Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz KaraDani #4158 üzenetére

    Nem akarok ellentmondani az elöző hozszólásomnak, igen is kuplunggal kell elváltani a sebességeket, ha olyan az autó, ....és ha sután jön ki akkor bizony be kell vállalni hogy csak a kanyar után fogod tudni visszatenni, vagy jóval korábban kell visszaváltani és bizony nem szimes kihegyezettséggel fogsz minden kanyarból kihozni a legtöbbet...az életben az vigasztal ilyenkor hogy nincs ember aki ezzel az autóval másként csinálná, néha át kell gurulni egy kanyaron és csak utána lehet visszatenni...érzed hogy benne maradt vagy fél másodperc ebben a kanyarban, de az áttételek így adják ki...le kell nyelni, még így is gyorsabb vagy mint ha ehhez a kanyarhoz tolod az áttételt, de a pálya más lényeges pontján többet buksz ez miatt.
    ...
    Nem minden H&T az aminek látszik, Nem megyek az iRacing-l, régebben mentem bár nem saját előfizu alatt, de azóta megszűnt ez a lehetőségem.
    biztos van ember aki ténylegesen jól csinálja és gyors is, de én kétlem.
    A valódi fék taposásánál mikor mellényomod gázt visszaváltásnál nem változik akkorát a fék...a játékpedálnál fél centi emelés a féken már túl sok fékvesztéssel jár, és blippelni meg úgy kell hogy ha nem sikerül akkor a bal láb már érzésből úgy engedi rá a motorféket...mindehhez az kell hogy a szim hasonlóan a valós körülményekhez, rögtön megtoroljon minden hibát. ...és akkor itt is rákényszerülnél hogy minden H&T tökéletes legyen, vagy ha nem az akkor azok történjenek amiknek kell.
    Sok videót láttam már szimes H&T-ra de azoknak a nagy része a valós videókhoz hasonló rugdosás volt a pedálokon, de a valóságban a H&T technika azért fejlődött ki, mert úgy gyorsabb tudott lenni a versenyző...a szimeknél ez extreme feeling.

    DE a valós autónál nincs más alternatíva(!), ezért bátorítok mindenkit a kuplunghasználatra, mert még ha nem is tökéletes, akkor is közelebb áll a szimuláláshoz mint ha eltologatod kuplung nélkül.
    szerk:
    Nekem mikor megnézte a körömet egy versenyszerelő annyit mondott, a lényegi részt kiemelve, hogy vagy keressek szponzort, vagy változtassak a vezetési stíluson mert saját pénzből nem fogom bírni, hiába volt jó a köridő a technikát nem lehet megerőszakolni, úgy kell gyorsan menni hogy a technikának is jó legyen, ha bizonyos dolgok túlmelegednek, akkor le kell lassulni...tehát vagy megyek ezzel a technikával négy kört gyorsan, és két kört lassan, vagy jobban csinálom az egészet...de nem gyorsabban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák