- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Projektor topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Minden a mesterséges intelligencia körül forog
ph A kiállítás fókuszát semmi sem mutatja jobban, hogy még a megnyitó zenéjét is AI szerezte.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Flashcash #19270 üzenetére
Pont ez az...pont ez az, mert végül megelőzte Hulkenberg-t, semmit nem csinált másként csak Hulkenberg-t egyszerűen későn előzte meg....akkor már Vettel megverte, Rosberg-t meg már nem volt alkalma bepróbálni....semmit nem kellett volna másként csinálni, csak Hulkenberg-t jóval hamarabb bevállalni...és már nem azért de a kiállást a csapat összehozta 7 tizeddel gyorsabban Webber-nek, ...szal illett volna átugrani.
-Vettel-nek nem volt más alkalma csak Hulkenberg...ott nem boldogult, utána meg ugye 'beragadt a fékje'..Massa mögött meg nem is kellett erőlködnie, csak ment a tempóban.
-Kubica...sszzz, Webber mögött autózott 1mp-re sokat, ennyi volt.szerk:
Webber beragadása Hulkenberg mögé rossz volt, pláne úgy hogy végül megelőzte (szemre elég egyszerűen), de már későn.
sok körön keresztül lekövette, és aztán alulmaradt a kiállások alatt is, egy Cosworth-s Williams-ről beszélünk újonccal a kormány mögött, szemben egy Red Bull-l és Mark Webber-l.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Flashcash #19368 üzenetére
Megnézném mit kezdenének egy ilyen helyzettel
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peat;)
veterán
válasz Flashcash #19399 üzenetére
Massa pont jó másodhegedűsnek. Idén egy verseny nem volt ahol gyorsabb lett volna, talán egy év elején. Párszor volt előtte de akkor Alonso próbálta épp előzgetni, magyarán még ott is a spanyol volt gyorsabb. Időmérőn is lassabb általában mint Alonso, amikor nem akkor meg versenyen lassabb, lásd előző mondatot. Elhiszem hogy peches, meg így a gumi meg úgy, no de egész évben? Aztán amikor el kellett engedni (akkor sem lassabb, reálisan kb ugyanazt a tempót diktáló, csak a feltekert motor miatt kicsit gyorsabb) Alonsot, adta is a durcásat és ő hozta ezzel össze igazán a pert a csapata ellen.. Vagy megbékél ezzel a helyzettel, vagy lép a csapattól, balesete előtt nagyon komoly pilóta lett, most hogy azóta megváltozott-e benne valami azt nem tudom, de ha igen akkor inkább maradjon másodhegedűsnek...ha nem akkor hajrá, lépjen.
De azt bírom, amikor Petrov és hasonló pilótákat írtok Alonso mellé...már nincsenek olyan különbségek autó és autó között, hogy a konstruktőri cím így elérhető legyen. Kovalainent szerinted mér dobták Hamilton mellől? Lehet ők nem hittek a finnek, hogy ő 10. helyről is nyomást gyakorol az élen haladókra...
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz Flashcash #19415 üzenetére
Pontosan az FIA vizsgálat alapján írtam azért azt, hogy kb ugyanazt tudták azon a futamon, Alonso nem volt gyorsabb ugyanazon beállításokkal. Egy futamon az idei évben. Azon meg Alonso feltekert motorral ment = addig valahogy benyát spórolt meg, tavaly is specialitása volt neki, hogy benyát spórolt, nem vágom hogyan csinálja, de csinálja.
Másrészt az autók közötti különbséget a különböző csapatokra értettem...mivel konstruktőri címről beszéltem. Szerintem félreértetted. Ahhoz nem elég egy Petrov. David meg dumálhat a nagyvilágba, az ő idejében még voltak tesztek, így nincs miről beszélni, ha valaki van olyan jó pilóta mint a másik, az egy évben nem egyszer lesz pariban a társsal.
Harmadrészt Massa mint láthattuk elég durcás fajta gyerek, ha igaz lenne amiről te beszélsz, hogy elnyomják csapaton belül, nem kap olyan cuccokat mint Alonso, akkor arról mi már rég tudnánk. De a monzai futamon sem láttam azt a fene nagy tiszteletet és behúzott farkos kutyát benne, az első kanyarban. Aztán még le is maradt, úgy hogy Alonsot Button fogta 1-2 tizeddel körönként...
Kovalainen annyira jó pilóta volt 2008-ban, hogy nem lett meg a konstruktőri vb, tényleg kiváló eredmény a csapatnak, hogy 7. !! lett egy vb autóval. Hamiltonnak is rengeteget segített, erre utaltam, hogy a 10. helyről gyakorolt nyomást a Hamilton körül lévőkre. (általában leje ugye...) Ő nagyon tud nyomni, na.
Szóval, ez, hogy Alonsonak most összejön egy két futam és jön is a bezzeg így bezzeg úgy...Massa tudta kit kap csapattársnak. Volt több mint egy fél idénye, hogy bebizonyítsa, van olyan jó a régi! környezetében mint az újonnan! jövő arc. Nem tette meg. Egy két futamon kb azt a szintet tudta hozni amit a csapattárs, slussz. Lehet hogy jövőre már alapból Alonso mögé állnak fel, ebben igazat adok, de az idei év nem úgy indult.
-
Male
nagyúr
válasz Flashcash #19422 üzenetére
A motoroknál nincs egy olyan kitétel, hogyha valaki beteszi a 9. motort, onnantól az első 8-ból már egyiket sem használhatja a későbbi futamokon? (nem tudni pontosan hogy állnak az első nyolccal, de ez így nem tűnik valami jó döntésnek, mégha gyakorlatilag meg is ússzák a büntetést az utolsó hely miatt)
-
Peat;)
veterán
válasz Flashcash #19427 üzenetére
Neked nem véleményed van, hanem állításod, amiben minden eszközt megragad egy "csapat" hogy kicsinálja Massát a pályán kívül, belül...ez nem vélemény.
Én is lezártnak tekintem a dolgot, ha holnap kiesik Alonso akkor úgysem lesz vele semmi baj megint pár futam erejéig...ez már csak így megy.
-
hoffman_
nagyúr
-
D@ni88
addikt
válasz Flashcash #19641 üzenetére
hát itt nem lehet eldönteni ki a fekete bárány
én személy szerint őrjöngtem örömömben hogy a Mclaren ilyen könnyen törik (elöl-Monza, hátul-Szingapúr). De azt is meg kell hagyni, hogy Hamilton se hagyott elég helyet, a fenti képsorokból látszik. Viszont Webber is hülye volt hogy oda próbálta betenni.
Kicsit elgondolkodtató, hogy Hamiltonnak ennyitől Monzában eltört az első kereke. Massa ment tovább. Itt megint Hamiltonnak tört, Webber ment tovább. Pedig ugye ha Monzát nézzük akkor Hamiltonnak kellett volna továbbmennie. De a legstarpabíróbb akkor is a Ferrari, az bírja a Barika féle torpedót is, és a Hamilton féle keréktörés próbát is
-
Motion_Blur
félisten
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Flashcash #19925 üzenetére
Ebben nem sok logika van, olyanok kerülnek előre, akik egyébként nem érnének oda. Főleg a Redbull-t sz***k meg ezzel, és a Ferrarit, mert egyébként nekik néz ki az első 3-4 hely. Aztán a kis csapatok is ki lennének akadva, a virgin lenne a tök utolsó, míg Koba a 23., vagyis a japán nézőt is kiakadnának.
-
Nowhereman
őstag
válasz Flashcash #20114 üzenetére
Nos, jó kis csapat ez. Hornerék folyton lebuknak hogy Vettelt favorizálják, miközben az egyenlőségről papolnak. Képmutatóként bírálták a Ferrarit a németországi balhéjuk után, most meg a mekit is fikázzák...[link] Felteszem az előzési tilalmat tényleg odamondták Webbonak...
Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz az arcuk, ha jövőre épp Webbo fogja verni a konkurencia verdájával a kölköt...[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
MPowerPH
félisten
válasz Flashcash #20945 üzenetére
Igen, azért ez már nem az az eshetőség, hogy csak úgy cserélgetnek. Olyan esetben fordul elő, mikor tényleg gáz van. Igaz a szezon elejére vonatkozik ez is, lásd a Ferrari példáját, mikor az elején motort kellett cserélniük. Az az erőforrás most kicsit hiányzik itten.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hunnylander
őstag
válasz Flashcash #22054 üzenetére
Jó a megfejtésed, csak már megelőztek (néhány perccel, a blog órakijelzése UTC, tehát +1 óra).
Alexander Sims, a 2008-as McLaren Autosport BRDC Award győztese vezethette az MP4-23-at Silverstoneban e hónap 5-én (South Circuit pályavonalon).
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz Flashcash #24932 üzenetére
Egyetértek, csak az a nagy kérdés, hogy a szabályok alapján ebbe mennyire lehet belekötni. Valahogy kétlem, hogy annyira hülyék lennének a Red Bull-nál, hogy ezt nem járták volna már nagyon alaposan körbe mielőtt megcsinálták. Ismerni kéne a pontos KERS-re vonatkozó szabályzatot.
Remélem ennek ellenére kilátásba helyez az FIA valami részletesebb vizsgálatot ami akár utólagos kizárással is járhat. Így talán akkor is ki fogják venni holnapra, ha még nem lesz sziklaszilárd ítélet az ügyben.
Amúgy én arra tippelek, hogy az egyszeri töltést náluk egy nagy kapacitású kondenzátor tárolja ami könnyebb mint az akku.
#24935: Szerinted amikor bent állnak a boxban akkor nem tudják az autókat egyszerűen újra felölteni valamilyen csatlakozón keresztül?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
shev7
veterán
válasz Flashcash #24932 üzenetére
Korabban volt linkelve egy iras rola, hogy vegulis az is energiavisszanyero rendszer, csak kicsi a hatasfoka, nem toltodik olyan gyorsan mint a tobbiek-e. Ennek fenyeben erdekes lehet mit mond a szabaly.
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Flashcash #24944 üzenetére
Én is csak erre tudok gondolni. A motort nem foghatják fogyókúrára, mert a motorerő kell, és a puffert se nagyon bolygathatják.
Utóbbival még talán annyit lehet mahinálni, hogy kevésbé ellenállóbbat alkalmaznak. Értem ez alatt, hogy ha csak a rajtnál akarják használni, akkor nem kell "állandó igénybevételre" méretezni. Azért ezeket a cuccokat a többi csapat állandóan tölti-meríti-tölti-meríti, ami nem kis munkát jelent. Ezt pedig a tárolónak is bírnia kell.
De a generátor méretének csökkentése egyértelmű nyereség, több fronton is.
És nem úgy tűnt reggel, hogy olyan nagyon hiányolnák a KERS-t. Bár, ha Webber idejét vesszük mérvadónak, annyira nem is jó a szekér.
Majd holnap elválik. Tavaly is elhozták a Pole-ok zömét, mégse szerepeltek olyan fényesen...
Sub-Dungeoneer lvl -57
Aktív témák
- LG UltraWide UltraGear 49GR85DC-B 3 Év LG Grancia !!! 240 Hz
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs