60°C oylan sok? Nem hinném. Meg ha túlmelegszik akkor nem leesik és úgymarad? Mert ez csak laggol, 10mp-enként leesik 20-30ra... De nem hinném h attól h 60°C-os a GPU, bár ehhez nem értek.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Általános témák
GAMEPOD.hu témák
Adok-veszek témák
Hardver apróhirdetések
Laptopra cserélném vagy eladó ! Egreat EG-S900 3D WIFI + Dual OS (Média lejátszó)
Alaplap(MSI K9AGM3) | CPU(AMD ATHLON 64 X2) | 80 GB ATA HDD | 1GB DDR2 RAM
Eladó új SMC WBR14S-N3 300-as modem (6.000 Ft.) + TP-LINK SC3130G Wi-fi IP kamera (17.000 Ft.)
INTEL T7100 T5750 T3200 T5550 T2390 T5300 T5470 AMD TL50 TL58 TL60
Hirdetés
(Doki)
(tag)
Sziasztok!
Tegnap óta van Cod4 szerverem és egy kis segítséget szeretnék kérni a beállításokban, még elég kezdő vagyok ezen a téren.
Kérdéseim.
Hogy lehet megoldani, hogy a XFire megtalálja a szervert? Ezt be írtam, _location = Hungary
Call Vote-t hol tudom ki kapcsolni?
cfg file-t hogy tudom cserélgetni? Feltöltöttem egyet csak nem tudom bekapcsolni, hogy ez működjön.

Norbi14
(senior tag)
Hali
saját cfg használni a /rcon exec cfgneve.cfg parancsal tudsz
call vote ki be kapcsolni a cfg-ben (is) tudsz
--------------------------------
T|gAmiNG Clan Zombi mod!! server 1.5
ip:62.112.194.111:28991
[ Szerkesztve ]
LG Optimus Black

(Doki)
(tag)
Hali!
Köszi a segítséget, cfg-ben melyik része a call vote? Ezt így nem találtam meg
Pibull szerver (reklámozom 1 kicsit) xD
Hello all végre elindult a klán szerver szivesen látunk mindenkit.
Szerver szabályok lehet hogy kicsit furcsák lesznek de egy realis es kulturált szervert akarunk, ezért 2 perk használata tilos lesz mert a valoságba nincsen plusz élet vagy halott ember éles gránátal
. A GL azért lesz tiltva mert sok játékos nem szereti es lerontja a játék élményt. Ezért mielött belépnél a szerverünkre olvasd el a szerver szabályzatot , mert aki megszegi azt a játékost szigoruan fogjuk büntetni .
A szervere a következö szabályok vonatkoznak :