- Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
- Milyen alaplapot vegyek?
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Milyen videókártyát?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alusky
aktív tag
válasz kisza25 #16290 üzenetére
Én meguntam a mezőgazdaságban parasztkodást 15 év alatt hiába változatos, marha fárasztó már állandóan jön valami probléma amit agykapacitás magas százalékkal kell mindig megoldani, persze lehetőleg pénz kiadása nélkül mert megélni is meg kellene, nem lehet mindig mindent visszaforgatni bele.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #16406 üzenetére
Drága hozzá az alkatrész, csomó dologból csak gyári van. És ennek ellenére sem egy nagy minőség.
Akkor a Subarut is engedd el, az ugyanez.
Bár most pont ezzel szemezek telekre járósnak: [link]
Szerencsére nincs rá lóvém, garázsdíszből így is jól állok.#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #16425 üzenetére
Tudni kell a cikkszámokkal bánni, new old stock cuccokat könnyen lehet találni Európa szerte.
A MiTóhoz simán rendelek még apró biszbaszokat is, legutóbb pl. az aksi pozitívját takaró kis fedelet. Oké, 2018-ig gyártásban volt, nem volt az olyan régen még.
De a Lanciához (2003-2011; a miénk ‘07-es) csomiajtó teleszkópot is gond nélkül vettem gyárit.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz kisza25 #16406 üzenetére
Akartam reagálni csak dolgoztam. Kolléga ahogy írta, VÉGRE VALAKI LEÍRTA. Meg hozza tennem az atom szarul/hibásan programozott AWD rendszereket. Kia Sorento gyári újonnan kihozott befújt a szel a szélvédő alatt autópályán. Volt szomszéd 2 éve vett Sportage-t valami magasan felszereltet. Teljesen lehalt a központi fejegység / média / klíma. Az egészet cserélni kellett 2 hónaposan. De azóta is vissza jár 4-6 havonta hibákkal, pedig nem fut a kocsi, nagyon minimálisat, azt is heti 2-3 alkalommal.
Akkor vegyük hozza a nemlétező kamu 7 ev garanciát 88 csillaggal. Itt egy tesztet néztem azt javasoltak hogy ha 2-3-eves használt kiat veszel ne számíts a gyári garra, fizess ki egy utólagos gart inkább... A váltóik atom szarok. Mind. Van ami egyenesen ön és közveszélyes.
-
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz kisza25 #16443 üzenetére
Ami nekem pozitívum volt, hogy derék fájósként 2*450km után úgy száltam ki az i30-ból, hogy nem sajogott mindenem. Cserébe 30km után kikapcsoltam a sávtartó asszisztenst, mert hányingerem lett a sok lődörgéstől, illetve fájt a kezem, hogy mindig ellentartok neki. Ott kapcsoltam ki amikor át akart vinni a szembejövő sávba ahol egy kamion portyázott.
Ellenben az octavia 4gen sávtartója parádésan jó. Tudom nem egy kategória, mert a i30 az a fabia konkurense...de akkor is. Használható arra amire ki lett találva.[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz kisza25 #16508 üzenetére
Az a gond, hogy abban a hitben próbálnak közlekedni (vagy mi ez), hogy 170-el majd biza 30-50 pereket nyernek a tempó miatt. Levillogni azt tud, ha nem mész le inteni is tud, a nyomi meg a 130-al belső haladó elé be fog jönni nyugodtan akár fétávon belül is 90-100-al a külsőből, az nem baj, ha neked kell satuzni. (az is egy külön állatfaj)
Milyen infáció, ebbenaz országban már el is felejtettük hogy infláció olyan remek minden.
Több embert is ismerek, akiken nem látszik, (mert a 25 éves audi viszi ehova szeretné simán 100 méterre is beindítja) csak a feszkósság mutatkozik meg rajta és már elsején b.sztatja a pénzügyest, hogy " ugye lesz ma fizetés?" -
Reggie0
félisten
válasz kisza25 #16508 üzenetére
Dehogynem. A 130 sem 130, majd lesz aki 120...125-tel megy, mert az a biztos.
Az, hogy van ket egyuttfuto valtozod meg nem jelenti azt, hogy ok-okozati kapcsolat van koztuk.
Rogton ellenpelda: nemeteknel ott sincs buntifek, ahol nincs korlat.
Szaudiban ott sincs buntifek, ahol 160 a korlat(es nem is nagyon ellenorzik).#16512kisza25:
Jut eszembe, útépítés 80- as tábla, megyünk 95- el elöttem 10 másik autó és jön a seggemben.
Csak siman ne foglalkozz vele. Fogd fel ugy, hogy korulotted forog a vilag, a tobbi ember meg igazodik hozzad, majd elmegy, ha lesz ra hely, vagy oldja meg amit akar.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kisza25 #16522 üzenetére
Vagy csak a forgalomhoz igazította az utazót...
Nekem is van amikor belassul a tömeg és se előre se hátra, melletted végig kamion ameddig ellátsz, ott okos nem tudsz lenni csak szép.
Akkor ennyi, ezzel megyünk, ha az 110, akkor annyival, majd ha tisztul megyünk többet..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ANDROID???
addikt
válasz kisza25 #16520 üzenetére
Az a gond, hogy sok esetben akkor is a középsőben mennek, akik ugyanolyan lassan haladnak mint a külsőben haladók.
A körforgalmakra meg ki se térjünk. Egyszerűen gyalázatos, látom jön majd látom, hogy úgy sem fog fékezni pedig én érnék oda hamarabb, saccolok és már engedem is motorfékre, hogy ne kelljen fékeznem, mert a marha inkább majd rágyorsít nehogy a macisajtot figyelembe vegye. -
6030D
Ármester
válasz kisza25 #16508 üzenetére
Azt csak halkan jegyzem meg, hogy az említett országokban meg a bringások arról áradoznak, hogy ha megy fel a szerpentinen 15-tel, és záróvonal van, akkor nem előzik meg, hanem türelmesen kivárják azt a 2 km-t mögötte. Na, még mindig milyen jó, élhető hely, nem? Egyszer gurulna fel szombat délben fél Pest megye Dobogókőre 15-tel, egyből lenne dzsihád.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Alusky
aktív tag
válasz kisza25 #16574 üzenetére
Eszetlenül felment az ára mindennek itt is. A szerelők is már kezdenek egyre jobban városi áron dolgozni, mert a turisták az autóikat is itt szereltetik, mivel még így is feleannyiért megcsinálják nekik, mint mondjuk BP-en, csak hát hozzánk képest meg 2x annyiért. Itt még annyira nem kaptak rá az alkatrész ár sumákolásra, de idővel biztos itt is fognak majd még azon is. Ingyen pénzre senki nem mond nemet.
Ráadásul az eddigi holnapra hozd le és holnapután viheted szerelésekből az lett, hogy 3 hétig nála roskad a kocsi. Ez mind a turizmus miatt van és rövid idő alatt. Ahhoz képest, hogy járvány volt meg ruszkik, mégis pont ezek alatt ugrott meg minden fejlődésnek....
Mi viszont nem élünk ennyivel jobban a turisták miatt és még kerülgetni is kell őket, meg még elviselni is őket. Bár komoly probléma nem volt eddig az évek alatt, de az ember sosem örül ennek.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
kelly416
veterán
válasz kisza25 #16861 üzenetére
Tegnap csinált a zasszony pizzát. Nekem sem kellett több, kerestem egy kisebb kerek formát, vékony pizzatészta bele, sok-sok sajt rá, még egy pizzatészta az egészre és utána megkentem szósszal, kolbászt, hagymát dobtam rá és egy adag sajtot. Gyakorlatilag nem sajttal töltött szélű hanem sajttal töltött tészta volt. Brutál jól laktam a negyedével.
-
Alusky
aktív tag
válasz kisza25 #16884 üzenetére
Pont ezt akartam mondani, hogy a németeknél az üvegpadlós, városbakilátós nemtudoménmilyen étterem 100-130 rugós fejenkénti ára mellbevágó lehet, amíg hozzá nem tesszük, hogy a balatoni különlegesebbnek mondható, közben ezredik ugyanolyan sémára épülő, unalmasan sok van belőle étteremben vagy borászatnál kajálva is el lehet verni egy főre 50-et. Úgy már rögtön nem olyan drága.
Ma 76 ezresért tankoltam. Dízelgázolajat.
[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
FeRRaR1
őstag
válasz kisza25 #17015 üzenetére
Millió felett vagyok jóval mivel üzletkötő voltam délelőtt, csapat vezető délután, szórtam ki az embereket minden hova, majd sokáig ingáztam országok között.
18-ban EU turné 7000+ km 30 nap alatt.
Illetve itt is minden nap megyek van hogy több 100 km.
Inkább az a durva hogy mennyit megy az ember baleset nélkül. Megszámolni nem tudom hányat elkerültem, szerintem 100 felett a 20 év alatt. A legdúrvább ami a "számlámra írható" hogy a kiugró szarvast nem tudtam kikerülni forgalom és kanyar miatt de megállni se tudtam teljesen így a hűtőrács elrepedt nagyon minimálisan de semmi más.
0 károkozás bárkiben vagy bármiben.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz kisza25 #17172 üzenetére
180 km/óra volt az utazósebességem a pályán.
Egyik meleg nyári napon el is olvadt a Debica Passio tesco gazdaságos gumi (durrdefekt).Pár hónapos városi használat után viszont DPF vagy EGR (asszem inkább a szelep) csere kellett. A főnök nagyot nyelt, de megmondtam neki hogy nem az ên hibám. Ha nincs kikormolva akkor elromlik.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz kisza25 #17175 üzenetére
Nagyon kényelmes volt. Akkoriban a Renault volt kb a legkényelmesebb ebben a szegmensben. Azért is vettek Rönókat a cégnél mert rengeteget autóztunk keresztül kasul az országban.
Megbízhatósára viszont nem voltak olyan jók mint az Opel Astrák amiket váltottak Megane-al.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest