- Apple notebookok
- ZIDOO médialejátszók
- Mini-ITX
- Milyen lézer nyomtatót vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
a német piacos 316i 1.8as mocival van szerelve.de csak 2004től....Mo.n....ami előtte van 1.6 1.8asmocis az németből van.
és van e46 318is.
Egyik forma bizonyos m46os mociról beszél ...erről kéne info.ebben lehet igaz.mert se az m40ben sem az m43ban sem m44ben.nem volt valvetronic.ez új fejlesztés.és az e46okba kerültek ilyen mocik. amik 4hengeresek.Népítéletből egy szösszenet ide hordta:
"Svájci BMW képviselet.3 év garancia van az autóra és 10 évig vagy a 100000km eléréséig a kötelez? szervizek teljes egészében téritésmentesek......"
Mér tértek át M.es motorjelölésről N.esre?betelt az M vagy nem akarták összetévesztő legyen.itt a megoldás>>
N44TU
Soros 4 hengeres DOHC 16V dupla VANOS és Valvetronic
Építették: E46 318i
Típusai: 1.6 (115bhp), 1.8 (143bhp)N44TU moci van bennük.ez gyakorlatilag m44 vanossal valvetroniccal átdolgozva.
de itt is alapból 143 ló az 1.8as.
Ennek lehet volt tovább átdolgozott verziója az N46.
N42-43 szerintem sosem volt.bmw001>>én mondtam e46 330i a te autód
hányas évájáratúak a haverok e46jai amikben 318as 143 lovas moci van?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #4788 üzenetére
Na akkor tegyük tisztába a dolgokat, mert rengeteg hülyeség elhangzott a 316i/318i-vel kapcsolatban.
BMW E46 316i-t a következő motorokkal szerelték pályafutása során( ETK szerint): N42, N45, N46, M43
Az N-esek 16 szelepesek, az M43 8 szelepes.A 316-ost kétféle M43 variánssal gyártották:
M43B16 - 1596cm3 - 102le
M43TUB19 - 1895cm3 - 105le -- ez volt a 318i-ben 118lóerővel2001-ben jött be az N42:
N42B18 - 1796cm3 - 115leAztán 2004-ben az N45 és az N46:
N45B16 - 1596cm3 - 115le
N46B18 - 1796cm3 - 115leAz 1,6-os és az 1,8-as M43-at 1998/6-tól szerelték egészen 2002/03-ig szerelték a 316i-be.
Ezt az N44TU-t honnan szedted? ETK nem hoz ilyet.(#4789) hoby36
Igen, láncos mind. Cserélni nem nagyon kell, 300-400e km-t kibírnak. -
dragonfx
veterán
N44TU.t bmwpoweren láttam sehol máshol.
wikipedia szerint az N45 csak az e87es 116ban és az e90es 320siben volt.M43 nagyon kevésben lehetett.mert 102 lovas e46 316i.t nem láttam még sehol csak 105 lovasat az meg akkor már nem m43 volt.max. m43tu...
N46 2004től volt....volt 316os jah 115lóval.de ez 1600cm3 is volt.szal ez nem lehetett.
e46 316i volt még N42B18cal...de ez 1.8as 16V.s de utalássincs volt belőle 143 lovas verzsőn.M43TU a legesélyesebb arra amit bmw001 mond..de az túl régi ehhez.meg abból nem hinném egy chippel 143at csinálnak mert sehol semmi utalás nincs erre.
M44 lefojtásáról sincs sehol info szal avgy gyárilag alapból volt az e46 318i m44gyel 143 ló vagy sehogy.m44 2001ig volt ujabb info szal játszik elég erősen.N42B20 vagy N46B20as az a 143 lovas blokk...és akkor egész fiatal e46okról beszélhetünk.
ezekbe 2.0ás moci volt 1.8asként eladva.teljesen hihető 2000cm3 a 143 ló 4 hengerrel.mert akkoriban ugye már m54 volt sor6 151ló.Szal 318nál hihető de 316nál teljesne kizárható ez a 143 lovas verzió.alapból is volt olyan.
Na jó én belekavarodtam faxom
Bmw001>teso kéárdezd meg mit tudnaka mociról milyen van benne 8V avgy 16V egyáltalán.gyárilag is lehet143 lovas e46 4 hengerrel.M43TU, M44, N42B20, N46B20..ezek lehetnek az esélyesek.szal vagy a cm3 vagy a chippelés vagy valamit nem tudnak..vagy mi nem tudunk de volt ...kérdezz már utána mostmár érdekel.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4798 üzenetére
igazad van nyomatékra mentek meg kevesebb károsanyag kibocsátásra jah.én ezt tudtam csak a kollégával azt latolgattuk vajon melyik moci lehet azokban benne.nem tudsz minden adatot vagy alvázszámot, netán forgalmiból vagy tulajtól motorkódót, addig nem 100% hogy ez volt benne. kérdezd mega mocikódót vagy alvázszámot, szelepek számát.ja és hogy mikori a verda pontosan.
A te mocid M52B28TU?Nekem mind1 jelölt kicsit ellenmondásos valami adat nem okés.
SpeedR>>M43 94'től volt az e36 316i.ben és 318i.ben és 1600cm3 és 1800cm3 volt.kb 98/99ig lehetett.utána frissítették m43tu.ra...amiről valószínűleg bmw001 is beszél.ez volt 2001ig.utána jött a N42B18 illetve B20..ez volt a 316iben és 318iben....és 2001-2004 között volt aN46...aztán egy ideig nem volt 316i most visszahozták megint kínálatba e90 316 122ló..ez viszont nem N46..valamimás új nincs róla infom.szerintme így volt sorozatba.egy modellbe több fajta kódú mocit tuti nem raktak nem érte volna meg.
N45 meg csak 1esbe meg specko limitált 3asba van/volt.ne higgy wikipedianak, sőt ETK.ban is vannak hibák.lehet valahol raktak beléjük olyna mocit de itthon tuti nem.egyszerűen elírták. pl:95ben hol volt már e30?sehol...ők 92'től írják az e36ot mikor már 91ben rég volt....szal van pár rossz info a neten.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10517 üzenetére
Elég érdekes, E46 -ban kétféle motort alkalmaztak .
N42B20 2001-2003 -ig, és N46B20 2004-2005 -ig. És ez a motor még az E90 -be is átkerült, nagyobb PS -el. Ccm -ben azonosak.
Ez mind 4 hengeres erőforrás, 16 szeleppel.Gebriel: "A Steptroncicos váltó ilyen? Annak nincs külön kialakítva a manuálnak a hely? "
Ezt nem értem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #10521 üzenetére
igen ez az N42 van benne.
nem lehet rossz ha a kisebbik az év motorja lett kategoriájában.
De miértelme volt az N46nak tiszta ugyanez cska ugye modellfrissi miatt kellett valamit változtatni.auto váltónak max 2.5től van értelme szerintem.
de a fogyit megdobja akár 2 literrel is.attól függ mennyit megy az illető számít e ez neki.Gebriel>>én egy e46 320i. vennék helyedbne manuállal. 98-01est.
amiben a 2000es 6hengeres motor van.2millióért már faintos van.és azza aztán jodarabig elvagy.olyan mint ami Vangelisnek van.tényleg levehetné már a hirdetést.még a végén beajánl neki érte 2.5et....
A 2.2es 170 lovasból tul sok az eladó.gyanus.vajon miért.....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
CharlieDrop
veterán
Szia.
Szerintem, ha nem 30d-t veszel automatába akkor bírják a gyűrődést.Nekem most van a második automatám, az első egy 23i volt e36, most egy 18d van, e46.
Motorok: M54 csak B30-ban, többibe szereti csipegetni az olajat. M52 jó. N40 felejtős, N42 csak láncugrásgátlóval N46 oké. Bővebben mikor melyikbe szerelték nézd meg a Wikipédián
Dízelesek: M47 nem rossz, de akkor már M47N (M47TU). Abból is a 20d a legtöbbet eladott. Ott a szokásos, pillangó dugózás, injektorok elfáradnak, turbó elfárad.Összes e46:
Szilentek, lengőkarok fáradékonyak, szeretnek itt-ott rohadni.
e39-em nem volt, szóval azt passzolom....Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Polacheck #23718 üzenetére
Kellene egy VIN szám, mert ha N40, vagy N42 van benne, fel lehet készülni egy kevés szívásra.
Persze, ha már N46 motoros akkor nem, vagy esetleg az előző tulaj orvosolta a problémákat.
Persze a motorkód alapján is utána lehet nézni a neten mi van benne...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
Az N42- N46 motorok állandóan széthullanak.... Egyrészt a hengerfej másrészt a vezérmű lánc vagy megnyúlik és átugrik vagy a vezető széthullik vagy egyben az egész ebben az ében 3 ilyen motort csináltuk most jön a 4.dik.... a darabkák beesnek az olajszűrőhöz és még csapágyassá is teszi a motort.... Én utálom őket.... a dugattyú és a gyűrök olyan kokszosak mint az állat.... a képen látszik,hogy mik hiányoznak amit benégyzeteztem ott konkrétan belül is fut egy fehér műanyag rész egészen a végig ami nem látszik a képen de kompletten leszakad.... Vezérlést kell cserélni max 150E Km-ig mert utána eddig mindegyik így nézett ki...füstöl is mert a hengerfejük is egy forintot nem ér.... Szépen a képek önmagukért beszélnek...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
pityeszka
őstag
Sziasztok.
Motormizéria. A táblázatban nincs feltüntetve a 2004/05 között gyártott 1.6 és 1.8 limo. Kis keresgélés után nekem az jött le, hogy ezeket is N46-al szerelték már. Szerintetek?
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
CharlieDrop
veterán
válasz RoryBreaker #24907 üzenetére
Szerintem az N46 motorok, ebben is ez van, nem gázak.
A 16i elég, ha nem akarsz örjöngeni
Ja, dobhatnál egy linket ahol az olajfogyásra panaszkodnak, köfi
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whited
addikt
üdv újra !
A N46B20 és a M52TUB20 motor ugyebár 150LE, érdemi különbség van kettejük között azt leszámítva, hogy egyik 4 másik 6 hengeres ?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
-KP-
addikt
az e90 szériás benzines változatok n46b20 motorja mennyire mondható problémásnak?
-
-KP-
addikt
válasz H.Ezredes #25414 üzenetére
valahogy nem ezt várná az ember a bmw-től
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E90%29#Engines
szinte az összes benyás n46-os motorral van. kivéve az 1.6-os motorokat és 1 db 318i variánst. 2.0liternél nagyobbat meg nem szeretne. ez se könnyíti whited helyzetét
-
CharlieDrop
veterán
Látom le kell írjam, de majd jön H.Ezredes és kiegészít.
Hozzá kell tegyem FL utáni e46-okról írok először, aki kéri írok régebbiekről is, illetve e36-ról is1. Benzines
1/a: 4 hengeresek: N40-N42-N46-os motorkódúak.
116-143 lóva, van 1.8 és 2.0 literes is. Szóval: igen, szeretnek olajat enni, N40-N42-höz illik láncugrásgátlót szerelni, nem nem annyira szakadnak a láncok. Tény, hogy az egyik legrosszabbul sikerült motor az N42, de több ismerősömnek viszonylag hibamentesen működnek. A Spritmonitor olyan 7-9 literes fogyasztást ír rájuk1/b: 6 hengeresek: M54 motorkód 170-231 ló közt (20i-25i-30i)
Jó motorok, de imádják enni az olajat, a 30i a legkevésbé parás itt is előjöhetnek meglepik azért, de viszonylag nyugisabbak. Itt 10 liter alatt nem jellemző a fogyasztás2. Dízelesek:
Na itt jön a fincsisét: M47N/M47TUD20 motorkód illetve M57TUD30 motorok. Hibaleteőségek: Pillangószelep beesés, EGR hasfájás. Ezen felül a szokásos Turbó, Injektor, Termosztát, Vízpumpa, ha ezeket javítod/cseréled az úgy 400-800 ezer közti összeg lehetEzen felül az E46 tipikusan gyenge futóműben: Szilentek, lengőkarok, stabpálca fáradékony.
Na legyen 2001 előtti nem faceliftes modellekről:
1. Dízel M47 motorkód, 136 ló, illetve 318d 2003/3.-7. hóig: VP44 adagolós motor, nem rossz, de ha javítani kell, akkor ámen, gatya rámegy, nem ismerem a hibáit más nyilatkozik2. Benzines
2/a 4 hengeres.
316i-318i: Itt van pár variáció 1.6, 1.8, 1.9es motorok, 102-118 ló közt. Jellemzően a legkevesebb bajjal rendelkeznek, megbízható motorok. Itt nagy meglepi a DISA szelep lehet, meg a szokásos benzines bajok, kb 7 literrel eljárnak nem erőbajnokok.2/b 6 hengeres M52TUB20-28 motorok. 150-170-193 ló
Nagyon jó 6 hengeresek ebből mindet jó szívvel ajánlom a 28i azért tud enni, de nyomatékosak, erősek, najó a 150 lovas 20i annyira nem, de egy 28i nem sokkal eszik többet. Bajok itt is lehetnek, de megbízható motorok nagyrészt. Olajra/olajcserére finnyásak, sok 28i-ről hallottam, hogy széthajtják rendesen...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-KP-
addikt
válasz MPowerPH #28850 üzenetére
"Az M54-es motoroknál a lánc szinte örök életű, nem szokása megnyúlni, szakadni, lecsúszni, mint az N42-es motorú 316i-n."
"Használt BMW-ket keresve érdemes elkerülni a magnéziummotoros autókat. Ilyenek az N-es motorkóddal rendelkező hathengeresek, amelyek csak az E60-61-es 5-ösben és a 2004-ben bevezetett E90-es 3-as sorozatban voltak benne. Az N42 vagy N46 motorkódú, négyhengeres motoroktól viszont nem kell félni az E46-ban."
csak én érzek itt ellentmondást?
-
kgergo89
tag
Sziasztok!
Nemrég vettem a kicsikét (e90 318i 2007), olyan problémám van, hogy a hátsó kerekeknél jellemzően elinduláskor illetve tolatáskor egy reccsenő/recsegő hang hallatszik (néha temposabb visszaváltásnál is). Régen volt egy Suzukim, annál ilyesmi hang hallatszott kitekert kormányoknál elől, szóval mintha féltengelyes lenne az autó. Azt nem tudom megmondani, hogy bal/jobb oldalról hallatszik, mert mintha mindkét oldalról észlelném.
A másik problémám, hogy az autóban 250-e km van és 600-1000-km-ként bekér 1 liter olajat. Hangra szép, vezérlés, lánc, szelepfedéltömítés, o-gyűrű, beöntősapka tömítés, stb.. cserélve, így az olajfolyást kizárnám. Motorkód N46B20.
Amennyiben valaki hallott már ilyen hibákról, vagy jobban ért ezekhez a kocsikhoz és megtudná mondani mi okozhatja ezeket a problémákat, illetve ezeknek javításának milyen anyagi vonzata van, megköszönném!
üdv,
G[ Szerkesztve ]
Csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
nagyúr
válasz #56573440 #29677 üzenetére
Vezettem 316i-t, iszonyat lomha, csak jelenleg 318i van a 2.0L-es(N46) motorral és egy is lomha. Azért írtam ezt, mert így van viszonyítási alap. Bár nekem furcsa, mert hogy abszolute nem érződik rajta, hogy 143 paci van benne, olyan mintha egy 60 lovas 3-as golfba ülnél, csak nehezebb kasznival. De lehet velem van a baj, hogy 2000-nél én már el szoktam váltani, mert megszoktam hogy dieselnél elég volt. Próbából ellőttem 3000-ig is, de még ott sem éreztem azt hogy húha.
Nem vagyok versenyző alkat, de szeretem, hogy ha egy kicsit rátaposok akkor egy előzésbe bele tudok kezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
Sziasztok!
Ne utáljatok meg,de nagyon nehéz fanatikusként szép e46 ost találnom.
Vennék én 320i-t de jó állapotú sedan,feketét,fl,extrásat, nem találokN42 motorról lebeszéltetek..N46 al miujság? Arról nem hallottam semmi rosszat.
Vagy N42 ha bedöglik,helyére N46 ot betennék?320d-t is van ekkora lutri szerintem főleg ,hogy heti 1x használnám 20 km re.....
Légyszi segítsetek[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz STC Speed #29845 üzenetére
Rohad mint az állat ?!?!?! Te akkor még nem láttál rohadt autót.... Rossz kifogás ez miatt nem megvenni. Ez a kocsi sokkal értelmesebb mint a többi retek N42 meg N46.... Nem tűnik rossz autónak képről.... Alku tárgya az a sárvédő és még ami van rajta. Reálisan 100-250K-t lehet alkudni. Kell még bele egy multi gombsor és van tempomat is.... Mpacket-is megoldható.Normális kerék is... Mi itt a probléma ??
(#29839) CharlieDrop
Az a motor benne. Fúj de idióta hangja van.... Engem zavart nem tetszik.... Egyébként csendes jó. De én olyan sokat nem mentem vele.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
-
H.Ezredes
őstag
válasz Henry1990 #30738 üzenetére
Hogyne lenne tapasztalat E60-ról írtam már egy szép listát igaz nem teljes. 45i-ről annyit ,hogy mindegyiknek hasonló "jó" a motorja mint az N42-N46-oknak.... Kell velük foglalkozni nagy általánosságban ezek a motorok nagyjából 150E Km-et tudnak utána szét kéne szedni őket felújítani is mehet tovább de nagyon sokan nem ültek ilyenbe soha így azt se tudják milyen amikor jó. 2 nem költenek rá milliókat 3 leszarják.... 4. Vannak akik elfogadják meg is értik és meg is csináltatják a kocsit/motort na azok jók is Szóval ha ilyen a kocsi akkor jó
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
inkább a 20D mint az N46 v az N43 közvetlen befecskendezéssel.... M47TU2D20-vel vagy N47D20 ezen mondjuk vezérlést kell cserélni ha nem volt de nem olyan vészes mint sokan gondolják. Csak azért nem megvenni mert rá kell költeni butaság... De adott kocsiból könnyebb segíteni. Én egy jobban felszereltet néznék mindenképp
(#31427) BMW001
LCI M-es kormány nekem nagyon tetszik.... NBT(CIC-HIGH) navi gyorsabb többet tud szebb a kinézete a hardver része sokkal erősebb
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Lion81
tag
Sziasztok!
Vásárlási tanács kellene.Vennék egy E46 318i BMW-t de csak is 2004-től mert abban már az N46B20 motor van.
A régebbieknél (N42b20 2001-2003) hallom ezt a láncleugrós /szakadós nyúlós sztorit és így lebeszéltem magam róla.A fentebb említett motorról ki tudna nekem tanácsot adni?
Annyi mindent olvastam hallgattam véleményeket meg néztem videót,hogy kezdek bezavarodni.Itt még nem próbálkoztam infót gyűjteni Az N46B20 ról nem találtam annyi +/- infót ezért kérdezem.(teljesítménybe most ne menjünk bele inkább csak a megbízhatóságba)
A válaszokat előre is köszönöm
ÜdvTDU nick: gabur2 (sárga Mustang GT-R :-)
-
kenguru99
aktív tag
válasz Lion81 #31921 üzenetére
H.Ezredes véleménye:
"Az N42- N46 motorok állandóan széthullanak.... Egyrészt a hengerfej másrészt a vezérmű lánc vagy megnyúlik és átugrik vagy a vezető széthullik vagy egyben az egész ebben az ében 3 ilyen motort csináltuk most jön a 4.dik.... a darabkák beesnek az olajszűrőhöz és még csapágyassá is teszi a motort.... Én utálom őket.... a dugattyú és a gyűrök olyan kokszosak mint az állat.... a képen látszik,hogy mik hiányoznak amit benégyzeteztem ott konkrétan belül is fut egy fehér műanyag rész egészen a végig ami nem látszik a képen de kompletten leszakad.... Vezérlést kell cserélni max 150E Km-ig mert utána eddig mindegyik így nézett ki...füstöl is mert a hengerfejük is egy forintot nem ér.... "[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
WTCC
Azert azt tudni kell anno hatalmas nagy hibas dontes volt, hogy meg engedtek azt, hogy Turbos turaautok indulhasson szivok elleneben. Az, hogy diesel volt egy dolog. Nem volt fer mert akkoriban nem egy olyan palya volt amin azert voltak nagy szintkulombsegek boven es a turbo motor nagyobb nyomateka meglatszott azert, illetve mivel dieselrol beszelunk verszenytavon akar 20 kilo uzemanyaggal is kevesebbel beerte a Seat. Es egy 1150 kilos autonal, na meg gumikopas okan igen is szamitott 20 kilo. Ez is elony volt. Legnagyobb bunteto suly is 40 kilo volt 10 kilos lepcsokben szoval...
A masik resze a dolognak, hogy a BMW ezert is lepett le mert nem tartotta fernek ezt a szabaly rendszert. Legfob keppen azert mert anno csak olyan motort, blokkot hasznalhattak a tura autoban ami az utcai autoban is meg talalhato. Anno E46-ban ott volt a M54-es * alapjaira huzott 2 literes 280lovas motor, E90-ben pedig az N46, 290 loval kesobb meg az 1,6 Turbo 320loval (amire vissza is terek) ami bar a Mini -bol jott de ekkor mar nem volt gyari BMW WTCC program kezenfekvo volt a Mini 1.6 -osat beletenni. Egy szo mint szaz gyak. csak a BMW hasznalt szeria blokkokat. A tobbi gyartonak megengedtek 2008-tol, hogy kulsos motor epito cegek fejlesszenek csak a WTCC autoikba motort. Az akkori Lacettikben az utcai autoikban meg nem talalhato motor volt, ugyan ugy ahogy a Seat-ben vagy Ladaban. Radasuk a BMW-nek nem engedtek a 6-os sequencialis valtot csak a hagyomanyos H, 5-os manualt meg a tobbi gyarto mind az emlitett 6-os automataval ment. 2009-tol engedtek csak a BMW -nek a 6-is seq -et. De az elozmenyek utan mar be telt a pohar igy 2010 utan leptek a francba.
Vissza terve az atmeneti evekre meg a turbo diesel istenitesre.... Erdekes modon mikor vegyesen mehettek 2 evig a Seat 2 literes TDi -k meg a tobbi marka 1.6-os Turbo benzinesei a dieselek labdaba se rugtak!
Anno vkiknek kurvara erdeke volt a Seat es a nepauto csoprt TDi-nek felviragoztatasa es a WTCC hatalmas nagy reklam ertekkel birt. A nepet atvertek csak epp egy neves versenysorozatot tettek nevetsegesse...
* Epic mai napig
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #34923 üzenetére
én alszok egyet arra az N46-ra, meg a mellette lévő LCI 20d-re is
bár párszor mondta az Ezredes, hogy inkább az LCI-t válasszam, csak nem találtam meg a hozzászólást
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
Akkor a rosszak a benzines motorok csak N46-ig állnak meg? Az n43 már csak kokszolódik?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Don.Corleone #35734 üzenetére
Bocs, de az N42 és az N46 nem egy világból kimenő fajta, a facelift előtti M43 már más tészta...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Satyricon #35749 üzenetére
Attól, hogy a 20i csak az olajat eszi, a 16i 18i meg a láncot is és még egyéb motorban lévő cuccot.
Keress rá a topikban, hogy N42 és N46 találsz pár hozzászólász szerelőtől.
Sajnos e46 benzines motorjai nem a legjobbak, kivéve ha az a 30i, mert az egy nagyon jó motor.
Ahogy a többiek is írták a fenntartás lesz már kicsit fájóbb, persze nem csak azért mert mondjuk drágák az alkatrészek, mert végül is nem, csak ha a kínálat aljáról nézel, az nagy rész lefosott, nem karbantartott darabok.
Ha mégis 16i vagy 18i a kinézett darab, akkor 2000-től visszafelé néznék egy nem rozsdálló darabot, és abból is az 1.9-es motorost, de ott jó a 20i és 23i is
vagy ha ennyire fogyasztás, akkor dízel, de persze ott is kell készülni, hogy lesz baj
Illetve ha tényleg ennyire a fogyasztás a lényeg, akkor tényleg nem a BMW való neked...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Nehaiu
csendes tag
Sziasztok,
Tudtok ajánlani Budapesten működő kipufogószervízt? E46-om (N46B18A) hátsó dobját szeretném megnézetni, mert hidegindításkor van egy elég fura és hangos hangja. A szerelőm szerint nem feltétlenül kell még cserélni a dobot, lehet, hogy elég a javítás, ehhez keresek hozzáértő szerelőt.
Köszi előre is!
-
H.Ezredes
őstag
válasz Formaster #38071 üzenetére
Kellene hozzá egy alvázszám mert lehet N46 és N43 is de szerintem N43 már. Közvetlen befecskendezéses motor. Gyertyák trafók cseréjére érzékeny illetve még a befecskendezőkre. Lehet velük közlekedni nem erőbajnok de kulturált közlekedésre alkalmas. Hengerfeje kokszosodik
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
Üdv.
2004-es 115 LE, N46B18A motor esetében (BMW 316ti) vezérmü lánc állapot felmérésre van-e megoldás, ami nem kiván nagyobb megbontást? A kocsit tavaly nyáron vásároltam 163 e. km-rel. A szervizkönyv alapján a km valós. Ránézésre megállapitható, hogy a szelepfedél bontva volt. Mobiltelefonnal előlröl a rácsoknál mértem 63 decibelt alapjáraton. Egyenletes görbét rajzolt, néha 1-2 decibeles kiugrásokkal. Olajfogyasztás a napi km számlálot felhasználva 1500 km-re 4 dl. jött ki. Az olaj szivárog is kisebb mértékben pl. az olajszürő háznál, ill. a motor bal oldalánál látok némi olajos részt.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Üdv.
Én is olajcsere előtt állok. 2004-es 316ti.(N46B18A motor). Nagy mellényúlás lenne, ha 5w30 helyett 5w40 menne bele gondolva a nyári forróságra?A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Sziasztok
Az miért van, hogy az N42-es motor hütő termosztát 95 foknál nyit, az N46-os pedig 105-nél. Soknak találom 105 fokot, nálam a hőfok felmegy 109-ig is. Mekkora nyomás lehet igy a rendszerben?A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz RobexX10 #41781 üzenetére
Azért hulladék mert ezek a 4 hengeres szívó benzines motorok nagyon nagyon kevesek ebbe a karosszériába is és gyengék. Ráadásul megbízhatatlan fosok.... Illetve ha beleölsz egy nagyobb összeget akkor ugyan már megbízható lesz de továbbra is gyenge fos.... Az N46B20 abszolút nem ajánlott... Illetve ha hajlandó vagy 500-600K-t motorjavításra belekölteni akkor utána megbízható motor lesz ~ 150E Km-ig csak továbbra is gyenge.... Az N43B20 meg közvetlen befecskendezéses és ott a befecskendezők amik szeretnek megdögleni trafók kokszosodik a hengerfej vezérlést illik cserélni stb stb.... Egy N43 már élhetőbb de nem egy életbiztosítás. De igazából mindegy,hogy 320i-t veszel vagy 320D-t mindegyikre kell költeni és általában nem 100K egy nagyobb szerviz.... Ha ki tudsz egy olyat fogni amiben minden ki volt cserélve akkor bevállalható vagy szintén bevállalható ha hajlandó vagy költeni rá. Csak az a baj a többség egy mondjuk 3M-ért vásárolt kocsiba nem akar belerakni még 500K - 1M-t.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok milyen fajta szelepszár szimeringet vegyek ami jobb fajta? Illetve akkor már ugye érdemes cserélni szelep fedél tomitest is? (N46B18A)
-
szimi57
őstag
Sziasztok!
Egy N46B18A vagy hasonló kaliberű motor komplett vezérműlánc csere kiskerékkel mekkora munkadijjal kalkulálható?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok! N46b18 as 3 mas BMW be milyen olajat tegyek? 228e km van benne! Castrol vagy BMW olajat? Illetve 5w40 vagy 10w40?
-
kisbago
aktív tag
válasz CharlieDrop #42204 üzenetére
N46B18a
-
DJ. Ru$y
félisten
Sziasztok!
Nem tudom jó helyen kérdezem-e vagy a Milyen autót vegyek? topic-ban lenne a helye.
Mivel BMW(-k) a kiszemelt(ek), ezért talán inkább ide. Érdemes 2005-2006 körül 318i, 320i Touring-ot venni?
Benzinest és manuális váltósat szeretnénk az biztos. Ezen tetszik az M Packet, de csak 129 paci, ami ekkora bódéhoz nem tudom mennyire lehet kevés. Esetleg, ha tudtok ajánlani valamit azt megköszönném, az árakkal sem vagyok teljesen tisztában.A jelenlegi árfolyamok mellett, a német import nem biztos, hogy megéri annyira, pedig ezen is gondolkodtam.
Illetve az N46-os motor egy ajánlott motor vagy inkább kerülni kellene?
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen