Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • earny

    tag

    Leírom a kálváriámat. Kíváncsi vagyok járt e más is úgy az Albacomppal mint én.

    2005 decemberében vásároltam egy Albacomp Power 7 típusú notebookot. (Clevo M400)
    Egy évig tökéletesen működött, nem volt vele semmi probléma. 2006 decemberében, pont a karácsonyi ünnepekre, meghibásodott az optikai meghajtó. A gépet a pécsi területi szervizbe vittem be, hogy megspóroljam a bolt és a szerviz közti szállítási időt. A szervizben szerencsére visszaadták a bevizsgálás után a gépet, de 5 hét kellett nekik, hogy beszerezzenek egy optikai meghajtót. (Jó ebben volt közben egy karácsony és egy újév is…)
    A következő probléma 2007 februárjában lépett fel, amikor a kijelző mondta be az unalmast. Nem volt kép; külső monitoron volt. A gépet ismét Pécsre vittem, ahol feltették a polcra, hogy majd jön a szerelő és megcsinálja. Hetente 1-2 alkalommal felhívtam őket, hogy mi van a géppel, de rendre elhajtottak. Az ügyfélszolgálatos flegmán, lekezelően beszélt velem. Azt hajtogatta, hogy sok külsős melójuk van és nem érnek rá egyszerű notebookokkal foglalkozni. A kirendeltség vezetőjével sem sikerült beszélnem, mert mindig elérhetetlen volt. Három hét után már a telefont sem vették fel. Szerintem már ismerték a számom :D . Megelégeltem a dolgot és írtam egy emailt a szerviz kukac és info kukacra; válaszra sem méltattak. Végső elkeseredésemben írtam még egy emailt, amiben megfenyegettem őket, hogy március 14-én (szerdán) megyek a notebookért és ha nem lesz kész, akkor feljelentem őket a fogyasztóvédelemnél (Ezt a levelet hétfőn küldtem). Ennek hatására 2 nap alatt felvitték Fehérvárra, megcsinálták és visszavitték Pécsre a gépet. Az ügyfélszolgálatos úgy nézett rám, amikor mentem a gépért mint aki azon töpreng, hogy melyik csavarhúzót mártsa belém.
    Nem sokáig tartott az öröm, mert rá három hónapra a kijelzőt tartó bal oldali FÉM zsanér a gép összecsukása közben egy roppanás kíséretében eltörött. Amikor pedig kinyitottam, hogy megnézzem mi volt az, már nem a fém zsanér vette fel a terhelést, hanem a műanyag alkatrészek. Ennek következtében a műanyag burkolat kb 2x3cm-es része ripityára törött. Ezúttal a boltba vittem vissza, hátha szerencsém lesz. A boltban közölték, hogy a törés alapból nem garanciális. Kaptam egy árajánlatot 20000 forintról. Nem vitatkoztam, mivel kellett a gép. A masinát elvitték Székesfehérvárra, ahol szintén kitették porosodni, mert 3 hétig nem is hallottam a felőle semmit. Mivel már kezdett idegesíteni a dolog ismét emailezésbe kezdtem a szervizzel. Persze újra a fülük botját sem mozdították. Így újra megfenyegettem őket a fogyasztóvédelmi feljelentéssel. Amit másnap meg is tettem. Amikor közöltem velük, küldték az emailt, hogy kész a gép lehet vinni. Érdekes. Nem tudtam megemészteni, hogy ki kell fizetnem a javítást, úgyhogy megreklamáltam, hogy miért kell egy fém alkatrész törése miatt nekem szívnom. Erre azt válaszolták, hogy még soha nem láttak ilyen törést és ez mindenképpen fizető javítás lesz; mellékesen megjegyezték, hogy egyben a garancia is elveszett, mivel a gép szétszerelt állapotban érkezett hozzájuk. Történ ugyanis, hogy a boltban szétszedték a gépet, hogy megnézzék milyen alkatrészek kellenek hozzá. A boltban 1 órás vitatkozás után sem jutottunk dűlőre. Így maradt az elveszett garancia, a húszezres számla (+kéthavi internetszámla ment még a levesbe) és a csalódottság.

    Remélem, hogy másnak több szerencséje lesz az Albacomppal, de én tuti nem veszek még egyszer ilyen gépet.

Új hozzászólás Aktív témák