Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Scream007

    őstag

    olvasgattama témát.
    gyakorlatilag mindegyik helyről van tapasztalat mindegyikben jártam, de van ahonnan elriasztott a bánásmód.
    érdekes évekig mi a compextradehez jártunk(mostani fantaxtic kft) de nem volt velük gond normálisan olcsón dolgoztak, azóta lehet változtak, arra viszont emlékszem hogy néha igen picit várni kellett de nem tom mire. :U

    mistral, hát inkább nem írok semmit mert kitiltanak, ide megyek utoljára. :(
    az aqua-t eddig normálisnak tartottam de napokban volt egy rossz beszólásuk és ezzel kb=vé tették magukata mistrallal.
    a bluefishel semmi bajom többször vásároltam nagyon normálisak nem kioktatósdiak, és nem akarnak átbaxni és a szervizük is már amelyikben én jártam(délinél) nagyon korrektül dolgozik, az egy dolog hogy lassan.

    akinek van esze innen forumról vásáról 10x normálisabb itt mindenki, 10x segítőkészebb, 10x olcsóbb, az egy dolog hogy néha nincs papír meg nem rágnak szádba dolgot meg nem rakják össze de annyit megér szerintem hogy ezt mindenki kitanulja és akkor vége a szívásoknak ;)

    BMW Über Alles!!..NSL rulzzz

  • ysoltee85

    aktív tag

    Aqua Computer!

    annó vettem egy 64MB-os ramot amiből a gép csak 32-t látott! visszavittem reklamálni, erre ők állitották hogy az biztos nem igaz, de előttem nem merték kipróbálni,inkább azt mondták hogy visszaadják a pénzem és vásároljam le! és ezt ráadásul 1 hét után vittem vissza! ennyire madárnak nézik az embert, hát van ilyen!

    Xbox Gamertag: Zsolesz85HUN

  • Zull

    senior tag

    Ez azért durva. Ennyit a magyar szakemberekről (legalábbis az aqua-s ''szakemberekről'') [link]

  • djyuri

    őstag

    válasz Gergeli #148 üzenetére

    Haver ugyanígy járt a duna plázai qwerty komputerrel.....
    Itt is telefonos egyeztetés után volt a hoppá....
    2 darab 1 gigás ddr1-es ramot akart venni...18k-ért volt darabja kingmax gyártmányban...
    Mire kiért a helszínre 26k lett......
    és erre szerintem sem azt nem lehet ráfogni,hogy plusz áfa vagy komunális adó 5 évre visszamenőleg....Namost ami végülis felbosszantotta havewrt az az volt,hogy pont emiatt vett ki szabit,mert pont olyan marhán dolgozott hogy a bolt bőven bezárt mire végzet....és természetesen mnég zárva volt,amikor elment dolgozni...:(
    Szal haver nem csak pofáraesett hanem elesett 5ezer pénzétől is amit naponta dolgozik....

    én ilyen ''tévedéseket'' az aqua-ban éltem át....persze a legtöbb az arra hivatkozott,hogy nem frissült a csajnak a ''mai'' állásra az árlistája a monitorán...
    Namost kérem szépen....ha egyszer ő,aki közvetlen kapcsolatban van a saját szerverükkel és nem látja az aktuális árakat,akkor én mi a fa**t kezdjek itthonról?:D:D:D

  • Eugene Roe

    őstag

    Én a CoolComp-pal, az Alien-nel és a GÉPBOLT-tal is megvok elégedve. Az első kettő rendkívül pontos és segítőkész + hozzáértő míg a GÉPBOLT-nál előfordult hogy rendeltem HT-101-es procihűtőt az pont elfogyott nemtudták teljesíteni a rendelést és cserébe küldtek egy HT-102-es hűtőt ami 3-4 ezerrel drágább, jah és ők állták a különbözetet természetesen. Persze örültem is rendesen mikor megkaptam az e-mailt ugyanis pénzhiányból vállasztottam a 101-est a 102-es helyett, egyébként most fok venni új konfigot ősz elején és nagy valószínűséggel mindent AQUA-ból fogok rendelni, nagyon olcsó és jó is (legalábbis egyik haverom vett ott személyesen és at mondta nagyon baba volt) jah és csak ott van 7900 GT TOP :).

    It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!

  • Ripley

    tag

    válasz Eugene Roe #204 üzenetére

    Az Aqua-val nekem is csak jó tapasztalataim vannak kibontják a dolgokat, hogy megnézhesd, a garanciális ügyintézésük pedig szerintem korrekt, ráadásként tényleg segítőkészek, és sok minden kapható náluk, viszonylag olcsón.

    ... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...

  • Rica

    senior tag

    Sziasztok!

    AQUA Karinthyban történt ma velem: Logitech EX kormány PC-hez, szokásos csekk a Neten. Felhívom őket, minden stimmel, van, félretéve a nevemre. Megérkezek, rövid szőke hajú nyikhaj már hányik, amint vevőt lát. Elém vágja a félretett cuccot, amiről nagy betűkkel virít, hogy PS2, és ugyebár fekete-kék a piros helyett. Mondom, hogy a PC-és válzozatot kértem félretenni. Válasz:''Tököm tudja mi lett félrerakva, különben is usb az usb, jó ez is''. Csak ragaszkodom a piros darabhoz és valahogy sikerül rávenni emberünket, hogy megvehessem. Órákig pötyög a gépén, majd odavágja, hogy ez 2500-zal drágább.
    Lecsekkoltam, nincs árkülönbség, viszont nem csak a színben tér el a két cucc, nyilván másképp játszik az ember TV és PC előtt (én az utóbbinál :D ). A magam részéről maradok a Red Tower-nél, nemsokára lesz nekik is.

    https://magaduram-hu.cms.webnode.hu/a-magyar-tortenelem-logikusan/

  • fv82

    tag

    válasz martens77 #364 üzenetére

    Én igazat adok neked, de utána elolvastam, hogy a Komputer Kombinátról van szó. Aza bolt mindíg is ezt csinálta. Folyamatosan ilyen fantom árakkal és termékekkel csalják oda az embereket és persze mindíg tudnak helyette mást ajánlani. Én csak azért néztem be hozzájuk kétszer, mert közel van az Aqua.

    Telefonszámot mindig hívható formátumban küldj!

  • nygma

    addikt

    Üdv!

    Ismerős vett kb 2 hónapja az Aqua Computernél egy bigwater vízhűtést.

    Minden rendben ment addig ameddig minap a cpu blokkja el nem repedt MAGÁTÓL!

    Nem meri bekapcsolni a gépet,nehogy folyon a víz...hiv engem intézkedjek( én értek hozzá)

    Felhívtam az üzletet és mondtam,hogy mi a probléma...szervizest kapcsolják mondom oké,tuti cserélik,mert ugye van rá garancia!

    Elmondom mi a probléma erre a válasz: nem tudok mit csinálni vele erre nincs garancia!

    Mondom hivatalos garanciapapír és a számla van a termékről.

    Erre megint: nem tudok vele mit kezdeni..erre nincs garancia

    Mondom mire nincs garancia? ...arra,hogy elrepedt magától az a sz@r plexi és folyni fog a víz? Így használhatalan a hűtés... :W

    Új válasz: Ezzel nem tudunk mit kezdeni....

    Gondoltam magamba k*va any@d mit tegyen szegény gyerek..?

    Srác hív mikor viheti garanciába hűtést...

    Azt sem tudtam mit mondjak neki... :U

    Mondom neki azt mondták,hogy nem tudnak mit kezdeni vele és lesz@rják az egészet...nagyjából igy jött ki magyarra fordítva...

    Mit lehet ilyenkor tenni?

  • Gyuri27

    félisten

    válasz Speed® #386 üzenetére

    Melyik kettőt?
    Nem azt mondtam, hogy fizikai sérült cuccot garizzon. Hanem azt, hogy ne telefonon álapítsa azt meg. Ill legyen kedves bizonyitsa. Mert az átvétel és bizonyítás is törvényben van leírva.

    "Boltban eladó előtt kibontás, megvizsgálás, ezután minden a júzer felelőssége." LOL ezt ne ird be a garancia totyikaba mert közröhej tárgya leszel. Nézz utánna a részletekkel, de a bizonyítás az eladóé.
    "(Ptk. 305/A.§ (2))
    Fogyasztói szerződés esetében az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A felek ettől eltérő megállapodása semmis."

    "Bármilyen jótállást/garanciát is vállal a forgalmazó, annak feltételei semmiképpen nem lehetnek kedvezőtlenebbek a szavatossági jogoknál! + A jótállás teljes időtartama alatt a forgalamzón van a bizonyítás terhe
    Ptk. 248. § (5): A törvénynek a szavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályait a jótállási jogok gyakorlásánál megfelelően alkalmazni kell."

    Mert amit írsz jól hangzik, de ha nem így müködik a garancia. Mert, hogy venné ki magát ha mindenki minden általad aprónak vélt hibát meg csináltatna. Mondván ezzel ne zaklassuk a boltot.

    Lassan ott tartunk, hogy a vevő kér bocsánatot az eladótol mert a pénzéből él.
    Sajnos régebben és is futottam bele egybe és másba több helyen is. De az esetek nagyrészében kiharcoltam az igazam (ew, mm, tesco stb...stb). Mert milyen már az, hogy az ember vesz egy komplett gépet és a kábelek árát felszámolják, holott a laphoz adtak mindent (például egy kisker). Na itt jön a gusztustalanság.

    Mellékesen még egy kis adalék.
    "Forgalmazó, mint kötelezett, semmilyen ürüggyel nem háríthatja el a felelősséget, a fogyasztó felé neki vannak kötelezettségei, ezek teljesítését nem teheti függővé a vele szerződésben állók (szerviz, nagyker, stb.) őfelé történő teljesítésétől. Hibás az a gyakorlat, hogy saját jogszabálysértésekor ilyenekre hivatkozik, ez őt nem menti fel, teljesítse a fogyasztó felé amit vállalt és amit a jogszabályok előírnak, a többit a vele szerződő harmadik felekkel oldja meg, ahogy tudja! A fogyasztó csak vele áll szerződésben."

    Ha meg egy termék köztüdottan sz@r, problémás azt nem kell árulni. Így nem lesznek garanciális problémák.
    Az aqua változásával és köztartozásával kapcsolatban nem írtál semmit.
    Szóval mégis csak van náluk egy kis zavar

    Erre a szavak megválagotására akartam finoman utalni az off részben az előbb. ;)
    Mert így ismeretlenül tényleg ne javasolgass nekem és ne is kívángas.

    Amd - Radeon - Ryzen

  • End-ru

    aktív tag

    Hali!
    Aqua-ba szerettem volna bevinni gariztatni a VGA-mat. Elhajtottak azzal a szöveggel, hogy nincs a kari hátulján rajta a gyári sorozatszámot tartalmazó matrica, és így a nagyker sem veszi át tőlük a cuccot. Második tulaj vagyok, első tulaj állítása szerint rémlik neki, hogy a házában talált egy matricát és kidobta. Lehet ez kifogás gariztatásnál?

    „A mélység nem cél, hanem figyelem, türelem és önmagad csendje.”

  • animatrix11

    őstag

    Ezt sem hittem volna hogy ilyen topciba valaha hozzászólok van egy cég akitől régen vásároltunk, a neve Flascom, jó fejek voltak lehetett velük tárgyalni, ha sok cuccot vittünk kedvezményt is adtak, sok oktatási intézmény vásárol(t) náluk, webes árlistájukat már nem frissitik (mindek az) tavaly évvégén rendeltem tőlük 14 db tft moncsit közölték benq van 34kért asus 35kért KEDVEZMÉNNYEL!!! Mondtam nekik ok, de meg kell beszélni főnökkel, meg is beszéltem, de más ügyből kifolyolag nézegettek az aqua, ipon, stb cégek árlitáit, és csodák csodájára UGYANAZ a benq moniror máshol csak 29k volt :Y
    végül decemberben az aquaban vettem 30600 ft (mindenfél kedvezmény nélkül) asust amit a flshcom 35kért ajánlott :W b@sszák meg az a kedvezmény hogy 4-5 kval drágább mint bárhol máshol :Y sok paraszt :((
    mulkor kellett egy szünetmentes felhivtam megint a flashcomot mondtak egy árat (kb 45k nettó) ugyanaz az iponnál bruttó 45k volt, fel is hivtam őket hogy lehet ez?? erre közölték nagy bunkó paraszt módon hogy akkor vedd meg ott...

    ha tehetném és tudnám hogy mely iskolák vásárolnak ott körmailt küldenék mindenkinek, hogy kicsit nézzék meg jobban az árákat :P de aki hülye haljon meg és vásároljon ott "kedvezményesen"

    [ Szerkesztve ]

    Hardvert vásárolok nagy tételben is!!! Elérhetőség: 18. kerületben.

  • Brezo

    csendes tag

    www.aqua.hu - garanciakezelés 0!

    Üdv mindnekinek!
    Hát hol is kezdjem, talán ott, hogy semmi bajom amúgy az aqua-val, többször is vásároltam ott, csak ha garanciát kéne kezelni, nevetnek a boltban.
    Tönkrement egy náluk vásárolt termék, garancia hozzájuk szól. A Dohány utcai bolt melletti szervíz van megadva ilyen ügyekre, de mivel csak hétközben 10-18ig van nyitva, nem tudok ebben az időpontban oda elmenni. Ezért is vettem meg ebben a boltban a terméket, mert nyitva vannak este 8ig. Hát mondom sebaj, hiszen jogszabály szerint a bolt köteles a garancia kezelésre, nem kell nekem ahhoz szervízbe mennem, ha nincs lehetőségem rá, nem véletlenül van ez így.
    Bementem, mondom mi a bajom, ők jönnek a szervízzel, hogy oda vigyem, d emondtam nekik, hogy az nekem nem jó, oldjuk meg. Ők a vállukat húzták, hoyg nem tehetnek semmit, csak a szervíz, de ha 1x oda nincs időm elmenni...? Akkor sem tudnak mit csinálni. Jöttem azzal, hogy a kereskedő köteles az általa eladott termék garanciális ügyintézésére és én ebben a boltban vettem és nem véletlenül a nyitvatartás miatt, de nem érdekelte őket. Hát erre nagyon szívesen írtam nekik egy megjegyzést a vásárlók könyvébe, persze tudom, hogy semmit sem ér.
    Jöttek azzal, hogy a garanciajegyen rajta van, hogy a szervízbe kell elvinni és abban az időpontban, és én hiába jöttem azzal, hogy az egy dolog, de ők is kötelesek tőlem átvenni, amire csak nevetve az volt a válasz, de hoyg ők nem tudják átvenni...

    Na jó, ebből ennyi elég is volt, elmentem, utólag még elolvastam a garanciapaírjukat amin az van, idézem: "A jótállás és szavatossági igény a Bp., VII. Dohány u. 36. alatti üzemelő szakszervízben vagy a vásárlás helyszínén érvényesíthető..."
    Na most erre mit mondjak? Tudatlan, illetlen és nula segítőkészség!
    Majd valószínüleg a vezetőség jobban értékeli a levelem, mint ők.
    Hát ennyi.

  • WindyJoe

    aktív tag

    válasz blueMerle #601 üzenetére

    Amúgy meg neked is igazad van és a többieknek is:
    Neked azért, mert tényleg balek, aki egy ennyire gyanús "cég"nek előre utal.
    A többieknek meg azért, mert elvégre ez egy cég, és sztem jogosan, az ember azt várná el, hogy ha valaki céget alapít, akkor annak nagyon szigorú feltételei vannak, hogy a csalókat eleve ki lehessen zárni a cégalapításból.
    És itt jön be a "rendszer", hogy ezt lehet, és nemcsak hogy lehet, hanem rengetegen csinálják, van aki ilyesféle csalásért, van aki csak szimplán adó visszaigénylés, vagy pénzmosás miatt, stb...
    Tehát első lépésben ezt kellene szigorítani, pl az az 500k amit letettek az semmi ahhoz képest, ha csak 1000 balek utal 5000 Ft-ot, már kerestek 4,5 M-t... És még ha "szabályos" keretek közt be is csődöl, akkor is van 4,5 M-ja, max saját névre már nem alapíthat ugyanilyen csaló céget, de még csak le sem sittelik. (Építő cégek szoktak ilyenekkel szórakozni.)
    Második lépésként: "DE ELJÁRÁS CSAK AKKOR INDUL, AMENNYIBEN MINÉL TÖBBEN BEJELENTÉST TESZNEK A CÉG ELLEN, LEHETŐLEG 20,000 HUF-OS VÁSÁRLÁSI ÖSSZEG FELETT." ezen a hozzáálláson kellene változtatni, mert ez igazi paradicsom a bűnözőknek: "Óóó, te balek voltál, 12000 Ft-od bánja, valahogy csak kihevered. Na jó, van még másik 3000, akinek 10000-15000 Ft-ja bánja, dehát csak túlélik." Na igen, már egy több mint 30 M-ós csalásról beszélünk, dehát az érintettek közül mondjuk elment 100 följelentést tenni, akik mind 20k Ft alatt lettek átcseszve... Szóval igen is már az 1. eset után el kellene hogy kezdjék kivizsgálni a dolgot, hogy ez egy fiktív cég, nemlétező telephellyel...
    Aztán 3. lépésként szigoríthatnának a "büntetésen" is, vagyishát a csődeljáráson kívül valami súlyosabb szankciókat alkalmazni...

    Mellesleg nem tudom föl tűnt-e nektek, de az árlista és a menürendszer egy az egyben az Aqua árlistája alapján van, ezt-azt kivettek belőle, gondolom, hogy ne legyen teljes egyezés. Az árak pedig az ottani árak 55-60%-a.

    Ki korán kel, egész nap álmos és fáradt lesz! (:

  • buryto

    csendes tag

    Sziasztok!

    Igazábol ez az első postom és azért írom mert felháborít néhány dolog egy céggel kapcsolatban (Aqua elektromax www.aqua.hu)

    A történet a következő volt rendeltem egypár pc-s cuccot amit el is küldtek eddig semmi gond nemvolt aztán az egyik ram hibás volt visszaküldtem küldték a másikat oké aztán a videokártya is elhalt azt is visszaküldtem az ő futárszolgálatukkal amit ők küldtek én odadtam a futárnak a csomagot igaz hogy nemvolt megcímezve de ez tökmind1. Elvitte a futár két nappal később hívtak a cégtől hogy megjött a doboz és üres. Nyomozást indítottak a futárcég ellen bár ez engem kevésbé érdekel mivel hozzájuk semmi közöm akárkit küldhetett volna a kártyáért ezek utána kb két héttel felhív a futárcég főnöke hogy 50%ot fizetnek ki a kártyából mivel nemvolt normálisan becsomagolva??! hátmost kérdem én nemtök mind1 hogy van becsomagolva attól hogy a gyári dobozban adom oda és leragasztom tixóval akkor már rá van írva hogy lopjál el?? és hogy ő nem bújik ki a felelősség alul de ez nemcsak az ő hibája. Mondtam, hogy jó majd még meggondolom. Ezután felhívtuk az aquásokat akik teljesen a futárcég mögé bújnak és azt mondják hogy addig nem fizetnek amíg a futárcéggel nem egyeztetnek.
    Kérdem én mi közöm a futárcéghez? Semmi. Fizessék ki a kártyámat és utána hogy behajtják e a futárcégen vagy nem az már nem az én gondom de mivel erre ők nem hajlandóak én írogathatok felszólításokat mászkálhatok a békéltetőkhöz stb. Ha valaki esetleg a jövőben rendelni szeretne tőlük jól gondolja meg.

  • mikej95

    aktív tag

    Hy all!
    Az www.aqua.hu, AQUA Electromax (2 éve még AQUA Computer) megbízható-e, vagy feketelistás?

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • jookomak

    őstag

    válasz g@bo #1176 üzenetére

    Sose tudhatod, hogy mikor dől be egy bolt, vagy akár láncolat. Lásd bluefish, mistral. Jelenleg talán a users, és az aqua, akik régi, nagy nevű boltok. Igaz, valamivel drágábbak is, mint a többi. Mondjuk a users-re ugye nemrég volt panasz...
    Hardverkernél ami nem tetszik, hogy kiírnak egy árat, nincs a cucc, csak rendelésre, és mire megjön, már jóval drágább lesz.

  • erhp

    csendes tag

    válasz jookomak #1177 üzenetére

    panasz az mindig, mindenhol akad... de amit írtál azt jó volt olvasni (jelenleg talán a users, és az aqua, akik régi, nagy nevű boltok.)

    üdv:
    users

  • ESP

    senior tag

    Aqua az nagy nevű... Párszor már csődbe ment.

    Ami nagy nevű az iPon szinten kezdődik.

    2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

  • Biznisz Elek

    aktív tag

    Na nekem most az Aqua nem tartozik a kedvenceim közé. Lassan 2 hónapja van leadva a kártyám, hetek óta minden héten hitegetnek, és semmilyen megoldásra nem törekednek. Mindig csak arra hivatkoznak, hogy javítás alatt van, várjak türelemmel. Csak hát a türelmem is véges, így meglátjuk a fogyasztó védelmi bejelentésre mit reagálnak.

    ▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    válasz frankdelgado #1505 üzenetére

    Vegyesek az érzéseim.

    Egyszer gariztattam náluk egy VGA-t és elég sokáig húzták a dolgot (több hét), de cserekártyát is adtak amivel tudtam használni a gépemet. Végül a várakozást és az akkor még hivatalos 15 napot bőven túlhaladva (egy gamernek 30 nap örökkévalóság) Szerk: a fogyasztóvédelmi hatóságit említve végül vissza adták a pénzt amit nem náluk vásároltam le :) Hiába a kigyúrt "pénztáros" a púlt mögött muszáj volt bepróbálni írásban és személyesen is a hatóságot mert az életben nem intéztem volna el. De annyiban korrekt volt a dolog, azt hiszem vissza is hívtak és kérték fáradjak be rendezzük a problémát.

    Tehát fene tudja, lehet épp ahogy esik. :U

    Összességében menni kell az orrukra és intézik, hangnem aránylag rendben volt. Pesti vagyok Őrsről pikk pakk ott voltam metroval bármikor ha kellett, tehát ennyiből könnyű volt.

    Aqua computert sokan szeretik (szerintem sem rossz) de nagyon maceráznak a matricára hogy meglegyen és ha megnézik a cuccot és jó akkor neked kell fizetni a 2-3k bevizsgálási díjat és még vissza is kapod a rossz cuccot ami szerintük jó. (nem konkrét példa csak olvastam mennyit kérnek és mi a menetrend).

    Szóval bármelyikhez mész, mindig lehetnek gondok egyedi esetek. Ami érdekes, hogy PCX-ről RENGETEG panaszt olvasok, pedig korábban ők jók voltak emlékeim szerint. Több ismerősöm is rendelt elhozta és minden tökéletes volt.
    Most meg..... :U

    Aqua + Hardver aránylag rendben még az ellenpélda ellenére is :) :K Szóljatok ha ismertek korrekt boltost, mert jó az ha van. Lassan tényleg az lesz hogy itt Gianni-nál vesz mindenki mindent.
    Aqua nagy hatalom lett, de talán járható út. Magas lovon ülnek, de hova menjen máshova az ember Budapesten.

    [ Szerkesztve ]

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz TIT #1535 üzenetére

    Az embernek sokszor az a benyomása ezekkel a boltokkal, hogy tudják, hogy hibás, de csak azért is direkt kiszállítják, hátha nem lesz reklamáció, és valaki benyeli...

    Az aqua-val az a baj, hogy nincs olyan, amit szeretnék Yoobao-t vettem volna. Ahogy nézem hasonló áron van genius aqua-nál, ami biztosan jó, de csak 8000mAh, illetve van olcsóbban prestigio, amiről viszont egy árva tesztet vagy user review-t se lehet találni a neten, úgyhogy nem szívesen venném meg.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • Quent1n

    senior tag

    Aqua.. SB Z hangkártya berendelem dobozosan, odautazok és OEMet akarnak adni aztán elküldenek, hogy szereznek dobozosat.. Nemsokára jön a telefon hogy mégse tudnak..

    Aztán.. Sennheiser füles elszállt.. kivittem Budaörsre ott rányomták a papírra, hogy kérik a vevő kártalanítását. Bevittem a karinthysba ott nem tudnak kártalanítani mert a Dohányba vettem.. Mondom de nem egy cég vagytok? Hát de de ez nem megy vidd oda holnap.. Odavittem ma de ott meg vevőszolgálat kell ami csak kedden van és mindezt leereszkedő stílusba.. Mondtam nekem nem vevőszolgálat kell hanem a pénzem, és akkor jött a duma hogy az nem úgy megy.. Megy ennél a cégnél bármi úgy ahogy kéne? Ezért kedden utazhatok be pestre újra csak ezért, mert nem tudtak egy szerviz által kért kártalanítást(6 ezer forint) 5 perc alatt letudni.. Vicc komolyan. Amíg a pénzem költöm jó vagyok aztán szarba se vesznek. Az aqua is tökéletesen megtestesíti azt a hozzáállást amiért oly sok magyar számítástechnikai boltot rühellek. Egy szó mint 100 tőlük egy csavart se, soha. És akkor még a karinthyba mondta a srác, hogy ne idegeskedjek..

    [ Szerkesztve ]

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Quent1n

    senior tag

    válasz mukurisho #1663 üzenetére

    Én már azt se érettem, hogy egy cégnél miért nem halál mindegy hova viszem vissza a kártalanítós papírt? Miért nincs egy közös rendszerük ahol simán sztornózzák a számlát vagy valami. Miért kell ide oda rohangáltatni mintha ez lenne az egyetlen dolgom? Akkor nevezzék át az egyik céget Magmának a másik meg legyen Aqua, mert ezek szerint nem ugyanaz a bolt a kettő. És ráadásul a stílus ahogy kommunikálnak az azért nah.. "Ne idegeskedj csak nyugi" meg ott hangosan minden más vevő előtt nagy lazázós stílusba az én dolgomról beszélgetni, hogy ennek adnék sallert meg annak meg így meg úgy, hogy visszaküldik a vevőt meg buzi sennheiser... Direkt mondták, hogy ma vigyem át nyugodtan a Dohányba.. Átviszem ott meg ilyen "apa a hülye fiának" stílusban, "vevőszolgálat kell az csak kedden van én nem ismerem ezt az ügyet" könyörgöm milyen ügy? Ott a papíron, hogy kártalanítsanak adják oda a pénzt és köszönjünk el egymástól. Ennyi. 3 napot rohangáltam, először Vecsésről Budaörsre aztán Pestre.

    Ami külön vicces volt, hogy először a csávó a karinthyba azt mondta, hogy a mai értékén kártalanítana (amíg még nem látta, hogy a dohányba vettem a cuccot) aztán mondta a másik, hogy az azért nem úgy működik, annyi pénz jár amennyiért vettem.

    Összehasonlítva a hardverkernél bevittem a hibás tápom, rárakták ott helybe egy műszerre, meg se nyikkant és adták vissza a pénzt szó nélkül mindezt kb. 20 perc leforgása alatt. És teljesen normálisak meg rendesek voltak nem úgy bántak velem mintha valami nemkívánatos személy lennék a problémámmal aki feltartja őket az eladásban. Lehet, hogy nekem vannak nagy igényeim nem tudom. Mindenesetre kedden v szerdán beviszem és kiszedem belőlük a pénzem aztán annyi. Egyedül egy dolog szimpatikus bennük, hogy van valamekkora raktárkészletük.

    [ Szerkesztve ]

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • TIT

    veterán

    Azt hittem az aqua az uccsó normális hely,nekem a routert 7 nap után kicserélték ill.pénz vissza.
    Hardverker-be 2 hónapig szivattak a razer egérrel,vidikarit viszont 2 nap alatt cserélték.
    Ha nem adják vissza a pénzt kérd a vezetőt,ott van hátul az irodában vagy írj most a vezetőségnek,rögtön lesz pénzed.Amúgy a karinthyba szeretnek egymással foglalkozni a vevő helyett.Kicsit elvarázsolt bagázs.
    Úgy látszik oda is csak a bunkókat veszik fel,azért nem kellettem nekik.

  • #65388800

    törölt tag

    Sziasztok!

    Aqua-ból szeretnék rendeli egy LG Tv-t az lenne a kérésem a bolt milyen garanciát ad? Ha lenne valami baja a TV-nek igazából egyből a gyártóhoz mennék ezért is érdekelne és mennyire megbízható bolt?

    [ Szerkesztve ]

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz TIT #1761 üzenetére

    Frankó... Mindenesetre kiváncsi vagyok, hogy olvassák-e egyáltalán a panasz emailüket.

    Egyébként aqua vagy iponban rendeljek? Kb 1 árra jön ki

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz TIT #1763 üzenetére

    Aquaból megrendeltem, ma még mindig semmi, a telefont 8 perc után felvették és elég bunkón is válaszolt,hogy több ezer csomagot adnak fel és nem tudják feladni csak hétfőn(kiváncsi lennék, ha szombati kézbesítéssel rendeltem volna akkor mi lett volna - bár szerintem semmi).. Nah de most már tök mind1!

  • nemmaradtnév

    tag

    Sziasztok!

    Többször rendeltem már Aqua-ról, eddig nem is volt különösebb probléma velük, de a legutolsó rendelésemmel történt egy kis gond.
    Még novemberben rendeltem tőlük két dolgot, az egyik nem volt raktáron, így már a válasz mailben is írták, hogy 1-3 napot várni kell, de beszerzik. 8 nappal később érdeklődtem, hogy mi újság a rendeléssel; hamar jött is a válasz: nem túl kedves hangnemben közölték, hogy nincs raktáron, majd értesítenek. Majd következő napon kaptam egy e-mailt, hogy nem tudják beszerezni ezért törölték a rendelésből ezt a tételt, de a másik érkezik. (itt mondjuk jólesett volna, ha megkérdezik, hogy így is szeretném e a terméket, mert a postaköltség ugye nem változott) Aztán kaptam még egy e-mailt amiben megjelölték a pontos napot amikor a (1db) terméket átadják a futárnak. 2 nap múlva kaptam egy e-mailt amiben kérték, hogy értékeljem a rendelést (szintén csak 1 termék szerepelt ezen). Vártam körülbelül hat napot, mielőtt írtam nekik (ugye külön kérték, hogy legyek türelemmel)
    És ezen a ponton közölték, hogy nem értik miről beszélek, mert készlethiány miatt már nagyon régen törölték az egész rendelést. Arra a kérdésre, hogy akkor miért írtak 3 különböző e-mailt a másik tétel kiszállításával kapcsolatban (több napos eltéréssel) és vajon miért nem közölték a tényt, hogy a rendelést törölték a következő válasz érkezett: "gondolom a levél előbb ment ki, aztán láttuk a szöveget és töröltük." (ez az egész e-mail változtatás nélkül, nem derült ki, hogy milyen szöveget láthattak, vagy miért nem értesítettek arról, hogy a rendelésem törlésre került)

    A tanulság számomra főleg az, hogy nem raktáron lévő terméket csak utánvéttel szabad rendelni.
    (persze szidhatnám az akvásokat is, amiért bunkók, de biztos csak a karácsonyi rohanás :) )

  • TIT

    veterán

    válasz Pikkolo^^ #1783 üzenetére

    Sajnos nálam nem volt mit szépíteni.
    Elektropontot hagyjuk,akkora kamubanda volt,az maga miatt ment tönkre mert semmi nem volt készleten ami akciós volt,át kellett beszélni a vevőt egy drágábbra,aztán az eladót akarták megverni.Amógy az euronicsba voltak előtte.
    Euronics,MM,Aqua,Ipon,hardverker.Nem voltak olyan garis gondok,de az edigital árban sem nagyon versenyképes,újabban van 1-2 jobb árban lévő dolguk.

  • TIT

    veterán

    válasz Pikkolo^^ #1785 üzenetére

    Igen én is,de voltak jó tapasztalatok is.
    Aqua még a legkorrektebb max.1 hét szokott lenni,de nekem rögtön cserélték a routert.

  • woker

    aktív tag

    válasz TIT #1763 üzenetére

    Hát az Aqua-val nekem is vannak tapasztalataim. Ez egy 2,5 éves sztori:
    Még 2013-ban április-május környékén a 6870-em elkezdett rakoncátlankodni (először csak elment egyszer-egyszer a kép, szétesett huzamosabb terheléseknél majd végül már egy windows boot-ot sem bírt ki). Mivel volt még rajta közel fél év gari így visszavittem, de igazából már amúgy is új gépet terveztem így gyakorlatilag majdnem egy komplett gépet vásároltam ott náluk és naivan gondoltam, hogy majd a csere kártyát legfeljebb eladom így csökkentve a kiadásaimat.
    A kártyát szépen becsomagoltam a dobozába, hogy védje az esetleges sérülésektől. Mindez történt május végén, a kártyát július vége felé kaptam vissza mindössze az antisztatikus zacskóban amibe a dobozban volt csomagolva (a doboz külön fel lett tüntetve a szervizlapon). Persze a boltban sem nyűgöztek le mert amikor leadtam akkor azt mondták, hogy jó eséllyel csak reball lesz, cserélni nem nagyon szoktak. Szóval érdeklődtem, hogy mi történt a kártyával akkor abszolút semmilyen információval nem tudtak szolgálni és azt mondták, hogy hívjam én a szervizüket a hiányzó dobozzal kapcsolatban...
    Nos ami ezután jött attól teljesen ledöbbentem: Másnap munkaidőben felhívtam őket a dobozzal kapcsolatban, hogy lesznek szívesek sürgősen visszaszolgáltatni mivel azzal együtt lett leadva (mivel a boltba küldték vissza így sétálhattam egy kellemeset a verőfényes nyári 35 fokban) meg, hogy megtudakoljam mi is történt a kártyával mivel csak annyi látszódott rajta, hogy friss paszta van a hűtőborda alatt. Elsőre olyanhoz kapcsoltak akinek semmi köze a javításhoz (a szervizük központi számát hívtam...) aki persze volt annyira rendes, hogy megnézte, hogy ott vannak-e azok akik foglalkoznak az ilyesmivel, persze nem volt ott senki így eredménytelenül zárult az első kör. Másodjára sikerült elérni egy illetékes aki megígérte megkérdezi a nagykerüket, hogy mi történt. Ekkor jött a harmadik kör és a következő párbeszéd zajlott le:
    Szervizes: beszéltem a nagykerünkkel és azt mondják, hogy cserélték
    Én: ez érdekes mert a sorozatszám ugyan az mint a réginél
    Szervizes: hát nyomtattak egy ugyan olyan matricát (WTF :Y )
    Én: akkor miért néz ki ez a matrica pont úgy mint a régi (azaz enyhén piszkos, kissé barnul, magyarul jól láthatóan öregszik)
    Szervizes: akkor biztosan átragasztották :Y

    Na ezen a ponton a döbbenettől köpni-nyelni nem tudtam.

    +1: Effektíve megtagadták a garanciális idő kiterjesztését a szervizben töltött idővel.

    p.s.: a kártyát végül pár hónappal később eladtam egy ismerősnek amire természetesen én vállaltam garanciát mert lehet még reball sem volt hanem csak egy reflow. Persze a kártya ezek után is tartogatott meglepetéseket ugyanis amikor ismerős tesztelte a kártya az valamiért a gyári órajelek felett futott miközben és sose húztam. A VGA BIOS-ból az derült ki, hogy gyakorlatilag egy 6850-es BIOS-a volt ráflashelve a 6870-emre! :Y A kártya talán 2 hónapot se bírt ki nem túl intenzív használat mellett sem és amikor elvitte egy céghez akik ilyesmivel foglalkoztak ott mondták, hogy jó eséllyel csak reflow volt mivel a reball macerás és nagy az esély, hogy nem éli túl a kártya (na meg az ugye sokkal olcsóbb).
    p.p.s: Ezek után küldtem nekik, egy emelkedett hangvételű levelet erről a botrányos ügyintézésről de arra azóta se válaszoltak :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • balintdavid

    tag

    Listát gyarapítanám az Aqua-val.

    Sztori a következő:
    Múlt héten bekrepált az Aquánál rendelt HDD-m, megrendeltem hozzá a garanciafutárt.
    Ma írnak vissza, hogy garanciális javítás nem lehetséges, mert a sarka sérült (lásd képen)
    [link]
    A HDD-n nyoma nem volt még ilyen sérülésnek mielőtt feladtam, szerencsére lőttem pár fotót feladás előtt
    [link]
    Apró hajszálkarcok voltak ugyan rajta, de azok azért mert 1 tök vékony "refurbished" feliratú antisztatikus zacskóban adták fel amikor vettem, azon kívül semmibe nem csomagolták. (szóval eleve nem is gyári új terméket adtak el, ami eladáskor sehol nem volt feltüntetve)

    Jeleztem feléjük hogy feladáskor még nem volt ilyen jellegű sérülése, erre azt reagálták, hogy szállításból eredő sérülésre nem vállalnak felelősséget, tetszettem volna rendesen becsomagolni. A termék amúgy az antisztatikus zacskón kívül kb 10 négyzetméternyi szivacsba volt csomagolva, ami egy korábbi aquás rendelésemnél egy komplett tévé bélelése volt, szóval ez mint indok nevetséges.

    kazuár

  • TIT

    veterán

    válasz McAdam6 #1812 üzenetére

    De a gyártó nem rma-ztat csak a kisker.
    Amúgy ha nincs rá gar akkor minek van ez a szolgáltatás?
    Be kell vinni személyesen,de még akkor is eljátszhatják ezt.
    Úgy látszik az aqua se jobb,írj a diricsajnak.

    [ Szerkesztve ]

  • TIT

    veterán

    válasz eL Geri #1818 üzenetére

    Sajnos kevés aki normális,főleg a mobilokkal kell vigyázni.
    Talán a speedshop,aqua.iphon.

  • TIT

    veterán

    válasz orion1025 #1899 üzenetére

    Nem a rendelésel van gond,hanem a gariztatással.
    Amúgy inkább aqua,iponról sok rosszat hallani.

  • orion1025

    őstag

    válasz TIT #1901 üzenetére

    Garanciális ügyintézézéssel sem volt bajom, de abban az Aqua kicsit elõrébb jár, illetve gyorsabbak valamivel a rendelések kiszállításával.

    "...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

  • Burki

    aktív tag

    Sziasztok,

    Videokártya vásárlás előtt állok, és nem szívesen adnék ki 90 ezer forintot anélkül,hogy körbejárnám a boltokat, és a legjobb helyet válasszam ki.

    Úgy néz ki,hogy a kedvező ár mögött mindig valami probléma rejtőzik. (Rejtett költségek, valótlan adatok, support teljes hiánya, stb...)

    A versenyzők a következők, egyelőre csak az ár alapján: iPon, Aqua, PCX, BestByte.

    Sajnos az árgép, árukereső vásárlói véleményeit, illetve az itteni hozzászólásokat olvasgatva majdnem az összesről rossz tapasztalatokat találok.

    Ha a fentebb felsoroltak közül kellene választani, melyik lenne a befutó? Garanciális ügyintézés és korrektség szempontjából. Van esetleg olyan ajánlott webshop, ahol korrektek, és mindez a korrektség nem kerül 10-15 ezer forinttal többe?

    Előre is köszönöm a segítséget!

    Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300

  • Zaied

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Burki #1985 üzenetére

    Ipon videókari tapasztalatom van, videókari ventije csapágyas lett és úgy megjavították hogy rosszabb lett mint volt, kicserélték a gyárit valami kukázott vacakra szóval jól is nézett ki hogy 2 ventiből mindkettő másmilyen volt, még a szine is, nem értették mi a bajom vele :) hozzáteszem ipon garis volt nem gyártói, vásárláskor föl van tüntetve, én nem néztem, hiba volt...
    Aqua régi cég, de nagyon lassan zajlanak az ügyek, nagyon!
    Pcx nél az extrákkal plusz pénzért szerintem jobb lehet, de még nem volt hozzá szerencsém.
    Bestbyte meg drága volt amikor én nézegettem...

  • TIT

    veterán

    Nem tudom milyen csomiköltség van pcx-nél,doboz nélkül árulják a vgákat vagy mi?
    A saját dobozára meg felszámolnak?Nagyon gagyi és szánalmas.
    Az aqua tünik a legjobbnak,havernak 3 hét volt a corsair egér,ami nem rossz.
    Nekem a hardverkerbe 2 nap volt a vga csere,kábel viszont 1 hónap és én szóltam rájuk.

  • sepsi0

    őstag

    válasz Burki #1985 üzenetére

    Szia!
    Én sok mindent vettem a PCX-től, egyszer vissza akartam küldeni a video karikat, mert letagadták a hozzájuk járó AMD kodokat. Amikor ezt felvetettem mindjárt lettek kodok 5 perc alatt (AMD promoció volt).
    Akkor derült ki, hogy a mi kártyáinkhoz (Asus R9 270X) járt volna Battlefield 4 kód, persze azt is elfelejtették a kártyákhoz adni....
    Viszont, tavaly meghalt az egyik R9 270X, jött a garifutár és elvitte. Pont a 30. napon írni akartam, de megelőzött a PCX. Írták, hogy nem tudják cserélni/javítan, vásároljam le... Így is lett, bár a pénzt nem ajánlották fel.
    Szóval gari téren valamennyire korrektek.
    Akkor lecseréltem az összes AMD kártyát a családban. 4db az Aqua-ból jött, egy pedig a PCX-től (levásárlás) GTX950.... Az Aqua küldött a karikhoz kodokat (promóció) a PCX nem ;)

  • Burki

    aktív tag

    Köszönöm a válaszokat. Azt hiszem Aqua lesz. Arra jutottam,hogy teljesen mindegy, hogy mit választok, szarba bárhol bele lehet futni.

    Hardverker, ami barátok tapasztalatai alapján megbízhatónak minősül (eddig), alsó hangon egy 10essel drágább.
    PCX-nél a kedvező listaárra jön még a csomagolás (WTF?!?!?! ha nem fizetek csomagolási díjat, megkapom egy zacskóban?), szállítási biztosítás, készpénzes fizetés lehetősége, stb stb, amivel már nem annyival olcsóbb, hogy a gariztatás esetén felmerülő szopással együtt megérje.
    iPon, ahol a termékek alatti kommentek túlnyomó többségéből is a cég savazása ömlik különféle remek problémák miatt.
    BestByte, ahol a vásárlói félemények aránya 3-1 a negatív tapasztalatok javára.

    A legkevesebb szart eddig az Aqua-ról olvastam, így marad ez.

    Az viszont borzasztó számomra, hogy itt tart ma Magyarországon a kereskedelem. Félreértés ne essék, nem akarok offolni, vagy mély szociológiai értekezést nyitni a kérdésről,de azért a kíváncsiság csak felteszi a kérdést bennem.

    Ennyire nehéz ma Magyarországon színvonalas webshopot üzemeltetni? Az alkalmazottak nemtörődömsége az okat? Vagy a tulajdonos szarik bele? Vagy esetleg a magas közterhek miatt csak így éri meg?

    Mert hogy kereslet lenne egy korrekt informatikai boltra, az tuti.

    Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300

  • Burki

    aktív tag

    válasz Zaied #1996 üzenetére

    Oázisból vettem két éve a monitorom. Az első ilyen nagyobb webshopos rendelésem volt, kicsit féltem is tőle, de annyira gördülékenyen zajlott,hogy sok cég példát vehetne róluk.

    Közben leadtam a megrendelést az Aqua-nál. Remélem nem döntöttem rosszul.

    Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300

  • Zaied

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Burki #1997 üzenetére

    Nagyon régóta veszek tőlük monitort, nincs is olyanom ami nem tőlük van :)

    De a lassúságon kívül nem volt semmi bajom az aquaval...

    [ Szerkesztve ]

  • SteveBeard

    senior tag

    aqua electromax

    Rendeltem tőlük egy üvegfóliát, a termékleírás szerint kimondottan s6 Edge-hez.
    Az alábbi képen látható xart kaptam. :W
    A reklamációmra a válasz:
    "A beszállító ezt küldte S6 edge fólia-ként, a termékeket nem áll módunkban ellenőrizni.
    Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük!"
    Mivel nem túl nagy összegről van szó, (2590 Ft) ezért sem visszaküldeni, sem visszavinni nem éri meg 200 km távolságból.
    Soha többet nem veszek innen semmit és ahol tudom hirdetem is ezt az undorító hozzáállást.

    Steve

  • mukurisho

    tag

    válasz SteveBeard #2001 üzenetére

    Csatlakozom az előttem szólóhoz.
    Samsung betegség...
    még a sima S7 re sem kapni értelmes fóliát, mert azon is lekerekített a széle az üvegnek...
    több gsm boltossal is beszéltem akik elmesélték, hogy ilyen van, de ezt is kevesen árulják a sok reklamáció miatt.
    Ami full cover az drága, ennek ellenére:
    vagy nem méret pontos
    vagy nem ragad
    vagy nem érzékel rendesen a kijelző...

    itt egyedül abban hibázott az aqua, hogy nem tett föl képet róla...

Új hozzászólás Aktív témák