes és csúszós. Lehet hogy nem érted amit mondok, mindegy. Meg hogy WTCC-ben magyarnak szurkolhattunk és élőben teljesen más minden mint otthon a tv előtt. A képedbe kapod a dolgokat meg mindent, nagyon jó.szerk.: hátizsákkal be lehet menni, abban nyugodtan vihetsz enni meg inni, fényképezőt is viheted benne. Tehát nem kényszerítenek arra hogy ott helyben vásárolj arany áron. Viszotn lehet hogy rosszul tudom, de úgy emlékszem hogy a hűtőládával anno volt valami probléma, hogy azt nem engedik vagy nem tudom, mindenesetre WTCC-n láttam olyat is.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
egész hamar hozzászoktam a WTCC-hez, meg olvasgatok is 1-2 dolgot a neten és idővel ezt is meg lehet szokni, én már azért nagyjából vágom a pilóták neveit
a hangjukat viszont inkább belülről szeretem, kívülről nem olyan élvezetes sajnos.
Az a baj hogy kezdek átesni a ló túloldalára, egyre inkább vonz engem a mindenféle versenysorozat, egyre több időt vesz el csak az hogy nézem. Én szimulátoroztam és inkább ott ismerkedtem meg F1 után a túraautók világával, és nagyon tetszik. Meg múltkor is néztem a 24 órás Le Mans-t, nagyon király volt. Engem is zavar amikor látok egy versenyt és semmit sem tudok a versenyzőkről, de ez ellen úgy lehet tenni hogy időt szán rá az ember aztán megszokja. Meg unalmasnak tűnhet, de ha belegondol az ember, biztos van értelme mindnek, különben nem lenne verseny, aztán megszokja az ember és rájön hogy ez is izgalmas. -
proof88
addikt
válasz CoolBoy323 #30644 üzenetére
A Hungaroringos megálló kényelmesebb, mint a Szilasligetnél? Gondolom igen, különben nem lenne.
Amúgy igen nagy kár, úgy tudom aláírták jövőre is a futamot hogy lesz megint a Hungaroringen, talán akkor lesz valami busz ügyben, mert érdeklődés elég nagy volt.
-
proof88
addikt
WSR-től előre félek, jó lenne kimenni, na de folyton a gyerekeket kell kerülgetnem meg felbukok bennük, ráadásul bömbölni fognak.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
amúgy a topikban mennyi anyázás lesz ha még ezután is meglesz a red bull előnye
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #30726 üzenetére
Alonso sem szállt el a VB-címtől, ő ilyen.
Hamilton nem hasonlítja magát Sennához, az emberek hasonlítják hozzá őt.
Vettel jófej, de a többiek is. -
proof88
addikt
amúgy nekem abszolút szimpatikus Vettelben az hogy amikor meg volt szakítva a futam akkor is melózott úgymond, azaz beszélgetett ott mérnökökkel vagy kikkel és nézte az adatokat, nyilván meg akarja érteni a háttér dolgokat is meg minden, na nem mintha ő lenne az egyetlen akinek ilyen a hozzáállása, csak megemlítettem
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #30848 üzenetére
miért muszáj ezt kommunikálnia? Ha a McLaren ragaszkodik hozzá, azt kommunikál amit akar. Te nem nagyon kedveled Buttont, mi? Nem tudom mennyit lehet látni abból a tükörből, ha vizet is felversz a kocsival.
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #30850 üzenetére
de egyébként most ennyire hihetetlen hogy Button tényleg nem látta Hamiltont?
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #30852 üzenetére
ha a telemetria azt is rögzítené hogy mikor milyen irányba dől a pilóta feje, sőt a szemgolyói is merre néznek, akkor tuti lehetne tudni hogy hova figyelt
szerk.: meg az is vicces lenne ha a verseny utáni riportban hazugságvizsgálóra lennének kötve a pilóták
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)