Hirdetés

2012. május 27., vasárnap

(#251) biggamer válasza levis4 (#248) üzenetére

biggamer
(PH! kedvence)

Kicsit javítottam a képeden :Bővebben: link
És akkor egy saját, a szorgoskáról : Bővebben: link

Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak, és terhes nők lennének.

(#252) Terapeuta

Terapeuta
(őstag)

Sziasztok !

Köszönöm a segítséget ... minden kezdet nehéz. Ezt illusztrálja az alábbi kép is :B

Bővebben: link

Most, hogy van gépem, jöttem rá, hogy egy dolog megtanulni a beállításokat, mégegy dolog jó témákat találni, és mégegy dolog a témát a képen úgy visszaadni, ahogy az a valóságban megfogja az embert.

És nekem még az első dologgal vannak gondjaim...:O

Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...

(#253) levis4 válasza biggamer (#251) üzenetére

levis4
(tag)

Köszönöm, sokkal szebb lett!
Szabad tudnom hogy készült?

A Tiéd is nagyon szép, majd én is megpróbálok keretet csak még nagyon kezdő vagyok.:R

Minél többet ülsz este a gép előtt, annál hangosabb a ventillátor hangja és annál homályosabb a vadiúj monitorod!

(#254) DVD_2_U

DVD_2_U
(senior tag)

M7-es... 1halott+1súlyos sérült+több sérült szám.gép Bővebben: link

you can CANON

(#255) lesaux válasza DVD_2_U (#254) üzenetére

lesaux
(PH! kedvence)

Te fotóztad?
Amúgy minek ment neki, hogy így szétment az eleje? Vagy ezt már a tűzoltók szabdalták így szét?

Ezalatt a nyusziházban, fűszálakból vetett ágyban négy kis nyuszi aludt szépen, összebújva békességben

(#256) DVD_2_U válasza lesaux (#255) üzenetére

DVD_2_U
(senior tag)

Nem én... Kaminonnak, de az oszlopokat a tüzoltók vágják át, hogy ki lehessen menteni a sérülteket. Ők szokták felcsavarni a szélvédőt is, meg elvágni a pedálokat és az űléseket, ha muszáj.

you can CANON

(#257) Maki73

Maki73
(tag)

Megjöttem üdülésből,ahogy igértem egy pár darab kép:
Bővebben: link:R

(#258) Maki73

Maki73
(tag)

(#259) Maki73 válasza aDM|RaL^ (#172) üzenetére

Maki73
(tag)