- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- ASUS notebook topic
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
proof88
addikt
Kubica és Alonso nagyon jók, Red Bull szintén, Massának volt egy köre ahol asszem csak 11 ezredre volt a 2. szektorban az akkori 1. helytől, de a végén bejött a boxba ... Sauber ismét hátul ...
-
proof88
addikt
azért én még emlékszem a tavalyi Silverstone-i időmérőre, ahol Webber szidta Kimit, hogy esetleg vodkázott vagy nem tudja mit bóklászott előtte a pályán hát most kiderült, hogy Webber meg sörözik futam közben már lehúzta az üveget, amikor már fékezni se tudott rendesen, és az ütközéskor esett ki a sörös üveg a kocsiból végül is megúszta a dolgot, de ugye 2007-ben a Japán Nagydíjon sem véletlenül hányta el magát a kocsiban
csak poén volt
-
proof88
addikt
Glock gondolom a 20 mp-et az "elengedésért" kapta, de ott volt egy HRT is úgy emlékszem, azzal mi van? Egyébként nem értem a dolgot, versenyezzenek egymással, de ha ott van a rohadt kék zászló, akkor álljanak félre ... de ők akkor is ott nyomták egymással a meccset...
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Chandok mérnöke mondta, hogy kicsit lejjebb vesszük az első szárnyat és akkor nem lesz annyira túlkormányzott az autó. Erre azt válaszolta, hogy egyáltalán nincs gond az aero-balansszal, az a baj hogy folyamatosan leütődik az autó ... hmm most ennyire eltérő hogy lehet a pilóta és a versenymérnök véleménye?
egyébként igen, hepehupás szegény pálya meg poros is[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #16717 üzenetére
ezt ki kiáltotta ki monza után a 2. leggyorsabb pályának? se az új se a régi vonalvezetéssel nem lehet 2. szerintem, ott van spa és szuzuka ... lassúbbak lennének silverstone-nál?
szerk.: igaz, spa-ban és szuzukában is vannak elég lassú kanyarok, de a többség eszméletlen gyors és hosszú egyenesek is vannak mindkettőnél
[ Szerkesztve ]
-
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #16974 üzenetére
ő szerintem nem arra a farokra gondolt, amin a lámpa is van, hanem a motor burkolat hátsó részére, ami régen hátrafelé lefelé ívelt, de most már a hátsó szárnyig elér kb (shark fin angolul)
szerk.: nem tudja valaki, 2009-ben hogyan változtak a szárnyak és a diffúzor adta leszorító erő arányok? Mert ugye 2008-ban elvileg 25%-ot adott az első szárny, 35%-ot a hátsó, és 40%-ot a diffúzor. A 2004-es vagy 2005-ös Ferkánál 45%-ot olvastam a diffúzorhoz. De ezek hogyan változtak 2009-ben? Gondolom a hátsó szárnyé csökkent, az elsőé nőtt, de konkrét értékek?
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #16976 üzenetére
igen, az
úgy általánosságban értem a 2009-es autókat a 2008-asokhoz képest ... és most a szárnyakra gondolok főleg, az már más kérdés, hogy a diffúzor mit tud amikor ilyen meg olyan trükkel meghajtják... az első szárny tiszta levegőt kap, és egy átlagos értékre lennék kíváncsi... 2008-ban 25%, 2009-ben hány % ... a hátsó szárnynál is... persze ott már koszos a levegő ... -
proof88
addikt
válasz hunnylander #17057 üzenetére
az igen ...
-
proof88
addikt
Sokan megpörögnek, megcsúsznak és elég közel van a fal 1-2 helyen a bukótéren.
-
proof88
addikt
Hamilton összetörte... hát esőben nagyon kiszámíthatatlan pálya ez 1-2 helyen az biztos.
-
proof88
addikt
Kíváncsi leszek mi lesz a Hungaroringen, Ferka és McLaren tavaly jók voltak, de azóta már annyit változtak az autók ...
-
proof88
addikt
válasz Barthezz2 #17566 üzenetére
én kb egyetértek veled, még annyit tennék hozzá, hogy nem ártana a ferrarinak tisztességesebb kocsit csinálnia ... egyébként kíváncsi leszek, hogy majd a hungaroringen és pl brazilban is el kell engednie-e Alonso-t, mert Massa elég jól megy ezeken a pályákon ... Szingapúrban is... majd meglátjuk, hogy a kocsi mire lesz elég.
-
proof88
addikt
válasz Markgx10 #17572 üzenetére
az a gáz, hogy a szezon 2. felében simán kijöhet úgy Massának a lépés, hogy mindig Alonso előtt fog járni ... állandóan eljátszani ezt az elengedés-dolgot nem hiszem hogy túl szerencsés lenne... az hogy a szezon 1. felében Alonso gyorsabb volt, még nem jelenti azt, hogy a 2. felében is az lesz. Elszúrták, ennyi, szar az autó, ha Alonso gyorsabb is Massánál az összes futamon, még akkor is ott van a McLaren és a Red Bull.
És én nem azt láttam, hogy Massa annyira megértette volna a dolgot. Azt érti meg szerintem csak, hogy Smedley-nek mennyire szar lehetett felső utasításra közölni vele rádión. Gondolom őt meg ki****** volna, ha nem teszi meg.
Persze a remény hal meg utoljára, végül is biztos van még esély befogni a Mekit meg a Red Bullt... -
proof88
addikt
válasz hack69 #17822 üzenetére
Márpedig nekem van egy olyan sanda gyanúm, hogy ha a vasárnapi futamon nem lesz eső, akkor Massa lesz az első, Lewis a 2. és Alonso a 3. És akkor Lewis biztos nem fogja előreengedni Alonso-t. Mondjuk meglátjuk, hogy Button mit tud kihozni a pályából ... ma sztem lesz eső a met.hu-s térkép alapján.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Kraptor #17839 üzenetére
egyelőre itt van 1-2 stream az edzésről, jobbat nem tudok katt vmelyik channel linkre!
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz Xirtam #17916 üzenetére
nyugi, ne hidd hogy most utálod a red bullt, akkor fogod igazán utálni a red bullt ha véletlenül Kimi jön Webber helyére 2012-ben egyébként meg nem tudom mi a probléma ... ha olyan übercsalás lenne ez a szárny dolog, egyből nem lenne a kocsin ... szerintem az van, hogy a már megszokottan precíz szabályrendszerben sikerült valami kiskaput találni ismét ... az f-csatorna is úgy került be ugyebár, hogy nem a kocsi szabályozza hanem a pilóta ... amúgy meg az f1 nem csak a pilóták tudásának versenye ... az fogja nyerni a vb-t, aki elég jól vezet, gyors kocsija van, ami még kényelmes is a vezetési stílusához, és megbízható is, a ferkának ismét nem sikerült elég gyors kocsit csinálni, alonso is tisztában lehetett vele bármikor hogy nem biztos hogy a leggyorsabb kocsiba ül idén (sem).
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #17927 üzenetére
huhh elég érdekes baleset
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #17946 üzenetére
felhős időben még erősebb sugárzást is kaphatsz, mintha nem lenne felhő, szóval lehet még jobban jársz ha direktben süt a Nap
-
proof88
addikt
válasz qestion #17949 üzenetére
link
Ha a gomolyfelhők 10-40 százalékban borítják az eget, az UV sugárzás nagyobb lehet, mint teljesen tiszta, napos időben. A felhőpamacsok szélén ugyanis a sugár megtörik, erőssége extrém esetben akár 10-15 százalékkal is megnőhet. Ez a jelenség szabad szemmel is tisztán látható, ilyenkor „ragyog” a felhőpamacsok széle – fogalmazott a meteorológus.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Formula Renault 2.0 - egyelőre 5 helyszín 9 versenyén vagyunk túl, és Kiss Pál Tamás vezeti a pontversenyt!!! A szezon felénél járunk ...
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Spa-ban időmérőn így alakultak a top speedek:
2005: 318
2007: 315
2008: 309
2009: 324 (Badoer, egyébként 315 max mindenki másnak)Mit lehet várni most? Ugyebár F-csatorna, most vagy ugyanolyanok lesznek a top speedek mint pl tavaly, mert meredekebbre állítják a szárnyakat, hogy a 2. szektorban jobban menjenek, F-csatornával meg ugyanúgy meglesz a topspeed az 1. és 3. szektorokban, VAGY többet ér a kisebb légellenállás az 1. és 3. szektorban a köridőben, szóval lesz itt 325-330-as végsebesség is?
-
proof88
addikt
válasz TESCO-Zsömle #18878 üzenetére
De Oliverda ilyen, és tőle nem is venném sértésnek, ha ilyen stílusban írna nekem, mert más stílusban nem nagyon tud.
-
proof88
addikt
válasz IreN!CuS #18892 üzenetére
A 2008-as belga videóban is pendulum volt, a propane nightmares
mondjuk lehet hogy csak én vagyok lemaradva, de én csak tegnap olvastam erről a ferrari racing daysről, hát lehet hogy több néző lett volna már pénteken is, ha jobban hirdetik ... mondjuk ma meg holnap biztos többen lesznek
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz AMD Power #19065 üzenetére
egyik köre sem volt tiszta, egyik körének 3. szektorát már elvette mert túl közel volt előtte valaki, ott már tuti hátrányban lett volna miatta a parabolicában is, szóval ott elvette, aztán a következő mért körét meg elrontotta az 1. sikánnál, elment a kocsi háta ... én ezt a két dolgot láttam, nem jött össze neki a Q3, van ilyen ... Fura érzés, de nem csodálkoznék, ha Alonsoval gond lenne és Massa hozna pontokat holnap, végül is elkaphatja Massa nagyon jól a rajtot, Alonsoban valahogy nem bízok ilyen téren, remélem nem lesz csatt a rajt után mert nincs kedvem megint ahhoz hogy élmenő pilótákat lássak kiesni mások sületlensége miatt ...
-
proof88
addikt
nem tudom mi bajotok van ennyire Walterrel, legalább nem idiótaságokat beszél, az én fülemet meg nem bántja ... De tény hogy Wéber nálam közülük az 1. számú, de akkor már Wéber-Walter párost hallgatnék a legszívesebben ...
szerk.: nah Szingapúr, okoz-e ismét kiesést vagy szívást a RedBullnak vagy a Mercedesnek?
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Oliverda #19215 üzenetére
sztem a biztonság miatt nem akarják ilyen pályákra az extra lágy keveréket bevetni ... pl monza olyan, hogy ugye van rajta néhány kanyar, nem nagyon tudnak túlmelegedni a gumik, a hosszú egyenesekben meg idejük is van hűlni ... viszont a parabolica egy necces kanyar, ahol lehet olyan terhelést kap a bal első, hogy azt nem viselnék el az extra lágy gumik ... sajnos a tartóssága meg túl jó ezeknek, de nem is az extra lágyak tartósságával van a gond szerintem, hanem hogy a terhelhetőségük felső határán túl van az amit kaphatnak a parabolicában ... persze nem értek hozzá, csak gyanítom ... hogy extra lággyal is lehetne menni mondjuk 30-40 kört max, de a túl nagy terhelés miatt ez a 30-40 kör olyan lenne, hogy bármikor szétmehet a gumi... mert a hőmérsékletekkel nem lenne gond szerintem ... Szuzukában azért már a hőmérsékletek is neccesek egy szuper lágynak az 1. szektorban elvileg, nem csak a nagy terhelés ... hát sajnos már Bahreinben is látszott mennyire tartósak a gumik ... még az lenne a jó, ha annyit veszítenének a tapadásból, hogy azért lenne muszáj cserélni őket mert túlságosan belassulnának velük a kocsik, annyira hogy nem érné meg halogatni velük a boxkiállást, hiába bírják ... csak hát ezek bírják is és tapadnak is ...
-
proof88
addikt
egyáltalán miért nem írták ki hogy box utca zárva, én már csak azt a kiírást láttam, hogy most már TISZTA a box utca, de nem azt hogy nyitva ... biztos le volt zárva? A szerelők akkor mentek vissza, mielőtt a mentőt mutatták, ha azért mentek vissza mert lezárták a box utcát, akkor mé nem írták ki hogy zárva van a box utca ...
Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Kés topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- iPhone-t használók OFF topikja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)