- Apple asztali gépek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: a Noctua elkészült a D15 felfrissített változatával
ph A cég csúcstermékének minden apró elemét optimalizálták, de nem ez volt az egyetlen érdekesség a standon.
-
Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
ma Az információ nem kellemes, de nem is hivatalos.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #19242 üzenetére
egyébként is hülyeség mert ha vettel megtenné akkor nem színészkedne a rádióba, mivel elvileg saját döntésből bünti nélkül elengedheti a csapattársát ... bünti akkor van ha bizonyított hogy a csapat parancsolta ezt meg ... mindenesetre a fékre nem gondoltam volna ... nem volt kicsit instabil az az autó ha csak egyik oldalon fogta a kereket?
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #19370 üzenetére
ez az időjárás gondolom befolyásolná az autók aero-tapadását
-
proof88
addikt
jó verseny lesz holnap, ha nem lesz uncsi, a technika is eléggé meg lesz terhelve az biztos ... fékre gondolok most elsősorban... amúgy meg a motorokhoz még annyit, hogy Szuzuka még eléggé használja a motorokat a többi pályához képest ...
-
proof88
addikt
válasz primera1 #19878 üzenetére
Schumi majd jövőre jobb lesz, ha az autó is jobb lesz ... én teljesen elhiszem amit Brawn mondott, hogy a gyors kanyarokban uolyan mint x éve, és ezt a telemetria igazolja, a lassú kanyarokban szenved Nicohoz képest, mert nem úgy használja a gumikat ahogy kéne, a stílusa miatt .. egyébként Kimi sem azért jönne vissza hogy aludjon a kocsiban ... de passzolnia kell a dolgoknak ahhoz, hogy valaki jó visszatérést produkáljon ... Schuminál most a gumi nem passzol, de az autó meg önmagában sem passzol egyik versenyzőnek ... mert ez most nem jó autó .. valszeg Rosberg is jobb eredményeket el tudott volna érni ebben az évben, ha marad a Williamsnél, de hosszú távon jobb döntés volt átjönni a Mercihez, jövőre sztem ütős lesz a kocsi és mind2 pilóta megmutathatja hogy mire képes!
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz [CS]Blade2 #19881 üzenetére
majd lesz valami
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #20211 üzenetére
jön szét a pálya
-
proof88
addikt
válasz prmcsk #20629 üzenetére
Ezt a részt mondjuk én sem értem, mármint a megcsúszásakor, miért is gurult vissza Rosberg elé?
Eltört a bal hátsó felfüggesztés és emiatt a jobb első kerék a levegőben volt, de attól még a bal első a földön volt és látszólag meg sem próbálta elkerülni utána, hogy rosberg elé guruljon ... fék vagy kormányzás? -
proof88
addikt
jól van nem kell leszólni
-
proof88
addikt
Webbertől is ugyanúgy ki lehet nézni egy brazil győzelmet, mert tavaly is Szingapúrban kiesett, Japánban kb utolsó lett (amikor sokszor bement a boxba elemeket tesztelni), Brazíliában meg első lett.
Abu-Dhabiban is nagyon jók voltak tavaly a Red Bullok, bár Hamilton esélyes lett volna, ha nem kell fék hiba miatt kiállnia.
-
proof88
addikt
Engem leszóltak, amikor felvetettem hogy miért nem ellenkormányzott amikor visszacsapódott a falról, oké hogy sokszor elengedik a kormányt becsapódáskor a versenyzők mert az komolyat tud forogni az első kerekekkel, de utána csak gurult simán vissza a pályára és ha nem is kormányoz, féket miért nem nyomott? Oké hogy a jobb első kerék a levegőben volt, de a bal első nem ... azzal is lehet kanyarodni azért ... meg fékezni a maradék 3-mal ... sztem reflexből ilyenkor az ember megpróbálja visszakormányozni a kocsit a falhoz ... nem vagyok F1-pilóta, de az eddigi évek alatt mindig azt láttam, hogy ilyenkor megpróbálnak mindent megtenni annak érdekében hogy ne kerüljenek a többi kocsi elé ... és Webberből simán kinézem, hiszen ő nagyon nem akarta ezt a futamot megfutni, érthetően hiszen őneki volt a legtöbb pontja, és ő olyan rohadék hogy mindig ráhúzza a kocsit egyenesekben is arra aki előzni akarja, csak azt nem értem, hogy miért nem nyújtottak be óvást már akkor a Mercedesék, azért ha nekem feltűnt ez és itt másik embernek is, és gondolom még jópár embernek ... de azon is csodálkozok, hogy senki nem ment még neki azért, ahogy védekezik ... azért egy határozott vállveregetéses elbeszélgetést már intézhetett volna valaki felé, akinek már törte le a szárnyát a korrekt védekező manővereivel ...
-
proof88
addikt
válasz -Mike- #20720 üzenetére
de azon is csodálkozok, hogy senki nem ment még neki azért, ahogy védekezik ... - ezt úgy értettem, hogy úgy nekimenni, mint ahogy Trulli ment Sutilnak az incidensük után, tehát odamenni és elbeszélgetni vele ... bár Trulli meg pont akkor beszél amikor nem kéne, na mindegy ...
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz MoP_FX 57 #20940 üzenetére
1 pilóta 1 évben 8 motort használhat. A 9. motornál már rajthelyes büntetés jár. Most szabadon cserélgethetik a motorokat, az eddig felhasználtakból. Alonsonak már van 8 használt motorja, a nagyon lestrapált példányokat használják edzéseken, versenyre pedig valószínűleg azt rakják majd be, ami eddig a legkevesebbet volt használva. Az mindegy, hogy mikor raknák be a 9. új motort, berakhatják pénteken is, az már büntetést von maga után.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz mephi666 #22006 üzenetére
én is vártam, hogy hátha a verseny végén esetleg feltekeri a motort, de úgy látszik nem volt rá mód ... a hangja egyébként kb egész évben ilyen volt a Ferkának
szerintem tiszteletreméltóbb lett volna úgy elbukni a vb-címet alonsonak, ha széthajtja a gépet, vagy belemegy valami vakmerő manőverbe és kiesik... legalább megpróbálta volna...
megtette , év elején, maláj vagy kínai futamon, mikor a kuplunggal gondja volt vagy a váltóval, és próbálta megelőzni Buttont, aztán túlerőltette és a technika megadta magát ...
jött is 1-2 embertől a szöveg, hogy milyen hősies volt, de valójában pontot kellett volna szerezni ott is, na mindegy ... -
proof88
addikt
szerk.: semmi, benéztem
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Remélem azért sikerül neki még olyan szép Bahreint meg Brazilt produkálnia, mint régebben.
-
proof88
addikt
válasz DopeBob #23296 üzenetére
meg ugye egy f1-es pilótafülkénél elképzelhetetlen hogy egy szalagkorlát áttöri. Persze a fej ott védtelen a repülő tárgyakkal szemben. Mondjuk ki tudja, lehet hogy eleve a pálya azon része is idióta volt. Mert ugye az nem is pálya, hanem közút, ideiglenesen lezárva a rali idejére. Azért a szervezők felmérhetnék jobban is a pálya veszélyesebb részeit és pl a szalagkorláthoz rakhattak volna valamit, bár nem tudni mennyi hely volt ott, esetleg valami elképzelhetetlen hibát csinált Kubica (balra helyett jobbra akart menni ), passz. 1 éve vagy mikor volt, Nascar versenyen meghalt egy versenyző, na ott egyértelműen a pálya volt a hibás (a vezetői hibán túl), f1-ben nincs olyan pálya ahol olyan nagy sebességnél a betonfal állít csak meg, legrosszabb esetben is van 2-3 soros gumifal a beton előtt. De a versenyzés mindig is veszélyes volt, F1-ben is csak idő kérdése sajnos, és lesz megint halálos baleset is. Emlékszünk 2 tavalyi esetre: Monacoban, Chandokra mászott fel egy másik kocsi, meg amikor Abu Dhabiban Schumira mászott fel a force india. Mindkét esetben ha kicsit más szögben mászik fel a kocsi, máris a fejet találja el. Vagy Massa esete. Vagy ugye ami Brands Hatch-ben volt, a repülő kerék okozta haláleset. De ezt minden versenyző tudja. Kubica is tudta, hogy az F1-es álomkarrierjét veszélyezteti a ralizással. Bevállalta a dolgot. Ne feledjük, hogy nem feltétlenül kellett volna így történnie a balesetnek, Kimi is hányszor törte meg a Citroen-t. Sokan törnek rali autót, ettől még nem feltétlenül rossz a pilóta. Nagyon szerencsétlenül alakult ez az eset. De alakulhatott volna rosszabbul is, ugye. Én bízok benne, hogy Kubica rendbe jön majd. Nagyon sok idő lesz őt visszahozni egy tisztességes alap szintre (ha sikerül), és nagyon rossz hogy ezen felül még a visszaszokás is sokáig fog tartani.
-
proof88
addikt
válasz DopeBob #23305 üzenetére
Sztem Kubicának mindig lesz hely valahol, és most nem egy utolsó autós csapatra gondolok. Kérdés, hogy mennyire tud felépülni. Legalább agyban helyben van. Igazából a Massa-dolog meg sosem volt nekem tiszta, persze könnyű ráfogni, hogy nem olyan, mint azelőtt, de szerintem nem a balesete miatt nem volt olyan jó, hanem más volt a kocsi, stb. De nyilatkozta is, hogy nem érezte rendesen az autót. Majd meglátjuk, kiknél alakul másképpen a dolog az új gumik miatt. Ilyet meg inkább ne jelents ki, hogy vége az F1-karrierjének, ez azért nem így van. Aláírom, hogy egyáltalán nem biztos, hogy folytatja valaha is az F1-et, és hónapok múlva sem fog pontosan kiderülni, hiszen ha mindenki azt mondja, hogy oké, még akkor is hátravannak a konkrét tesztelések, amikor még kiderülhet, hogy valami mégsem okés, nem tudja csinálni. Egyelőre gyógyulgasson, aztán meglátjuk.
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #23312 üzenetére
6 liter vér
Jarod1: te komolyan azt gondolod, hogy azért engedték versenyezni, hogy lesérüljön?
egy érdekes komment:
5-6 liter vér az a testben lévő vér 100%a... akkor most vissza kell adnia a lengyel állampolgárságot és olasznak számít ezentúl?[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz D@ni88 #23478 üzenetére
ráadásul bahrein, ki tudja mennyire melegednek túl a gumik, tavaly ez volt a probléma, hogy amikor valaki előzni akart és nyomta neki, túl is melegedtek aztán foghatta vissza magát :/ ebből a szempontból örülök hogy az ausztrál futam jön utána, mert ott másféle időjárás van, tehát így is meg úgy is láthatjuk ki hogyan teljesít.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
megújult kicsit a Race Edits része az oldalnak ...
nos az én szemem akkor csillanna meg, ha ott felül a 2010 SEASON mellett lenne 2009 ... 2008 stb ... -
proof88
addikt
Most nem nagyon látok tippversenyeket. Eddig volt az F1Híreken, de amióta megtörtént a változás, se ott, se F1GP-n nem látok tippversenyt. F1világ.hu-n van, azt tudom. Na meg az F1liga.hu, de az nem tippverseny.
A PH!-s F1top10 tippelős oldalnak nem lesz folytatása?
-
proof88
addikt
Ausztráliában 1 helyen lehet majd használni az állítható hátsó szárnyat, ez pedig a célegyenes. Az utolsó előtti előtti kanyarnál jelzi a rendszer, ha a pilóta jogosult az állítható szárny használatára, ehhez 1 mp-en belül kell követnie az előtte lévő autót. Ha jogosult, akkor az utolsó kanyarban kezdheti meg a hátsó szárny laposabbra állítását.
az előzni igyekvő versenyzők pedig 867 méteren keresztül élvezhetik majd a nagyobb leszorítóerőt generáló szárnyállás előnyeit - ez gondolom úgy akart lenni hogy a kisebb légellenállást generáló szárnyállás előnyeit ...
-
proof88
addikt
Hamarosan 2. edzés
-
proof88
addikt
Sutil fogásáról kéne valami külső kamerás videó, ami nem hátulról mutatja hogy nézett ki. Hát az ott ülőknek rohadt nagy élmény lehetett az biztos, spontán dónát
-
proof88
addikt
Én személy szerint csak örülni tudok Walternak, tisztességes dolgokat mondott és látszik hogy ő a netről is tájékozódik a dolgokról, nem úgy mint Gyulám.
Jó lesz a DRS, csak ezen a pályán nem igazán használható, legalábbis a célegyenes rövid, és nem egyszerű ráfordulni miközben valaki előttünk van. Ott már enyhén veszít az aero tapadásából az elöl lévő miatt a hátsó kocsi.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- HP 2UK37AA USB-C / Thunderbolt dokkoló bontatlan gyári dobozban
- PS5 + AOC MONITOR
- MSI RX 580 ARMOR OC (8GB GDDR5 256bit) -- tesztelt :: BESZÁMÍTÁS! AKCIÓ!
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Magyar Bill! Lenovo ThinkPad T440 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!