- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Riasztó topik
- FM Transmitterek
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OLED TV topic
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- BIOS topic
Hirdetés
-
Computex 2024: szabadon konfigurálható vezérlőpanel a Cooler Mastertől
ph A MasterHUB egy jópofa ötlet a streamerek és multimédiás szakemberek által használt egyedi vezérlők kiváltására.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
it Egyre népszerűbb Japánban a CatsMe!, ami egy AI-alapú mobilos app – és megmondja, ha fájdalma van a macskának.
-
PROHARDVER!
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
ahogy látom, kevesebb a gombja (a hotas x-emnek a gázkaron is van 6 + 2 gomb + a rudder, míg ahogy látom itt csak max 4 van), és a hotasx-nek állítható a joy keménysége is. külsőleg ennyit látok hirtelen, de lehet hogy pl a joy sem "csavarható"
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Én a gázkaron a mutatóujjam végével elérhető legalsó gombra tettem a magasságcsökkentést. landolásnál előre-hátra gázkarral szépen mozgatom magam előre-hátra, a gázkaron lévő rudderrel megyek jobbra-balra, és a már említett gombbal ereszkedek. a bal hüvelyujjamnál lévő 4 gomb pedig a négy UI állapotot váltja (rendszerek, célpontok, kommunikáció, radar), bennük a HAT switch-el navigálok. a landoló talpat pedig a gázkaron lévő külső gomb egyikére tettem.
@torz on borz: ha meghalsz, akkor visszakaphatod az alap hajót ingyen, fegyverekkel valami 1600 kreditért, meg még emlékszem 1-2 opcióra hogy voltak.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Valami dinamika mindenképp lesz benne, de nem tudom hogy engednek-e annyira beleszólást mint amit az SC-ben terveznek (ott elvileg marhára bele lehet nyúlni, ergo el is rontani akár). Ha pedig nem engednek belenyúlni, csak szimulálják mintha igen, erre többen kereskednek ergo kap mondjuk +x százalékot vagy -x százalékot, akkor meg ezt a + - dinamikai határt kell jól megtalálni, mivel ha mondjuk csak annyiban változnak a dolgok hogy kevésbé éri meg az egyik irányba vinni a cuccot, hanem egy idő után inkább vigyük máshova mert ott valamivel nagyobb a profit, az nem igazán tenne túl jót a tartósságnak. Ezek a Goal-ok pedig marha jól hangzanak, de ugyanúgy tág megfogalmazás mint az SC esetén. Pl a "Create a dynamic, evolving galaxy" is bármit jelenthet a pár százalékos változástól az új galaxisok önálló gyarmatosításáig mindent.
mivel ezt ezek mellett a technikai megkötések mellett akarják megvalósítani:
Low overhead for processing
Low overhead for data storage
Low data access requirementsÍgy gondolom azért limites lesz a komplexitása.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Az ugye megvan, hogy az adott értékek már most is variálódnak annak függvényében hogy mennyi anyagot hoztunk be és viszünk el. csak mert szerintem egyszerűbb azt nézni, hogy egy adott helyen miből van nagy kereslet, miből van a másikban nagy kínálat, és összehozni a kettőt.
btw az előbb szemét módon lelőttek, szerencsére nem vittem semmi rakományt Viszont esélyem sem volt az ellen a hajó ellen.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Az tény, meg az is hogy ha mindenki 4-5-10 tonnákat mozgat meg visz, akkor a sok százezer tonnányi cucc sem fog csak úgy elapadni még multiban is. Viszont ez akkor csökkenti a piacok dinamikáját. Bár megint csak ki tudja, mert annyira tágan határozták meg a reklámszövegeket, hogy nem lehet tudni mit is terveznek. az sc-ben mondták hogy szeretnének olyanokat, hogy kimerülő nyersanyagkészletek egy-egy bolygón, termelés átállást, bővülést (terjeszkedik pl a gyártás), stb, szóval nagyon user által befolyásolhatóvá akarják tenni (persze nagy léptékben, tehát nem egy ember fogja tudni gazdasági válságba sodorni a világegyetemet.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Mondjuk 120-adszorra lehet már fárasztó lesz
btw én mindig gondban vagyok azzal, hogy a kocka állomáson hol az "ajtó". erre van valami pofonegyszerű megoldás, vagy körbe kell repülni amíg meg nem találjuk?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
jó hát én is hasonló módon találom meg őket (hol a csík, jé ott vannak a reklámoszlopok, stb). De még a forgásából sem jöttem rá (pl melyik tengely mentén forog, oda képzeltem az ajtót)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Nekem is ez lett volna a logikus, de nem űgy tűnt hogy amentén lenne. De délutánig ki se tudom próbálni, mert nem vagyok olyan szerencsés hogy ráérjek játszani
Release nap van (és mivel péntek, így a cégnél sörnap, és munka utáni Bitang Joe hambi nap is )[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Új hajó? Ez most nem esik le
szerk: jah értem, nem olvastam végig mindent
Mindenesetre számolom a perceket, kb egy óra van hátra, kidobom a release-t, betúrom a szokásos pénteki munkahét-záró hambimat (miután ismét végigsalátáztam a hetet), hazamegyek és mivel ma nincs este LoL meccsem, repülök pár órát
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ülőmunkám van (napi 10 óra munkahelyen, és még vagy 6-8 otthon), úgyhogy igyekeznem kell nem meghalni 30 évesen valami érrendszeri szarságban Mozogni meg...
De azért na... ülök a munkahelyemen, youtube videót nézek és sörözök Mindezt totál legálisan[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Dehogynem. Egész héten kb -4-500 kalóriában vagyok per nap, az azt jelenti hogy heti szinten legalább 2500-3000 kalóriát spórolok. Ma sem ettem még mást, és várhatóan nem is fogok (max egy kis... salátát ), szóval heti egyszer belefér (a dietetikusok szerint is)
Illetve nem vagyok hajlandó minden jóról lemondani, de figyelek a kajáimra már annyira, hogy hetente egyszer ne érezzem rosszul magam egy kiadósabb étkezés miatt.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
napraforgó olajat eleve nem szoktam használni (mivel egyedül lakok, így kb 2-3 hónapra elég egy flakon, ráadásul az is egy kisgazdaságból származik), néha egy kis olivaolaj salátára vagy hús alá. Fehér kenyér szinte teljesen kizárva (kb 2 havonta 1x veszek fokhagymás kenyeret, mert az mennyei), néha egy kis 6 magvas vagy rozskenyér, de leginkább még az sem. Sok zöldség, közepesen sok gyümölcs, némi hús (főként csirke), és kb kéthetente más köret mint valamilyen saláta (múlt héten pl egyszer ettem tésztát ). Szerencsére nem vagyok édesszájú, úgyhogy a csokit nem igénylem, reggelente egy Cserpes joghurt és egy kakaó a munkaindítóm. Úgyhogy ha "odacsapok", akkor igyekszem jól csinálni és nem érezni magam érte rosszul Olyankor sütök valami szép nagy húst, vagy hasonló
Na de elég ennyit a "stálkonyhából" Mindjárt mehetek haza (csak még ellenőrzöm a release-t)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
No fking way Az a jó kaják 99%-át lehúzza a listáról, úgyhogy kizárós
@duvi: én szívem mélyén remélem hogy nagy lesz a változatosság, mert ha csak a termelt profitban van eltérés, akkor gyakorlatilag kőbevésett útvonalak lesznek, amin ingázhatunk gondolkodás nélkül (azaz hát csak ahhoz kell majd hogy melyik kitaposott ösvényen nagyobb ma a profit)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
az oké, de ott is kétlem hogy 30-40 ugrásos utakat vállalnának be hogy eladjanak valamit jó drágán. inkább az lesz, hogy A-ból meg B-be eladni valamit, ott vásárol, meg C-be, elad, vesz majd meg D-be, így tovább mondjuk 10 naprendszert, majd vissza. Izgi lenne hogy mindig leszállás után és váráslás után megnézzük miért adnak a legtöbbet hol, de valójában lehet hogy 2 hely között ingázva egy ideig kifizetődőbb lesz. Meglátjuk.
@Bibgr0: attól még hogy a stílusa nem változik, még változhat hogy mit ad és mit vesz. lehet hogy az a hely ami tegnap még cloth-ot gyártott, már egész más (de típusában hasonló) dolgot gyárt.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
na szép, kb kezdhetem előről... kétszer levadászták a gépem AI zsoldosok,, a cuccaimat sem vették túl nagy haszonnal, aztán végül dokkolás közben véletlenül rossz gombot nyomtam, ereszkedés helyett boost-ot ezzel kb odalett minden megtakarításom Mindegy, majd vasárnap újra nekirugaszkodom
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
wow, most hogy screenshotokat próbáltam csinálni, láttam hogy a ctrl-f10-el rétegenként dobja szét a dolgokat (pipeline dump), deferred bufferek, normal map-ok, hdr-ek, ssao...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
viszont nem kell tudni 4k-ban játszani ahhoz hogy 4k-s képeket csinálj. A bal alt-f10-el simán csak megdermed, átvált 4k-ra, elnyomja, majd visszavált. csak mint említettem, nálam elcseszte a váltásnál a kinézetet.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ez érdekes videónak tűnik még a kezdetekből
Part 2
Part 3
Part 4Illetve hogy miért nem kell annyira meghúzni ezt az ED vs SC dolgot, meg hogy milyen más megközelítéssel dolgoznak(procedural vs crafted tartalom)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
élethű Nem fáztál egy kicsit, miközben intézted a dolgod?
én azt bírom, amikor nyomok egy esc-et, kiírja hogy paused, mégis látom hogy ezerrel robogok az űrállomás felé (solo game)
Amúgy jó végignézni a videókat, jókat mondanak bennük, mégha azóta ugye azért sok dolog változott is az eredeti elképzelésekhez képest.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Lehet egérrel direkt manipulálni a konzolokat? Mármint kattintgatni rájuk? hogy lehet rá úgy fókuszálni hogy lehessen? úgy rémlik ha csak simán joy-ról megnyitottam valamelyik menüt, nem lehetett csak úgy egérrel jelölgetni.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Na ennyit arról ha a gép az esélyt sem akarja megadni... Solo-ban kiszedtek a hipertérből, két kobra, röppent is felém a két rakéta, annyi is volt... Szerintem kb minden pénzem vesztettem, megint... Ez mára kellően fel is b*szott, ott tartok mint 3 órája. Csak épp nekem naponta van max 2-3 órám játszani, és visszalőttek egy pillanat alatt a tegnapi szintre.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Van persze, de elég gyorsan unalmassá válik mindig ugyanaz. kávé és tea -> crop harvester nekem is szokott menni, aztán néha egy kis computer parts aulin-ba vagy hova, onnan meg eleinte növény gyógyszer, később terraformer cuccokat vittem. jól hozott volna, csak hát lehúztak a számításból, esély nélkül (a chaff amúgy minuszba von a raktérből is, nem? vagy mi ez az 1,3 tonnás súly?)
amúgy persze hogy felgyorsul, ha nem 4 tonna a raktér, hanem 100
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #741 üzenetére
Jah, van benne sok féle kereskedhető cucc.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nah megvan a chaff és a docking computer is a gépemen, meg be is van előbbi állítgatva. btw lehet utántölteni, vagy ha kifogyott, megint fizetni kell érte?
a dokkoló számítógép aranyos, de
1: nem úszom meg azt amit utálok, hogy megtaláljam az ajtót (mert ugyebár mindig az állomás túloldalán van
2: ennél anyám is hamarabb leteszi a gépet 10-20-as sebességgel ereszkedett merőlegesen a dokkoló rámpáig, aztán a végén fordult csak rá. Aztán meg kicsit odacsapta a gépetNo mindegy, van még némi pénzmagom, abból most már csak szállítgatni kell. Remélhetőleg már nem szednek le azonnal rakétával, illetve mivel eltettem a boost gombját a joy-ról a billentyűzetre, remélem már én sem fogom véletlenül a gázt nyomni a fék helyett többet
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Nálam előre-hátra = pitch, jobbra-balra = roll, csavarásra csavarásra yaw (csak az orr fordul), a gázkaron lévő rudder-rel meg oldalazok. A gázkar hátoldalán (mutatóujj résznél) a lenti a süllyedés, a fenti az emelkedés (ez dokkolásnál jön jól), a hüvelykujjnál lévő 4 gomb a 4 UI állapot, és a gázkar talpán lévő két gomb a futómű és a supercruise.A joy-on az 1-es a lövés, a 2-es a másodlagos (általában chaff), a mellette lévő a célpont kijelölése előttem, és a peremen lévő pedig a legközelebbi ellenség.
Ezzel a yaw-roll-pitch-oldalazás-süllyedés/emelkedés kombóval nagyon szépen lehet ráfordulni a bejáratokra, egyszerre sok tengely mentén elmozdulva
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Na átesett a hotas-om az első szétszedésen, mert elképesztően nyikorgott a gázkar. Kicsit megolajoztam itt-ott, egy fokkal talán jobb lett, de még mindig nyikorog -.-
Majd nézek hozzá valami jobb olajatStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #810 üzenetére
btw 16 szálú a kábel ami a két darabot összetartja, ennyi kell a toldáshoz
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
igen, az enyém sem régi (az sc dfm indulásra rendeltem meg), a 10-12k-s ára meg nem ér annyit hogy szívjak a garival (most postán küldjem vissza, aztán tököljek vele, ha valami gond van )
Mindenesetre feltűnt, hogy szétszedve nem nyikorgott, amikor összeraktam, akkor meg megint eléggé... aztán mondom megint szétszedem hogy megnézzem hol a gond, erre sehol, nem nyikorog. Mint kiderült, lehet 1-2 csavar kissé erősen volt eredetileg is meghúzva, most legalábbis csak a főbb csavarokat tekertem vissza (kb 4-5-öt a vagy 10-ből), így most minden egyben van, a helyén is, és nem nyikorogStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #815 üzenetére
na így kenve és nem halálra szorítva, végre lehet finoman játszani a gázkarral nálam is (eddig kissé darabos volt )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Valóban nem igazán lehet őket összehasonlítani, még ha vannak is hasonló aspektusok. Az SC simán csak nagyobb akar a legtöbb szempontból lenni bárminél a piacon (igazi BDSSE), és ezt elég sok idő olyan már-már nevetségesen magas minőségben előállítani, ahogy ők tervezik (szerintem lehet sosem lesznek kész ). Szvsz az Elite grafikája az SC-hez képest a kanyarban sincs, pedig az elite sem csúnya, és egyelőre a béta alapján még azt sem látom, hogy a francba fogok én ezzel még egy év múlva is játszani Már most unom egy kicsit, Dio pedig majdhogynem kijátszotta egy hét alatt Jó persze a végleges ugyanúgy növekedni és gyarapodni fog mint az SC, de elég sok és változatos tartalommal (és főként sok sok különféle állomással) kell felturbózni hogy igazán az mondható legyen rá hogy tartós (számomra).
Jelenleg három dolog frusztrál az ED-ben nagyon:
1: a kevés féle űrállomás. Komolyan lassan hányingerem van, hogy mindig egy kockán kell keresni az ajtót Persze van még vagy 2 fajta bázis összesen, de ezt nagyon fel kellene turbózni
2: a hajók design-ja. Tudom, kibeszéltük hogy ez Elite, tartani akarják magukat a régi világhoz, és sokaknak ez nagy retro érzés, de a jelenleg repülhető hajók túlnyomó része semmit sem mozgat meg bennem, egyszerű külsejűek mint a faék. Remélhetőleg ez is változni fog, bár illeszkednie kell a világba, szóval valamennyire kötve van a kezük a design kapcsán.
3: a supercruise mód. az hogy ugrásból kijövetel után még taxizni kell néha 1-2 ezer fénymásodpercet is, meg hogy lassítani időben (a hauler meg úgy lassul és kanyarodik mint egy csuklós busz ). Ezt a részt nem élvezem. Amit élvezek az a térugrás (bár az ugyanolyan anim itt is kezd unalmas lenni), a dokkolás és a felszállás, no meg az adás-vétel. A közte lévő, idő 90%-át kitöltő sallangot már kevésbé élvezem.Viszont van mindkét játék olyan szinten ígéretes és rokonszenves, hogy megérdemelje a támogatásomat.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
A supercruise-ból kijövet nem az okkal van a bajom Teljesen logikus (és jó), hogy a központi napon van a nav bója, és ide ugrik az ember, a lakott állomás meg közelebb-távolabb van (btw van értelme meglátogatni olyan bolygókat ahol nincs állomás?). Tehát érthető, csak a taxizás megvalósítása az, ami nekem nagyon nem jön be. Tehát ahogy el kell jutni a bolygóhoz.
Az állomásokból is ahogy kevés féle van, az is néha egymás iterációi, pl van az a hengeres állomás a gyűrűvel, Dio meg linkelt egy képet amin talán volt egy extra kilógó része, de kb ennyi. Van a kocka, a virsli egy gyűrűvel, vagy a virsli két gyűrűvel Ide mindenképp kell majd változatosság még.
Azt pedig tudom hogy jön még majd tartalom hozzá, sőt azt is tudom hogy számos olyan dolgot akarnak, ami az SC-ben is meglesz (fps rész, hajó rablás, többfős hajók, űrállomás fps csata, űrséta, vadászat), de pl a bolygókra való leszállást ők is a kiadáshoz képesti (2014 Q4) legalább egy évre teszik. Ráadásul mindegyik ilyen dolog külön kiegben lesz, amit így mindenképp meg kell vennie aki később csatlakozik és át akarja élni.
No meg még mindig 1:1 méretarányról beszél a FAQ, hogy a bolygók is azokban lesznek. Tekintve hogy tömeg körül nem lehet majd gyorsan haladni, kíváncsi leszek, velünk is átrepültetnek-e 1,5 órát New York-ból Londonba atmoszférikusan Mellesleg hiába mondják hogy mekkora méretek vannak, ez a vagy 15 naprendszer amiben voltam, nekem kb ugyanolyannak tűnt, pedig gondolom azért már itt is kellett volna játszadozniuk egy kicsit legalább a központi csillag méretével, az nem kerül semmibe.
De tartom, megvan mindkét játék, szabad ám elárasztani mindkét oldalról megunhatatlan tartalommal Egyelőre az ED-ben sokkal több van, de kissé már kezdem unni a farmolást, a harcot meg nem igazán szeretem (no meg ahhoz olyan hajó is kellene ). Persze nincs ezzel gond, az SC dogfight-ját sem nyüstölöm pontosan ezért
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Méretek: hát pont ez az. Tekintve hogy a nagyobb napoktól távolabb kell megállni, az érzékelt méret mindig kb ugyanakkora. Egyedül akkor lenne érezhető, ha a nap túloldalán van az állomás és meg kell kerülni, a tömeg miatt viszont ugye elsőnek inkább el kell távolodni és csak utána megkerülni, hogy legalább a sebesség vállalható legyen. Tehát a méretek kb csak annyiban vannak jelen, hogy most 40 másodpercet kell utaznom, vagy 70-et, vagy 120-at. Az meg hogy most a beesési ponthoz képest 120 fokkal vagy 160-nal van mellettem, nekem nem jelent nagy különbséget.
A repülési modell nekem semmi különös, nem rossz, azt csinálja amit akarok, de ilyet láttam már százmillió repülőszimulátorban. Van ami x fok/sec-el fordul, van ami 1,5x-el, kb ennyi a differencia az eddig próbált 3 hajómban. A hangok alapvetően sok helyen jók (bár pl amikor elhagyjuk a dokkot, akkor vannak ezek a fém döngések, ezek hangfalon nagyon jól hangzanak (csak nem elég hangosak, mégha fel is tekerem), de a meglehetősen jó minőségű fülesemen sem vállnak jobbá, maradnak a kissé fura hatásúak nekem. A hauler hangja meg zavaró hogy mennyire kínlódik BSG mozgáshoz közelit sem tapasztaltam viszont még.
A többféle méretű leszállórámpát láttam, bár szerintem kb 2 vagy 3 van ismételgetve az egész állomáson körbe-körbe (kb 50x), de hát csúnya is lenne egy Type 9-el leszállni oda, ahova már a hauler is alig fért el Ez azért alap
Összességében nekem egyelőre az a bajom, hogy nem érzem élőnek a világát. Persze remélem ez javulni fog majd a végére. Lehet hogy csak nem vagyok elég elvakult fanatikus hogy minden pillanatát élvezzem, mert ugyan sokat játszottam az előzőekkel is, nyílvánvalóan bennem van a gond
Ami meg a 100 megás pdf-ben van, nem kétlem hogy jóval hamarabb bekerül mint az SC esetén, de még az is alsóhangon 1-2 évStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Számomra pro tipp volt: az engine boost-ot NEM szabad a joy-ra tennem Kompletten sehova. ezért a billentyűzeten van a shift-en, csak hogy még véletlenül se nyomjam le. Szóval még véletlenül se legyen hogy parkolás közben elnyomom (volt rá példa). A frameshift maradhat, azt nem lehet tömeg közelében csinálni
Bibgr0: "ne most kicsikém, apuci 1,5 milliónyi cuccot fuvaroz"
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Melyik tápegységet vegyem?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Bitcoin topic
- Riasztó topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...