- Azonnali processzoros kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gigabyte alaplap topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hisense LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #12666 üzenetére
Tudod ebben csak az a szomorú hogy benne van a gyakorlati oktatási anyagban az autópályás vezetés...
Tehát fel kellene vinni a nebulót és mondani neki 130 km/h kispofám, nyomjad mint süket a csengőt, mert ez nekem is hiányosság volt annó. sosem vitt el ilyenre az oktatóm, ahogyan éjszakai vezetés sem volt, gondolom beírta csak hogy megvolt az is."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #12675 üzenetére
Én BP-en csináltam, a forgalmi órákon mentünk 70-el a Hungárián, meg szürkületben kétszer hogyha elered vizsgán az eső tudjam hol a tompított kapcsoloja.
Aztán persze fater meg a többi rutinos sofőr eleinte magyaráztak mellettem mint a GPS, de 80%-a marhaság volt. Nem fékezünk kanyarban és egyebek... persze, az őzet meg elbaccuk... (fater volt, ő nem fékez kanyarban, csak az őz nem ismerte a KRESZt hogy hol kell átkelni )"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #12709 üzenetére
A 600SEL-ben sosem próbáltam, abban a bal lábam be volt húzva az üléshez és csak jobbal vezettem, de a 320d letilt, menetközben se nem gyorsít se nem lassít, csak hibaüzi van valami szenzor hiba. Bár a bimmerrel lehet elvileg a távolságtartó miatt ilyen egypedálos üzemmódban is menni ha vannak előtted (és hát ebben a hatalmas országban ritkán mész a sor elején). A DSG-s Octavia is letiltott nekem, csippant egyet aztán annyi. Vezetéstechnikai tréningen próbáltam átdobni egy furdulón és véletlenül egyszerre nyomtam a két pedált hogy a töltőnyomás megmaradjon... mert ugye a töltött motorok nagy rákfenéje hogyha elmegy a nyomás, akkor az elviszi a power-t is, főleg ezeknél az 1,2-1,5 tfsi motoroknál, utána egy szelet gesztenyetortában több nyomaték van, mint azokban. A renault nem tudom hogy oldotta meg a TCe motoroknál, de amiket én vezettem kisköbcentis turbós benzineseknél 2500-3000-ig sok minden nem történt...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #12721 üzenetére
A bimmer okos, beleszól, de nem bimbamozik, nem csipog, sípol, kormányt ráz stb.
Úgy csinálja ahogyan beállítod, egyszer szólt amikor levettem a távolságtartót hogy figyeljek, lenyugtáztam azóta teszi amit kell, üzenetet dob ha kinja van."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz kelly416 #12733 üzenetére
Gyárilag ez sem ilyen, én tettem róla.
Itt a gyári lefújószelep, amire egy szűrőt raktam, hogy ne menjen bele a kosz (mondjuk úgy is kifújja, mindegy), de eredetileg egy sima csőkönyök lenne a tőle balra lévő csonk felé.
És itt a másik vége az eredeti visszavezetésnek, egyszerűen csak kapott egy dugót. Így nincs visszaforgatva az elengedett töltőlevegő, ehelyett a szabadba távozik a már bemutatott hang kíséretében.
-
tboldi
nagyúr
válasz kelly416 #12735 üzenetére
A lefújószelepnek fontos szerepe van, a hang már csak ráadás. Amikor elveszed a gázt, a turbó a tehetetlenségéből fakadóan még tolna be levegőt, ami nem kívánatos olyankor, ezt a felesleget engedi el. Gyárilag vissza szokták forgatni, semmi más oka nincs, csak hogy csendesebb legyen, de vannak hozzám hasonló hülyegyerekek, akik jobban szeretnek tüsszögni vagy fütyülni.
Blow off valve híján hallható egyébként a “stutututu”, ez a compressor surge (nem tudom, van-e magyar kifejezés rá), ami egyesek szerint hosszútávon árt a turbónak, de a gyakorlatban még nem találkoztam ilyennel. A digók MultiAir motorjai ilyenek, se lefújó, se fojtószelep. Akárcsak a dízelek.
-
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #12823 üzenetére
Na nyilván, ha lenne olyan marha aki ad 10milliot a CV-ért te is neki adnád el...
Mellesleg ez is szomorú szerintem, mert volt egy jó projekted, marad a Dacia... ha hozzá teszel 2 milla kpt adok érte egy Vitarat
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #12826 üzenetére
Nézd, megértem a gondodat, de én a helyedben nem adnám.
Kicsit letöröm a jókedvedet, hátha észhez térsz:Mx5 - ennyire jó barátod a lakatos vagy szeretsz heggeszteni? A koraiakat megette már az idő vasfoga, amelyiket nem azt a boyracerek feltekerték az összes oszlopra/fára ami szembe jött, a késeiek meg "hordósodnak" (nyilván a belülről kifelé rohadás megmaradt), egy darabig megoldás a pluszos gyűrű meg a túlméretes dugó, de egyszer elfogy az a fránya hengerfal...
Twingo/Clio RS - franciázás? lesz, csapágyas lesz a szopóroller, garantálom, szerelni egy borzalom, az alkatrész hozzá olyan mint a Szent Grál és még drága is, jah és amikor megy sem egy orgazmus (mert nincsen tömege és a jó magyar utakon pattog mint kecske exkrementuma a deszkán, nem tudja a powert a flaszterre tenni, röviden: minek van 250+ lóerő ha nem tudod használni), de cserébe annyit iszik mint egy ZIL
Focus/Fiesta RS - Ecoboost motor, mondjak még mást? Egy időzített bomba, szó szerint, sorban jöttek vele a gondok amire van utángyártott és gyári "megoldás", de igazából mindegyik csak elodázza a problémát és ez alól az 5 hengeres volvo motoros sem kivétel, mert azt is sikerült "elfordozni"... jah és még ezek is szeretnek rohadni, de belülről kifelé, csak hogy észre ne vedd
Remélem letörtem annyira a jókedvedet hogy ne add el. Minden amit írtam igaz, nézz utána nyugodtan, javaslom a franciákból a V6-ost, azokat csak szerelni szívás, de jó kis gépek.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz kelly416 #12874 üzenetére
Szerintem az már túl sok, lehetett így kérni, nekem nem gyere be.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz kelly416 #12949 üzenetére
Szerintem a Focus is nagy árammal tölti, mert sose volt gond vele városi rövid utak mellett. És mondtak valamit anno hogy Silver Calcium akku ajánlott bele. De bevallom én sose olyat vettem bele.
⭐ Stella
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #12961 üzenetére
Kb akkoriban kezdett a hátsó ülésen fekvő téma szokásba jönni, plusz ott nem zárták az autókat akkoriban, mondjuk Friscoban ez megint divatba jött, de egészen más okból...
Plusz nem értem manapság mi ezeken a nagy cucc, hogy erre kell cibalnia a sok makinak... esoszenzor meg automata világítás? 70-80as években USAban már régen volt, tempomat is a 60as évek óta. Nem volt nagynavi meg telefon trükközés, de a drágábbakban volt hűthető kesztyűtartó, amit mini bárnak használt a sok alkesz.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Szoszo94
őstag
válasz kelly416 #12975 üzenetére
Nekem is 120-at tud a 12T Pro, de egy kezemen meg tudom számolni, hányszor használtam - viszont tényleg nem melegedett jobban, mint egy normál töltés esetén. Én is inkább azt vallom, hogy este van ideje feltölteni a lassú töltőn ("lassú" a normált jelenti, 2A max), az egész napot meg úgyis kihúzza.
Ahol még gyorstölteni szoktam, az az autó, mikor navizok.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
kelly416
veterán
válasz kelly416 #12988 üzenetére
Csak érdekességképpen, ezt a képet valamikor nagyon rég csináltam a telefon egyik hírtopikjába. Én magam sem tudom, milyen teló az eredeti, de az ötletem nem mai. Ha valaki felismeri, kérem írja meg és megpróbálom kikeresni a hozzászólásomat. Ez egy ötlet lett volna a nem szabályos négyzet kijelzőre, hanem a márkajel köré kilógott volna a hasznos terület. Ehhez képest én sem szeretem a szigetet, félszigetet a kijelzőben semmilyen alakban vagy méretben. Legtöbb telóban állítható, hogy egy fekete sáv legyen ott, de akkor meg egyik oldalon hatalmas a káva, úgyhogy az sem jó megoldás.
Érdekes módon az átlátszó kijelző hamvába halt, pedig jó alternatíva lenne. -
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #12991 üzenetére
Amit én majdnem meg vettem de mire akartam már megszüntették és visszavonták a nagyon nagyon limitált prototípus gyártást. [link] Xiaomi Mi Mix. 4 éves videó, volt 2 verziója is, most is bevállalnám a hátrányaival együtt.
Szoszo94
Amennyiben váltok így 6 év után (még gyári bontatlan, akksi is bírja) akkor most Redmi 13 Pro vagy 13 Pro + lenne. De a 12 Pro-t is valami nevettséges áron vettem, Miui se annyira zavaró már szépen testre szabható. Amoled kijelző is álom szép. Adnak töltőt Ennyi pénzért tényleg szinte lopásnak érzem
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #13022 üzenetére
Ezeknél a "trehányul parkolóknál" húznék is rögötn egy komoly vízvűlasztót, mert két csoportja van:
- Az egyik amelyik az "értem én csak lexarom" jeligére behányja valahogyan ahogy sikerül elsőre, a többi meg fulladjon meg ha nem tetszik neki
- A másik csoport viszont sosem tanulta meg hogyan kellene rendesen, se igénye, se motivációja nem volt rá soha, "elférnek tőlem így is, elég széles az út"Az első csoport edukálását baseball ütővel képzelném el, ellenben a második csoport esetében ráállítanám a hatóságot hogy keressük már meg a nyilvántartásban ki volt a vizsgabiztos meg az oktató, mert lehet nem ártana még néhány plusz óra a nebulónak (nemtől és kortól függetlenül!).
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bloodborne (PS4)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gigabyte alaplap topik
- Amazon Fire TV stick/box
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs