Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 24. hét: Assetto Corsa, Lawn Mowing Simulator
gp Extraként ismét játszható a Rainbow Six: Siege és a The Division 2.
-
Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
ma A Samsung első Wear OS alapú órája újráz, de csak a kisebb méretben, ezúttal nem opció a 44 milliméteres tokozás.
-
Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
it A Google Nevadában lévő adatközpontjai geotermikus energiával működnek a jövőben, megállapodtak az NV Energyvel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz füles_ #19388 üzenetére
Minden bizonnyal igaz, hogy kaptak az nVidia architektúrák optimalizációt - meg feltehetően a Radeonok is. Mintha rémlene valami olyan, hogy a DX12 egy alacsonyszintű API, ahol az egyes architektúrákra külön kell optimalizálni. Vagy nem?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
nagyúr
válasz nubreed #19485 üzenetére
A szavazás azt méri, hogy a szavazóknak milyen VGA-ja van, és nem feltétlen azt, hogy a pH! közönségének milyen van. Az R7/R9 200-as szériából annyi van, mint GTX700-ból és 900-ból együtt - ez köszönő viszonyban sincs semmilyen más felméréssel.
Amúgy az AMD itthon még mindig elég jól eléldegél abból az image-ből, hogy olcsók, pedig 2012 óta nincs jelentős árelőnyük.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz nubreed #19489 üzenetére
Igen, így gondoltam. A 480 és az 1060 összehasonlítása elég trükkös - már csak azért is, mert az 1060 ára még igencsak kérdéses. Várjuk meg, amíg lesz mindkettőből pl. ASUS Strix meg MSI Gaming, és utána hasonlítsunk árakat.
(#19495) Laja333: az a tévhit, hogy ez tévhit Nekem pár éve voltak gondjaim egy 7770-nel - nem drámaiak, de az nVidia érezhetően smoother experience.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Laja333 #19504 üzenetére
Na, én leszek a hibás, ha tönkremegy az AMD Mégis mi a fenét kellene leírnom, ha az volt a tapasztalatom, hogy voltak szoftveres hibák, több driverrel, több OS-sel?
Amúgy most valószínűleg megint Radeonom lesz, úgyhogy tudom frissíteni az álláspontomat. Kíváncsi leszek...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Laja333 #19550 üzenetére
Az AMD-nél több olyan hiba is felmerült a GCN beköszönte óta, amik nem halálosak, de idegesítőek, és sehogy nem javulnak. Van, akinek ezek fel sem tűnnek, van, aki leszarja, és van, akit zavar - én a 3. kategória vagyok. Ha az emberek tudatosan vennének VGA-t, akkor elsősorban a saját prioritásaikat gondolnák végig, és csak utána menne a falrahányás, hogy melyik gyártó miért szar. Vagy utána már nem menne, mert felesleges lenne.
(#19551) imi123: 470-et De vszleg veszek valami átmeneti kártyát addig.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz nubreed #19556 üzenetére
A már említett fogyasztási bénázás, egérmutató-artifactok, FPS-dropok 2D (!) játékokban, zero core problémák (nem csak sleep, de screen kikapcsolás után sem jött vissza a kép) - hirtelen ennyi jut eszembe. Egyik sem véres, de nekem nem fér bele. Ha másnak igen, az is OK, viszont a létezésüket nem kellene letagadni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Jaja, így van, a 460, a 660, és a 760 is mind-mind hatalmas szívás volt. Meg előtte a 9600GT, 7600GT, a 6600GT. Oh wait
A 2GB-os 960 valóban gyorsabban fog avulni, és pont ezért volt jó döntés az 1060-nál skippelni a 3GB-os verziót. Nagyon kíváncsi leszek, mikor lesznek vele "gondok", "mert csak 6GB RAM van rajta", de vszleg nem mostanában.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
460-at 2 évig használtam, 660-at majdnem 3-ig, ráadásul utóbbit akkor vettem, amikor már majdnem 1 éves típus volt. Egyiknél sem vártam, hogy elfogyjon, és teljesen jól kiszolgáltak, amíg megvoltak. Ha a középkategóriától azt várod, hogy ugyanaddig legyen jó high beállításokban, mint a felső (a postodból nagyon így tűnik), akkor ott a hiba benned van, nem a kártyában.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Jól gondoltam akkor, igazából Neked a felső kategória való, csak épp ezt két közepesből akartad megoldani. Nem rossz, ha az embernek van ideje ezzel tökölni, de így nem a középkategóriát méred le, ill. nem úgy, amire szánva van.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz stratova #19710 üzenetére
Head-2-head talán vicces, de ehhez érdemes lenne azt az információt is tudni, hogy melyik render path-ba mennyi munka ment (nyilván az újrahasznosított részeket mindegyiknél számolni kell). Igazából a Vulkan teljesítmény is teljesen jó, és ha esetleg sokkal kevesebb ideig tartott összerakni és optimizálni (ez volt ugye a másik nagy mantra a Mantle kapcsán), akkor ennek bőven van értelme.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz TTomax #19747 üzenetére
Igazából az a katasztrófa, hogy DX11-ben is teljesen jó az RX480 - és erre csak az überszar ref változatot lehet kapni, abból is csak a kevésbé izgalmas 8GB-ost. Én biztosan nem veszek 1060-at addig, amíg nem látszik a custom választék mindkét oldalon, de ha valaki kevésbé türelmes, azt máris elvesztette az AMD. Nem értem, miért jó ez.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Ren Hoek #19920 üzenetére
Hogyne lenne megengedhető - sőt, mivel a DX12 egy alacsonyszintű API, szerintem szükséges is lett volna. Aztán ha valamelyik gyártónak nem tetszik a perf, akkor küldjön oda 1-2 embert segíteni optimalizálni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Ren Hoek #19924 üzenetére
Igen, egy univerzális kód, ami a DX11 egyik legnagyobb kötöttségét megtartja. Egyetértek, tényleg nincs semmi értelme
(#19927) mlinus: há' mer' akkor modern, ha jobban fut a GCN-en, nem?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #19932 üzenetére
Univerzális kód - gyártó-specifikus optimalizációk kihagyása. Pl. a sokat emlegetett intrinsics az AMD-n.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #19943 üzenetére
Hát mégis mihez van köze? Mennyi értelme van egy alacsonyszintű API-nak, amire uarch-agnosztikus megoldásokat építenek? Ennyi erővel maradhatott volna a DX11 modellje is a néhány kritikus terület fixálásával...
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #19948 üzenetére
Jó, akkor ha ilyen magabiztosan mozogsz a témában, akkor sorolj már fel pár dolgot, ami a DX12-ben nagy királyság, és szükséges hozzá HW-közeli programozás, miközben uarch-semleges maradsz.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #19959 üzenetére
De mondok kettő dolgot, memória menedzsment pl, és mondjuk a feladatok kiosztásának a rugalmassága, meg a multi engine.
Mindegyik megoldható magas absztrakciós szinten is.
Mellesleg a dx12 mióta hardver közeli?
Asszem akkor be is fejezem. Dogmák + terelés, erre nincs időm, sorry...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Csináltam egy hatékonysági összevetést az új és a megelőző generációról.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Persze, sőt, a Titan X with moar Pascalból is. A generálmixből könnyű lesz (biztosan lesz a megszokott alaposságú hw.fr teszt), csak felteszek +1 sávot a grafikonra. A Doomos kérdésesebb, ha a pcgamer csinál tesztet, akkor beteszem oda is.
@all: köszi
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #20000 üzenetére
És tényleg annyi, más kérdés, hogy közben majdnem felszáll a gép De legyünk realisták, AMD oldalon tényleg 5x annyi volt a csodavárás. A Pascal nagyon konzervatív launch lett, a performancia ígéretek a cherry picked esetek helyett általánosan igazak voltak.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz füles_ #20104 üzenetére
Funkcionálisan lehet elavult a Pascal / Maxwell, viszont hatékonyság terén a GCN legalább akkora hátrányban van. Ahhoz, hogy ennek az egyensúlyát lássuk, kellenének játékok, amik a GCN funkcionális extra tudását kihasználják. Hány ilyen van? Meg ugye az világos, hogy a Doom nem ez a kategória?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Habugi #20153 üzenetére
A Doom + Vulkan pont nem a HW erősségeit demonstrálja, legalábbis ha az előrelépés tényleg a shader intrinsics-nek köszönhető.
Amúgy... Project Cars?(#20132) fules : A PC gaming továbbra is kitűnően érzi magát, és összegészében elég kevés hatást gyakorol rá a technológiai iszapbirkózás. Emlékeztetőül: játékélmény > grafika > 3D technológia.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz #00137984 #20171 üzenetére
Hardver terén semmi komoly gond nincs a 480-nal, a customoknál pár apróságba lehet belekötni. Az egyetlen komoly gond, hogy nem lehet kapni - ez az álmoskönyv szerint nincs jó hatással az eladásokra. Remélhetőleg egy hónap múlva minden webshopban 15-20 darabos választék lesz.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Ghoula #20299 üzenetére
Igen, lehetett ezt sejteni - ahogy a Hawaii és a Fiji kártyák, a Polaris 10 is kb. üveghangon megy gyárilag. Kérdés persze, hogy ez mennyire yield okokból van - a 470-esből talán okosabbak leszünk.
A W / tr kicsit csalós, mert a fogyasztás a teljes board power, tehát benne van a memória is. De összegészében a konklúzió lehet jó - a tranzisztoronkénti fogyasztás hasonó.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #20307 üzenetére
Értelemszerűen. Az 1060 tuningolhatóságáról sem mondtam egyetlen jó szót sem
(#20305) schawo: ezt nem értem
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Venyera7 #20469 üzenetére
Persze, és majd a tesztelést is hozzámásolják, igaz?
Aki extra performanciát akar kihozni PC-n, az élni fog mindkét gyártó adta lehetőségekkel, amennyiben értelmes idő alatt értelmes gyorsulást lehet elérni. Ennyi.
(#20475) Peat : én a 480 terítése alapján eljutottam oda, hogy veszek valami átmenetit, aztán figyelem az eseményeket, de gyanítom, hogy nem pár hét múlva fogom azt meghirdetni
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz schawo #20589 üzenetére
A táblázat szerint az 1070 11%-kal erősebb a 980Ti-nél, az 1080 pedig 19%-kal az 1070-nél, tehát egy kicsit jobb 1070-es kártyájuk volt, mind az 1070 tesztekben szereplő átlag.
Amúgy érdekes, hogy szinte minden kártya 5-10%-kal a gyári boost1 clock felett megy a tesztekben, kivéve az 1080-at...
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Yutani #20602 üzenetére
Megette, meggyalázta, kinyírta és ráp**ált a hullájára, etc. Mindig olyan focimeccses érzésem van ezektől a hasonlatoktól, miközben ha az illető vakteszten látná a két teljesítményt, akkor nem tudná megmondani, melyik melyik, még ha az élete múlna rajta, akkor sem. 3 FPS különbség FTW!!!
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
A vaktesztet a pár %-os különbségekre írtam, jellemzően ennyiken szokott menni a verbális recska.
Amúgy meg lehet mondani, csak feleslegesnek tartom ezt a tónust. Az látszik, hogy az nVidia a jelenben rendelkezik egy komolyabb műszaki előnnyel (ld. 1060 vs 480 - egyenlő teljesítmény sokkal kisebb chippel), valamint időzítésben is van kb. 6 hónap fórjuk. Nagyon fájdalmas kombináció, lehet úgy felfogni, hogy az AMD alázva etc. van, de attól nem lesz senkinek jobb. Vagy legalábbis bízom benne
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Laja333 #20613 üzenetére
Tulajdonképpen az AMD most azzal csinál "árforradalmat", hogy a 200-230 dolláros kategóriába kihoz két kártyát - az egyiket 200-ért, a másikat 240-ért. Csak miután közben az nVidia meg árat emelt minden kategóriában 50 dollárral + Founders Tax, ez most jól mutat.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
GTX 960 vs 950 azonos órajelen - eredetileg a GM206 topikba szántam, de a konklúzióban elkalandoztam kicsit általánosabb témák felé, talán érdekes itt is.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Petykemano #20805 üzenetére
Az nVidiánál adódik egy egyszerű magyarázat: továbbra is crossbar memóriabuszt használnak, és ennek a komplexitása a kontrollerek számának növelésével egyre nehezebben kezelhető. Mivel 512-bites buszt egyetlen GPU-n csináltak eddig, és az a történelmük egyik legrosszabb terméke volt, gyanítom, hogy a 384-bites méret van a kényelmes kezelhetőség határán. Ezért inkább a GPU-t is sávszél-takarékos irányba fejlesztették. Persze lehet, hogy más is van a háttérben.
Az AMD-t és a ROP-jaikat én sem értem, számos kártyájuk sokkal jobb lett volna erősebb backenddel, és azok a termékeik lettek a legjobban sikerültek, ahol valamilyen okból a szokottnál több ROP-ot használtak. Még anno az X1900-as szériával álltak rá erre a vonalra, a 2900XT-nél folyamatosan abban hittek a fanok, hogy rövidesen eljő a magas számítási kapacitás uralma - de aztán nem jött, vagy legalábbis nem úgy, hogy abból ezek a termékek profitálni tudtak volna.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
No igen, csak közben a legfájóbb hiányosságokat az nVidia kezelte a Pascalban, a többit pedig a frame rate overkill simán megoldja (igazából részben a Maxwellben legfájóbbakat is). Nyilván tekintettel kell lenni arra, hogy a játék Early Access, de amellett sem lehet elmenni, hogy itt és most ebben akkora FPS-előnye van az nVidiának, ami simán negálja az AMD technológiai előnyét, ráadásul bizonyos határok között nyers FPS-ből, timewarpok nélkül nyújt ugyanannyi megjelenített frame-et, ami azért akárhogy is nézzük, jobb vizuális élményt jelent.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Venyera7 #20902 üzenetére
Erre szoktam azt mondani, hogy amikor majd a DX12 teljesítmény lesz érdekes, akkor olyan kártyát veszek, ami jobb DX12-ben. Csak azért nem veszek valamit, mert "majd" valami érdekes lesz, és valamelyik gyártó "állítólag" jobb benne. Az elmúlt 8 évben bevált ez a filozófia, úgyhogy még az is belefér, ha most netán tévedek
... bár az nVidiának egyelőre nincs terméke abban a kategóriában, amit szeretnék. Ez valamivel jelentősebb szempont sztemPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Xiaomi 13 ULTRA 12/256GB Kínai ROM 5G okostelefon 6,73" 2K OLED
- LE NE MARADJ RÓLA! Lenovo Thinkpad P53s, i7-8665U, 32GB/512GB, FHD/IPS, NVIDIA, garancia!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad B50-50 - i3-5GEN I 4GB I 500GB I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 3190 - N5030 I 8GB I 128GB SSD I 11,6" HD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!