- OLED TV topic
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HDD probléma (nem adatmentés)
Hirdetés
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Flashcash #17455 üzenetére
Nemtom miert baj az ha vmki goyorsabb es meg bele tud szolni az ev vegei eredmenybe akkor elengedik. WRC-ben csillio ijen van...pl amikor szakasz kozben Sainz megallt es kiszallt megnezni vmit az autojan, hogy a csapattarsa ezzel megelozhesse, pedig nyilvan valo volt hogy vilagon semmi baja nincs.
Aki azt hiszi mashol nincs csapatutasitas meg csapatsorrend az hazudik. Lasd pl Redbull szarnycsere multheten. Ott ki vajon az 1.szamu versenyzo? Webber-nek most miert is nem ment a vasa vajon? Joreggelt....
több drón kell ;P
-
-
prmcsk
addikt
válasz Flashcash #17584 üzenetére
Idéznél te, vagy valaki ugyanilyen véleményt a sumáker/ferrari érából, amikor a 7 VB.-hez barika és maszat állandó "slave"-re volt jumperolva ?
Az élet többször bebizonyította, hogy master és slave nélkül, közel azonos képességeknél nem lehet VB.-t nyerni. Elég a mekire gondolni. Alfonzra és hamira, akik szétszopatták egymást, rajkó meg VB. lett, bár szerintem nem véletlen, mert két versennyel a vége előtt 17 pontelőnyt eldobni, ahhoz hülyének kell lenni...
(Ez volt az ára a "kémbotránynak".Istenem, hány VB. cím dőlt el így ?
Bárki megszólalása csak így volna fair...
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Male
nagyúr
válasz Flashcash #17584 üzenetére
Ekkora baromságot összehordani...
"Ez az eset teljesen felesleges volt" -> Ez majd az év végén kiderül, pillanatnyilag nem tűnik annak.
"óriási kárt okozott a sport hitelességének " -> Aki eddig azthitte, hogy az F1-ben nincs csapatsorrend az összes valamire is esélyes csapatnál, az vagy most látott először futamot, vagy teljesen hülye hozzá.... akkor viszont ezt sem fogja felfogni."Alonso mostmár másodszor egy csapatdöntésből szerzett előnyt" -> ...és az F1 története során eddig hány futamgyőzelem, helycsere született csapatutasításra?
Nem szóltam eddig hozzá a mostani esethez, de Lenox #17410-es ott van az igazság. Nem kéne ez a marketing maszlag, hogy nincs csapatsorrend az F1-ben... sok éve van, csak az utóbbi években nem lehet róla beszélni, és nyomni kell a nagy egyenlősdit.
Vállalják nyíltan, hogy van, és ne azon küzdjenek, hogy hogyan lehetne átverni a nézőt, és elhitetni vele, hogy pl tényleg fogytán az üzemanyag, tényleg nem jött le a kerék, tényleg extra balf@sz módon elfékezte magát, stb. -
Male
nagyúr
válasz Flashcash #17605 üzenetére
Lehet, hogy azt várják el a nézők, hogy tényleg egyenlő legyen a két versenyző, és ne legyen csapatsorrend, erről nem láttam kimutatást (én nem várom el, de én csak egy vagyok a sok millióból).
Épp azzal nézik hülyének a nézőket, hogy megpróbálják velük elhitetni, hogy nincs ilyen... engem ne akarjanak átverni se ügyesen, se ügyetlenül. Vagy szüntessék meg tényleg a csapatsorrendet, de ezt reménytelennek gondolom (hiszen rohadt nehéz bizonyítani, ha ügyesen csinálják), vagy mondják ki nyíltan, hogy nálunk X az első számú mostantól Y-nak pedig az a feladata, hogy segítse őt a VB megnyerésében. Ebben semmi rosszat nem látok... sok más sportban is így van (Pl. a Tour de France-on hallani, hogy az mekkora kárt okoz a sportnak, hogy a csapat első számúját segíti a többi csapattag, akár a saját eredményük rontása árán is? Hogy egy teljesen más sportágból hozzak példát.).
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Flashcash #17650 üzenetére
"Nagyon rá szeretnéd húzni Massára a dolgot."
Szerintem te valamit nagyon félrenéztél azzal kapcsolatban, hogy én mit és mire reagáltam. Az egész ezzel kapcsolatos mondandóm így kezdődött: "Ha már így alakult az egész, hogy a csapat rászólt és el kellett engednie Alonsót, akkor legalább..." De azért köszi, hogy ilyen sokat írtál
Feel Good Inc.
-
Male
nagyúr
válasz Flashcash #17650 üzenetére
Azt azért vedd figyelembe, hogy nem hallottuk a teljes futam alatti rádiózást... simán lehet, hogy Massa előtte már megkapta a diplomatikus verziót is (pl kevés az üzemanyagod, lásd Webber a Vettellel való ütközés előtt -> szerintem az is az volt, csak Webber nem engedte el Vettelt ennek ellenére... aztán megvolt az ütközés, és hirtelen nem volt már kevés az üzemanyaga mégsem...), csak nem tette meg, és ezért jött ez az erőteljesebb utasítás.
Smedley meg esetleg azért hajtotta 10 körrel korábban Massát, mert ha eléggé meg tud lépni Alonsotól, akkor talán engedik nyerni... de nem tudott. Elment 6 másodpercre, aztán Alonso rájött pár kör alatt ismét.
Nem mondom, hogy így volt, de ez is egy verzió... és csak ők tudják mi is volt valójában, mi soha nem fogjuk megtudni.
-
Male
nagyúr
válasz Flashcash #17658 üzenetére
...hát pl a "nyomd meg a Z gombot" (miközben olyan nincs is), nem hinném, hogy a rendezőnek feltűnik... de akárhogy is, ez csak találgatás.
A rebesgetés meg aztán végképp. Még amit idéznek újságokban, az is sokszor kamu, hát még amit csak úgy hallottak... ( persze ettől még lehet igaz )
-
Ijk
nagyúr
válasz Flashcash #17653 üzenetére
Hát ezaz, 1 ponttal lemaradni a VB-ről, ráadásul az utolsó kanyarban óriási balszerencse. Nem csak a vezetési tudáson múlik kiből lesz világbajnok. Hanem az is hogy a penge élén melyik oldalra esik. Ők a tipikus másodikak, akiket mindenki sajnál.
Persze 2007-ben Hamilton volt az év lúzere, de Massának szerintem már nem lesz több dobása./人◕ ‿‿ ◕人\
-
hobizoli
nagyúr
válasz Flashcash #17653 üzenetére
Igen, meg ha megall Kanadaban(?) a pit kijaratnal a pirosnal akkor nem zarjak ki es pontot szerezhetett volna... csak sajat maga qrta el.
Amugy sokon kopkodtek a figurat aki szarazgumikkal vitte az utolso 4-5 kort, na ha o kimegy a tobbiekkel egyutt kereket cserelni intermediate-re, es nem vallalja be hatha korbe er (es nem ert), akkor Massa hiaba gyozott volna, mar leintese pillanataban is Hamilton lett volna ev vegi gyoztes az utoso kanyaros elozese nelkul is es nem kelett volna ugy tepernie se, csak becsorog, es hello
több drón kell ;P
-
Sundesz
őstag
válasz Flashcash #17731 üzenetére
Massa 10 pontot biztosan elbukott a saját hibájából is 2008-ban, az első két versenyen ráadásul. Melbourne-ben az első kanyarban a falnak pördült és letörte az első vezetőszárnyát, biztos szoknia kellett még a kipörgésgátló hiányát. Aztán Malaysia-ban ugyan ezen okból kifolyólag megprödült az egyik kigyorsításánál és elásta magát a kavicságyban (2. helyről). Mondjuk ott azért is ideges lehetett, mert Kimi megelőzte a boxkiállások során.
Ezzel nem Massa-t fikázom, mert mindenkivel megesik, csak arra akartam rávilágítani, hogy nem csak a csapaton múlott a VB abban az évben. Amikor lerajtolta Hamiltont Hungaroring-en nagyon örültem, amikor elfüstölt az utolsó körökben már kevésbé.
Hörcsög Powa'
-
Oliverda
félisten
válasz Flashcash #17736 üzenetére
"1, Germany 2008: Heikki Kovalainen lets McLaren team-mate Hamilton through so he can win the race following an error in team tactics"
Az kb úgy volt "lets" hogy a friss gumikon durván egy másodperccel volt gyorsabb Hamilton azoknál akik nem jöttek be az SC alatt cserélni. Kova nem nagyon akadékoskodott de utána Massa-n és Piquet-en is úgy fűzte át magát Hamilton mint kés a vajon.
Aki nem emlékszik rá az esetleg nézze meg újból azt a versenyt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#27441408
törölt tag
válasz Flashcash #17745 üzenetére
A pilóta akaratát szerintem baromság, büntetni, ha ő el akarja veszíteni az első helyet mert ilyen olyan okokból átengedi, azt tehesse meg. Kényszeríteni senkit nem lehet hogy győzzön. DE! Akkor a verseny előtt kommunkálja le hogy ha úgy adódik ő elfogja engedni a társát. És akkor a nézők se hőbörögnek-
-
ronaldo
őstag
válasz Flashcash #18118 üzenetére
Az adott helyzetből kella legjobbat kihozni. A SC adott volt, a Red Bull 1-2 simán elérhető lett volna a hiba nélkül.
Szerintem inkább örüljenek ennek ami van. Hajszálon múlott, hogy Alonso nem hagyta ott Vettelt a rajtnál. Onnantól kezdve meg lutri. Ha végig szélárnyék közelében kellett volna autózniuk, sok problémájuk akadhatott volna.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Flashcash #18110 üzenetére
És miből gondolod, hogy Vettel tudna mit kezdeni az esetleges többletinfóval?
Más
Dúrva volt a a Box... Jobbulást a Williams szerelőnek...
Schumi kicsit dúrván adta elő, bár mondta, hogy az ilyen akciók hiányzanak neki, de a mértéket még be kell lőni. Bár hagyott elég helyet régi barátjának*, de ha bárki más lenne, lehet a falon végzi...
*A pályán nincsenek barátok, vagy ellenségek. Ellenfelek vannak, meg csapattársak.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
#70869248
törölt tag
válasz Flashcash #18137 üzenetére
Ez igaz, de hát ha zavar van a rádióban akkor tapadok az elsőre bármi is csinál...legalább a a pálya azon szakaszán amikor kimehet az SC.
Én megmondom őszintén vigyorogtam mikor az mondta, hogy hát Mark nem maradt le mint az szokás..
..Ennek tiszta olyan szaga volt mint hozzám alkalmazkodjon mindenki, én vagyok a piszok gyors alanyi jogon jár a győzelem.
Sztem nem....ott kellett volna ragadnia Webber-re az utolsó kanyarokra, akkor is ha kis feketék potyognak az égből, nem babrálni valmit aztán nézni bután...szó szerint bután, hogy most mi történt az SC bement nekem meg nem jó a rádióm, nem mondta a mérnököm, Mark meg nem maradt le??!
komolyan vigyorogtam mint vadalma, mert annyira málé dolog ez szvsz. Webber sütögesse a gesztenyéjét, a rádiós meg a rádióját, én meg megnyerem a futamot biztos ami biztos.
Azért akárhogy is nézzük Alonso-nak betett ezzel, lehet hogy az ő problémáját nagyobbnak érzi, de Alonso vs. Webber dologban komoly hátrányba hozta Alonso-t, tkömet sem érdekli hogy ő biztonságban érezte magát, mert Webber-nek még van egy cseréje, neki meg Alonso-nál jóval gyorsabb technikája.
Biztonság akkor van ha leintették a futamot, de nem? -
hobizoli
nagyúr
válasz Flashcash #18137 üzenetére
Az SC-na lampa vhol a 12.-13.-s kanyar kozt aludt csak ki, onnan mar csak egy a celegynesre fordito 180fokos, es eleg hamar ott van, 200m kb.
Mashol azert mar min felpalyanal lampa nelkul megy a SC, hogy fel lehessen keszulni arra hogy elhagyja a palyatGumi- es fekmelegitest meg szoktak csinalni, mindenki, annak meg kell hely, ha nem akarnak custom optikai tuningot
Ja mondjuk JPM nem szokott, vagy csak kicsit jol be volt tepve vmi hazai anyagtol, lasd pl MS vs JPM Monaco par evetöbb drón kell ;P
-
ronaldo
őstag
válasz Flashcash #18170 üzenetére
Eszerint tavaly is lógatni kellett volna mindenkinek a vízbe a pisilőjét arra várva, hogy szabálytalanná nyílvánítják a brawnt? Mert látható volt, hogy sokkal jobb, mint a többi autó.
Abszolút nem vagyok RB párti, sőt, már unom őket kicsit, de ez a hivatkozási alap, hogy "már nagyon látható volt a különbség", mint betiltási indok, kicsit fura.
Nem tudni persze mennyire kardoskodott a színfalak mögött a mclaren a dolog mellett(ellen), mert többnyire brawn nyilatkozott inkább a szárnyakról, de vicces lenne pont azt a csapatot "sajnálni", aki az f-csatornával hozakodott elő.
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz Flashcash #18145 üzenetére
- hát tényleg nem jellemző, hogy vágnák a szabálykönyvet(pedig ennyi pénzért illene), de mondjuk Lajoskának Kínában egész jól jött, hogy belelapoztak...
- a benzinkútvontatás? Nos többször előfordult, hogy a nyalókás(és lámpás) tömlővel a tankon engedte el a versenyzőt, de legtöbbször a pilóta kapcsolt és néhány méteren belül megállt - mint ahogy a kerékcserés ráeresztéseknek is a kisebb részéből lesz olyan perec, mint a mai. Persze inkább a sikeres vontatásokra és csattanásokra emlékszik az ember, mint arra, hogy ki úszta meg.
Utánam a kondenzcsik!
-
horvathd
aktív tag
válasz Flashcash #18452 üzenetére
A hajlékonysági tesztnél a terhelés az első szárny oldallapjára (endplate) hat, így nem lehetséges olyan szárnyat alkotni, ami ezen a teszten átmegy, de az orrkúphoz közelebb ható erő miatt jobban lehajlana.
Továbbá a korábbi 50kg / 10 mm-es tesztet is elvégzik, így a linearitásra is lehet következtetni.
"The Kid just rages for a while."
-
horvathd
aktív tag
válasz Flashcash #18455 üzenetére
De az adapter is csak az oldallapra fekszik fel, így a rá ható erő távolabb van a rögzítési ponttól, mint a menet közben fellépő leszorítőerő eredője. Ezért a sima lehajlás tesztelésére szerintem megfelelő ez a módszer.
A 50 és 100 kg-os teszttel összesen már három pontot kapnak, mert 0 erő hatására 0 a lehajlás.
Mivel nem tudom, hogy a szárny melyik része tud 8 cm-rel lejjebb kerülni, ezért egyet tudok elképzelni, hogy a szárny a leszorítóerő hatására a felfüggesztés és az szárnylapok között el tud csavarodik, így az egész szárny hátsó része közelebb kerülhet a talajhoz.
"The Kid just rages for a while."
-
hunnylander
őstag
válasz Flashcash #18839 üzenetére
38.9 When the cars come back to the grid at the end of the formation lap, they will stop on their respective grid positions, keeping their engines running.
Ez már elég (parancsoló jövő idő), hogy mikor a versenybírák indokolják az áthajtásos büntetést valami ilyesmi legyen odaírva: 'Breach of Sporting regulations Article 38.9 / competitor No.7 missed his respective grid position for gaining and advantage'.
Most vagy az lehet, hogy Charlie Whiting nem vette észre vagy az, hogy nem akarta észrevenni (megszánta Massát) / nagylelkűen elfogadta megfelelőnek a manővert.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz Flashcash #18845 üzenetére
De azért az a jellemző hogy a versenyző leszáll és visszatolja, itt is illet volna Massa-nak jeleznie szvsz.
Azért van felfestve a rajtrács, hogy onnan kell rajtolni...igazságtalan sz összes többi versenyzővel szemben 1 méterrel előrébb indulni, ez nem szvsz, ez mindenképpen igazságtalanság. -
#70869248
törölt tag
válasz Flashcash #19090 üzenetére
Nem tudom...az tény hogy csúszkálni fog, de Button-nak is csak úgy van nagy sansza hogy kíméli a gumikat, és ehhez egy olyan csomagot választott ami szintén erre játszik.
Amennyiben Hamilton Button csomagjával menne, kevesebbet tennék rá...mert azért bűn rossz végseb az amit Jenson tudott hozni...a 3. legrosszabb a mezőnyben.
Szal ebből szvsz kettejük közt csak Button tudja kihúzni a legjobbat, Hamilton-nak végül is nem olyan rossz ez, csak figyelnie kell a gumikra, ami nem tudom mennyire fog menni.
Aktív témák
- Wise (ex-TransferWise)
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Diablo IV
- Építő/felújító topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- OLED TV topic
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- iPhone topik
- További aktív témák...
- LG UltraWide UltraGear 49GR85DC-B 3 Év LG Grancia !!! 240 Hz
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen