- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple notebookok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Elden Ring - Túl a 25 millión
gp Nagyon sokan beszerezték a játék a megjelenés óta, alig egy hét múlva pedig végre befut a várva várt DLC is.
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz Valdez #12867 üzenetére
Miért az nVidia mivel ? Gameworksot benchmark programba nem fognak rakni tehát mi marad ?
Ha az lenne a cél, hogy valamelyik "szponzor" előnyre tegyen szert az megoldható egy szimpla vendorid checkkel és a háttérben (kevésbé feltűnő effektek egyszerűsítése) kedvezne az MSI kártyáknak... De nyilván ezt a Futuremark nem fogja kockáztatni.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Valdez #12870 üzenetére
Dehát az AMD überbrutál (lesz, majd...) DX12-ben hogy történhetne ilyen meg ?
[link] - Mennyit számit az async AMD-nél (egyáltalán be van e kapcsolva vagy közben még ott sem működik...) ?
Azok a featurek meg állítólag támogathatóak AMD-vel is, majd kiderül mennyire
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Valdez #12873 üzenetére
Nem, az volt, hogy nV-vel nincs bekapcsolva arról nem volt szó, hogy mi van az AMD-vel... A Maxwell kártyáknál ebből "óriási" felháborodás lett, mert állítólag nem tudja (pedig valamilyen szinten igen), de a GCN-nél mindenki hallgat, azt sem tudni hogy be van e kapcsolva vagy nincs csak annyit szajkóznak, hogy "támogatja" - szóval érdekes lenne ha az AMD szponzorált játékban az Async hype után mégsem lenne bekapcsolva... Bár lehet ott sem olyan egyszerű a dolog ?
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Valdez #12876 üzenetére
Költői kérdés volt...
DX12 benchről volt szó. Más elérhető meg nincs. A Batman DX12-es ?
Ha pedig nincs bekapcsolva akkor miért nincs ? Miért csak a Maxwell volt kiemelve ? Honnan is vagyunk biztosak az AMD async teljesítményében/képességeiben vagy az ebből keletkező előnyökből ? Mert az AMD azt mondta ? Ha már részlehajlóságot kerestek azt nem a Futuremarknál kéne, hanem az Oxyde-nél...
Ha ezek az eredmények Async ON voltak AMD-vel akkor ennek is nagyobb a füstje mint a lángja
Ja és egy újabb verzióval AA-OFF jóval nagyobb különbségek vannak az nV javára...[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Valdez #13283 üzenetére
A specifikacio nem is annyira, mert ugyis pascal lesz rajta.
Az a vicces mikor ki kell allni a szinpadra es belemondani a kamerakba: " A Pascal elso megjelenese taadaaaaa..." es egy maxwellt kell lobogtatni melle. Persze jobb mint semmit nem mutatni. En a helyukben raheggesztettem volna azt a vizhuto blokkot -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Valdez #13344 üzenetére
Sajnos kicsit kopottas a grafika. Ez van. De a játék baromira jó, és aki a grafikán túl tud lépni olyan élményt kap, amilyet még évekig nem felejt.
Én a PS3-as verzióba beletoltam vagy 100 órát és rohadt jó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Valdez #13428 üzenetére
Nem mint architektúrát? Amikor a 220mm2-es GTX960 cca. 20% lemaradásban van a 360mm2-es R9-380X-hez képest? Akkor mi kellene ahhoz, hogy jónak ítéld az architektúrát?
(#13436) schawo: a fenti miatt az árazással is eléggé bajban lehetnek, jó árhoz kell egy mérethatékony GPU - ld. RV770.
(#13435) Rubbi: a Steam kliens időnként feldobja. Ott bukik el sokaknál a dolog, hogy a HW mellett el akarja küldeni az összes installált szoftver listáját is. Kis kíváncsi...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
peterm711
aktív tag
válasz Valdez #13893 üzenetére
Ja az elvek embere vagy, az persze nem számít, hogy az amd általában azokat rúgja valagba, aki a legtöbbet fizetett neki. Igy volt ez anno a 7970-nél, most a furyknál is (2xx szériát nem tudom, nem követtem annyira) lásd csíkozódás, nem jól működő órajelek, bajok a ventilátor vezérléssel, és persze pocsék támogatás ami az új játékokat illeti. Ne modd azt hogy semmi düh nem lenne benned, ha ez fogadna 600+ euro kiperkálása után, többiek rég játszanak mindenféle gond nélkül, neked meg ottvan az idegeskedés, ez ám a fehasználóbarát hozzáállás és üzletpolitika
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Valdez #14080 üzenetére
A Nixxes számára az Xbox 360-ról való portolás volt az egyszerűbb, mert arra vannak eszközeik, és eleve ők csinálták az Xbox 360 verziót, tehát ismerik is. Az Xbox One port a Crytal Dynamics számára lett volna egyszerűbb. A Nixxesnek arra nem voltak eszközei, illetve nem is hiszem, hogy ők azzal a kóddal közelebbi viszonyba kerültek volna a játék fejlesztése alatt.
(#14082) Balazs_: Biztosan nem. Párhuzamos projekteknél a csapat fel van osztva. Maximum egy-két ember esett ki az új Tomb Raider miatt.
(#14079) Szaby59: [link] - itt keresd meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
titán
válasz Valdez #14224 üzenetére
Nehéz szülés lesz ilyet találni újonnan, operációs rendszerrel, összeszerelve, garanciával. Főleg mivel a konzol hardvert veszteséggel adják, és igyekeznek azt behozni a szoftvereladásokon. Ami olyannyira nem sikerült a Microsoftnak a 360-nal, hogy a teljes életciklusán az egész projekt (szoftver+hardver együtt) hatalmas mínusszal zárt
(a PS3 projekt majdnem nullára kijött), és valószínűleg az X1 is ugyanilyen bukta lesz.Szerk: javítom magamat, mindkettő óriási bukta volt. XBox360: $3B, PS3: $5B
De sebaj, velünk, pécésekkel bőven megfizettetik az konzolon összeszedett veszteségeket.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
nagyúr
válasz Valdez #14543 üzenetére
Ez is csak a multi-engine hardveres támogatásának a hiányát mutatja, semmi mást. Ami az érdekes kérdés, hogy pontosan mit lehet megcsinálni CUDA-ban a HyperQ-val (csak compute-ot tud párhuzamosítani, vagy mégiscsak tud grafikát is valahogy), és hogy ezt miért nem bírják DX12-ben kihasználni.
Mondjuk amikor egy ilyen nagyszájú cég ennyire hallgat, az sosem annak a jele, hogy van valami titkos csodafegyver a zsebükben...
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Valdez #15333 üzenetére
Nem fognak hatalmas chipekkel kezdeni egy uj gyartastechnologian.
Tokeletesen varhato mindket oldalrol, hogy amik iden kijonnek ott a legerosebb kartya csak kicsivel lesz a mostani csucsok felett, es majd a telen, vagy jovore erkezo nagy chipek hoznak igazi elorelepest. -
Malibutomi
nagyúr
válasz Valdez #15371 üzenetére
Pontosan. De ha ugyanazt legyartjak 14nm-en attol nem is lesz nagy elorelepes. A nagy chipek GP100/Vega lesznek a 17-18milliard tranzisztorral.
(#15373) Kolbi_30
Ezzel egyet kell ertsek. Egyedul a 980Ti ami erezhetoen gyorsabb mint a Fury, a tobbi (960/970/980) nem tud meggyozoen gyorsabb lenni (sot) a naluk ket evvel regebbi amd kartyaknak. Egyetlen elonyuk a fogyasztas.[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Valdez #15402 üzenetére
Ez nem tipp hanem teny. Sosem kezdenek nagy chipeket gyartani mikor uj technologiat vezetnek be. Mindig kicsikkel kezdik aztan haladnak felfele ahogy egyre erettebb a technika. A nagy pedig az 4-5-600mm2 chipeket jelenti. A teljesitmenyt viszont nem erdemes saccolgatni, mert nem tudjuk mit tud az uj architektura, de foleg hogy barmi valos informaciot tartalmaznak-e a leakek ami alapjan rogton kijelentetted hogy nagyobbat varnal.
-
#85552128
törölt tag
válasz Valdez #16606 üzenetére
Már kipróbálták alacsonyabbal driverből kényszerítve, nem hoz változást. DCC meg elvileg a Keplereken sincs mégsem esnek be ennyire.
Viszont nálam meg másoknál is az OGL Extensions Viewer csak 4.4-esnek mutatja a telepített OpenGL verziót, könnyen lehet valami extension nem működik/le lett tiltva a driverben.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Valdez #17142 üzenetére
Ha a validátor hibát jelez a kódra, akkor nem. A DX12-ben nincs kernel driver, hogy mindent ellenőrizzen futtatási időben. Ott az alkalmazásnak igen komoly jogosultságai vannak, ami egyrészt az egyszerűséget hozza el a programozónak, értsd sokkal hamarabb elérik a kívánt teljesítményt, de a jogosultságokkal lehet rosszat is tenni, és nem fogja ellenőrizni a driver, hogy amit a program ki akar törölni, az egyáltalán kitörölhető-e. Erre van az explicit API-khoz egy validátor, ami megmondja, ha a program hülyeséget csinál. Na most úgy nem szabad kiadni egy programot, amíg a validátor hibát jelez. Ezért nincs publikusan kiadva a DX12 benchmark, amit a sajtó egyébként már elér.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
válasz Valdez #17749 üzenetére
Nem az a gond hogy van!Hanem az a gond hogy bencmarkban két opció van on/off,és semmiféle más opció!Mindenki ONnal tesztel ami extrém fekszik amdnek,naná,hiszen ök szállították,így a benchmark ferde képet mutat,mert nem azt mutatja hogy DX12ben milyen erösek a radonok,hanem azt,hogy az MLAA mennyire jól fut radeonon...
(#17750) Ghoula
Ez neked is ugyanúgy szól.olvassátok el amit írok ne csak szavakba kössetek bele,köszönöm!(#17751) Abu85
Te is olvasd el a cikket,mennyire olcsó (csak nem itt),és még csak véletlen sem fut nV gyorsabban...ott a Guru3Ds oldal ök tesztelték,ha ök hazudnak akkor én is...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Valdez #17765 üzenetére
Ezt nem igazán lehet így leírni, mert számos MLAA algoritmus létezik. Az AMD algoritmusa az egyetlen, amely compute shaderben számol. Ebből van kevés a játékoknál, míg más MLAA konstrukció elterjedt, például az SMAA is egy MLAA algoritmus, de nagyon sok játékban az AA csak AA-nak van jelölve és zömében MLAA-k azok is.
Ami miatt az AMD MLAA-ja kedvezőbb DX12-re az az asszinkron compute, mert az AMD konstrukcióját szinte változtatás nélkül be lehet főzni dedikált compute parancslistára, míg más MLAA/FXAA/CMAA konstrukciók esetében át kell írni az egészet előtte.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
nagyúr
válasz Valdez #18371 üzenetére
ki tudod kapcsolni a képjavítók használatát, és akkor nem fog annyit enni filmnézés alatt sem. nálam is így működik.
elég jól teljesít az új enginekkel a kártya.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/1TB FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bontatlan Új BOSE QuietComfort Ultra Headphones, bézs-aranyLimitált kiadás
- ASUS TUF Gaming FX505DU Ryzen 7 3750H GTX 1660 Ti 6GB 16GB DDR4 512GB SSD + 1TB HDD 120Hz Full HD
- ASUS TUF F15 FX516PE 11th Gen intel i7 RTX 3050 Ti 4GB 16GB DDR4 ram 512GB NVME SSD 144Hz Full HD
- ZOTAC GAMING GeForce GTX 1660 SUPER Twin Fan ÁFÁs számlával, kellékszavatosságga
- GAINWARD GeForce GTX 1660 Super 6G GHOST ÁFÁs számlával, kellékszavatossággal
- LG UltraGear 27GR75Q-B 2K 165Hz monitor 27
- Sapphire Radeon Nitro RX 480 4GB OC
- Asus GeForce GTX 1660 Super ÁFÁs számlával, kellékszavatossággal