Hirdetés

2012. május 27., vasárnap

(#501) niklebi válasza syC (#500) üzenetére

niklebi
(tag)

Igen 64bites a Win7. A Bios reset/frissítés nem volt,mivel a biosban semmihez nem lett még
hozzányúlva. Ráadásul azt sem tudom hogy kell :O Ha "Cmos reset" az, akkor az volt de semmi nem változott. Biosból a legfrissebb van fenn. Mint látható nagyon kezdő vagyok :D
Eddig csak "kész" gépeim voltak és azokban ugye nem lehetett semmit állítgatni ,meg nem is kellett. Ez az első saját építésű gépem és most tanulok meg mindent :K

[ Szerkesztve ]

(#502) syC válasza niklebi (#501) üzenetére

syC
(PH! addikt)

Jókezdés egy Rampage 2 Extreme, nem szaral gurigázol :D

Arra lennék kiváncsi, hogy inditasz egy cpu-zt akkor a memory fülre kattinta mit ir ki a progi single vagy triple channel?

• De hova temetik a túlélőket? •

(#503) niklebi válasza syC (#502) üzenetére

niklebi
(tag)

Azt írja hogy Triple, de se az Everest se másik memória kezelő progik nem látnak csak 2 gigát.vagyis azt írják annyi használható.

(#504) syC válasza niklebi (#503) üzenetére

syC
(PH! addikt)

Ugye a kék dimmekbe tetted a ramokat?

(#505) syC

syC
(PH! addikt)

Ezt is nézd át, hátha... [link]

(#506) niklebi válasza syC (#505) üzenetére

niklebi
(tag)

Köszi,hogy próbálsz segíteni :DD A ramok a kék slotokban vannak.Amikor először láttam,hogy az Everest ezt írja akkor első nekifutásra az összes ramot eggyenként kipróbáltam mindhárom slotban külön-külön,mert azt hittem hogy valamelyik kettő a háromból nem jó,de mindháromra azt írta ki az Everest hogy telepítve 2giga,használható 2giga :K Amikor visszatettem a ramokat,akkor megint csak azt írta használható 2 giga :W Na ezt nem értettem?