- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 3D nyomtatás
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- Gaming notebook topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fulmi
senior tag
válasz iversonpeter #9548 üzenetére
szia!
na akkor megmutatom hogy ezen is van ékezet. át kell állítani csak a billentyűzet nyelvét magyarra. egyébként én amikor pc gépeztem akkor sem használtam ékezetet zirka 4 éve szóval lehet hogy valahová nem rakok ahová pedig kéne
mondjuk most kezdtem el jobban beleasni magam ebbe a temaba, hogy gond lett. a leendo service tag-edet majd at kell hozni magyarorszagra amit ezen az oldalon lehetne megcsinalni, azonban a bibi hogy magyarorszag nincs a "New Owner Information" alatt, mivel orszagunk EMEA orszag vagyis az ertekesites disztributorokon keresztul tortenik. ezert ki kell tolteni egy ilyen request formot. na itt jon az elso lehuzas, mert humansoftnal 10000 plusz afa hogy ezt megcsinaljak. de ebben a form-ban ezt irjak: "Please mail to EDB_DELL_Tag_Transfer@Dell.com once completed – Thank You" szoval lehet h ki kene hagyni az itthoni disztributorokat mivel ugy tunik - sot biztos - hogy a tagtransfer ingyenes. jo ha ez megvan akkor mar itthon is tudjak javitani elvileg - vagyi fognak kapni ingyen alkatreszt a tonkrement helyett. a kovi atveres -szerintem- hogy szervizdijat akarnak velunk fizettetni, de ha jobban megnezed ezt tag transfer policyt akkor ezt olvashatod benne:
"2.2 Service availability upon transfer into a new location
2.2 .1. Transfer into or between EMEA Indirect Countries where Dell Branded Services (DBS) are available: EMEA Indirect Countries where Dell Branded Services (DBS) are available: Bahrain, Bulgaria, Hungary, Israel, Kuwait, Oman, Qatar, Romania, Russian Federation, Saudi Arabia, Slovenia, Turkey, Ukraine, United Arab Emirates
Collect and Return, Complete Care, Same Day, 247 and Parts Only service contracts are NOT available for transfer. There will be additional costs for these service contracts in the EMEA Indirect countries where DBS are available.
Subject to availability of the Service in the end destination:
• Systems that had NBD (Next Business Day) or RTD (Return to Depot) service contracts in original country of purchase, receive the same level of service in EMEA Indirect countries where DBS are available.". alapbol minden dell vasarlo - kulfoldon - NBD-t kap szoval en is ezt kaptam, eme iras alapjan pedig itthon is ilyen szintu szolgaltatast kell kapnam mint amilyet kint kapnek, kint pedig ingyenes lenne mivel mar beszeltem a nemet dell support teammel es ingyenes javitanak avagy kikuldenek az uj alkatreszt en meg kicserelnem. most az lesz a kovetkezo lepes h hetfon felhivom az osszes hazai disztributort es megtudakolom hogy mi a teendo ilyenkor. eddig mindenki azt mondta hogy szervizdijat kell fizetni, azonban en nem akarom hogy szervizben csereljek en is meg tudom csinalni. a tag transfert is felhozom hogy miert kellene nekem "Az adminisztrációs költség - Tag Transfer díja - 9500 Ft + Áfa" megfizetnem amikor csak egy e-mailt kell nekik is kuldeniuk ami ingyenes.tevedesben elsz, magyarorszagra nem fog neked egyik kulfoldi dell kepviselet sem kuldeni gepet, mar regisztralasnal sem lehet magyar cimet megadni. azert kell kulfoldi ismeros mert megadod az o cimet, kiviszik neki, majd feladja neked es 3-4 nap alatt megerkezik a lakhelyedre.
-
System Summary
Service Tag: xxxxxx Change Service Tag
System Type: Inspiron 1520
Ship Date: 10/13/2007
Dell IBU: Europe
Description Provider Start Date End Date Days Left
3Yr Parts Only Warranty DELL 10/13/2007 10/12/2008 89
3Yr Parts Only Warranty DELL 10/13/2007 10/12/2010 819Ebből hogyan derül ki az, hogy RTD vagy NBD garim van?
-
premete
veterán
válasz Chaser #15888 üzenetére
USA-ban RTD (Return To Depot) van, ha honosítod, akkor normál szervizgarancia lesz belőle, tehát be kell vinned, és megvárni, amíg megjavítják, ez lehet 2 hét is akár, szerencsére ilyen dellem sem romlott még el..
Olyat, hogy RD még nem is hallottam, én is csak egyszerű felhasználó vagyok pár géppel.[ Szerkesztve ]
Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH
-
premete
veterán
Az teljesen mindegy, hogy új, vagy refurbished a gép, ha van rá garancia, azt általában lehet honosítani, legfeljebb, ha itthon az a fajta garancia nincs, akkor másik, itthon használt lesz rá (US RTD itthon szervizgarancia lesz).
Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH
-
premete
veterán
Nincs egy hónapja, hogy egy 2 éves, e4300-asomban a táp meghalt; még egy év garancia van rajta, a készüléket az ebayen vettem az UK-ból. Felhívtam a Dell Supportot, és másnap délután hozta a futár az új tápot, a support kérte, hogy a régit dobjam ki. Ennyi.
Amikor az e6410-esem garanciáját honosítottam, megkérdeztem, hogy a kinti garanciából a honosításkor mi veszik el: közölték, hogy a véletlen töréskár itthon nem érvényes, az csak direkt Dell országokban van, de az akkura a 3 évre kiterjesztett garancia már igen, és a hdd csere esetén a régi is nálam marad, itt a kép a garanciáról.A másik, a világgarancia: ismerősöm az USA-ból hozott egy xps m1330-ast, nem volt honosítva, elromlom a tapipad, másnap kicserélte neki garanciában a Humansoft a tapipadot, és mivel már csak 2 hét volt vissza a gariból, a biztonság kedvéért új alaplapot is kapott bele, persze, ezt is a Dell Support intézte, mert a bejelentés másnapján reggel itt volt Pesten a reptéren az alaplap és a tapipad is, és a szervizdíjat is a Dell fizette ki a Humansoftnak, a srácnak egy fillérjébe sem került.
A Dell.us oldalán ott van, országokra lebontva a telefonszám, hol, kit kell hívni, meghibásodás esetén, ez szerintem világgarancia; a honosítás értelme főleg az, hogy vannak olyan garanciaformák, amelyek indirekt Dell országokban nem elérhetőek, például RTD sincs nálunk (este elviszik, reggel hozzák megjavítva)
Arról nem is beszélve, hogy például akku probléma esetén, a Dell Support a garancia lejárta után még max. 3 hónapig ad új akkut ingyen; az természetesen előttem is nyilvánvaló, hogy azért futár hozta a tápot, mert így a szervizdíjat megspórolták, azt pedig az elmondásom alapján megállapították, hogy a táp a hunyó egyértelműen (van dokkolóm és 2 másik gyári tápom is).
Az, hogy nálunk olyan garanciával adják el a Dell notebookokat (jellemzően a kommerszeket), ami csak egy céghez, és csak itthon érvényes, szerintem azért van, mert a kereskedő így veszi meg, olcsóbban. Ugye, ebben az esetben nincs világgarancia, de ezt a kereskedők "elfelejtik" közölni a vevővel, ők pedig mérgelődnek, ha mondjuk Svédországból haza kell küldeni a cuccot javításra.
Arról nem is beszélve, hogy ekkor rögtön a "magyarosch" ügyintézés lép életbe, keresik a kibúvókat, eláztattad, leejtetted, túláramot adtál neki, rossz szoftvert tettél rá, stb, azt hiszem mindenki találkozott már ilyen figurákkal.Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH
-
Rocko007
aktív tag
válasz fondorlatos #22478 üzenetére
Szia!
Itthon teljesen fölösleges az ilyen premium garancia, mert ahogy áthozod a gart kishazánkba, csak NBD vagy RTD lesz belőle. Erről SzaboZE tud többet mondani.
-
SzaboZE
addikt
válasz huszi.gyb #26983 üzenetére
Már miért vinnék el több napra? Ha helyszíni garos, akkor ott megjavul. Ha RTD-s, akkor nálunk például megoldható, hogy akkor hozod be, ha már megjött az alkatrész. Amúgy meg tessék a barátnővel foglalkozni
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz Carryboy #34951 üzenetére
Gondolom a laptopszalon bevitte egy szervizbe, ahol megrendelték az alkatrészt. A boltok általában hetente 1-2 alkalommal mennek a szervizbe, így simán lehet hogy már kész a gép csak visszaszállításra vár. Ha RTD garid van, akkor az max netto 1-2 hét lehet (amit a dell szervizben tölt a gép).
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
premete
veterán
válasz SzaboZE #37415 üzenetére
Két refurbishedet vettem, az egyikre NBD volt, a másikra RTD (ez warranty transfer után szervizgarancia lett). A refurbishedre ugyanúgy különbözö garanciák vannak, mint a nem refurbishedre.
Szervizgarancia esetén ugye szerelőt nem küldenek, csak alkatrészt, ha valami elromlana, vagy szervizbe kell vinni, aki nem tudja maga beletenni a cuccot.Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH
-
premete
veterán
válasz drmazsi #37709 üzenetére
Felméssz a dell.com-on a warranty transferre, megadadod az eredeti tulajdonos adatait, majd a saját adataidat, rákattintasz a "tovább"-ra, és pár nap után kapsz egy emailt, hogy a nevedre és új tartózkodási helyedre került a garancia; ha olyan a garancia rá, ami nincs a célországban, akkor módosítják (lefele). Ami gyakori US RTD, abból szervizgarancia lesz, tehát nem viszik, hozzák, hanem neked kell szervizbe eljuttatnod. Viszont alap garanciánál is megvan a lehetőség, hogy a Dell zöld számán kérsz alkatrészt, elküldik postafordultával, és belerakod, a rossz alkatrészt pedig másnap a futár visszaviszi.
Én már kijelzőtől alaplapig mindent kértem így, sőt küldtek már a törött ház helyett újat, Complete Care US-garanciás géphez is.Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH
-
premete
veterán
válasz szabonagyur #39191 üzenetére
Az bizony, olyant még nem láttam, hogy 1 év NBD, majd RTD.
Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH
-
premete
veterán
válasz szabonagyur #42833 üzenetére
Honosítani mindegyiket kell, ha hosszabb távon másik országban akarod használni, az NBD-t és a szervizgaranciát (RTD) is; ha csak rövid időre méssz a másik országba, akkor enélkül is javítják, mindegy, hogy NBD, vagy RTD, vagy akármi.
Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz szabonagyur #47913 üzenetére
Értem, köszi.
Akkor beküldöm szervízbe, mert szeritnem ennek nem szabadna ennyire melegednie. Azt írja a honlapjuk, hogy PSF10 RTD a garancia. Ez futáros, vagy nekem kell bevinni a Lehel utcai C Szervízbe?
-
gozso
senior tag
kíváncsiságból ránéztem az egyik dell adataira.
ez pontosan mit jelent a garancia ellenőrzésnél?
PSF10 RTDfél vese eladó..., szivárványhártya ugyanitt
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Építő/felújító topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad X250 (két akkus változat+samsung 860 Evo SSD)
- Üzletből, garanciáHP EliteBook 840 G8 14"FULLHD IPS üzleti ultrabook, i7-1165G7 4mag/16RAM/512SSD
- HP Probook 6450b laptop alaplap + I3 CPU
- Új Razer Blade Gamer AMD Rysen 9 16RAM/1TBSSD/NVIDIAGeForce RTX3070 14,1"2K 165Hz
- Asus ROG Strix G17 (G712LWS) - 17.3"
- Lenovo L480 FHD,14" I5-8265U 8GB DDR4 256GB SSD +320GB HDD WIN10
- HP Probook 650 G2,15.6",FHD,i5-6200U,8GB DDR4,128GB SSD, WIN10
- HP Pro X2 612 G2,2 az 1-ben Tablet,i5-7Y57,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10
- Elitebook 850, 8.gen, háttérvilágított, magyar billel
- Lenovo Legion Y720/ 16 GB Ddr4/ 512 Gb Nvme/ Gtx 1060/ Full Hd Ips/ Jó aksi.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen