Elérhető a Unity OpenGL ES 3.0-s technikai demonstrációja

Hirdetés

A Unity még az OpenGL ES 3.0-s API bemutatása után jelentette be, hogy tervezik a The Chase technikai demonstrációt, melyet korábban már több gyártó is prezentált egy-egy előadáson, de hivatalosan nemrég vált publikusan elérhetővé. Jelenleg iOS-re és Androidra tölthető le, illetve feltétlenül szükséges az OpenGL ES 3.0-t támogató hardver a megfejelő grafikus meghajtóval, amit jellemzően friss szoftverfrissítés mellett lehet beszerezni.

A The Chase program lényegében ízelítőt ad az új generációs ultramobil grafikából, így például PBS-t, illetve SSS-t is alkalmaz. Utóbbi a relatíve nagy felbontású textúrák mellett alapvetően hozzájárul ahhoz, hogy az emberi arcokat olyan módon jelenítsék meg, ahogy eddig ultramobil platformon még senki sem tette. Érdekes még a gammakorrekció is. Ezt manapság a PC-n, illetve a konzolokon sűrűn használják a fejlesztők, de az ultramobil eszközökben található integrált grafikus vezérlők nem igazán támogatják az automatikus gammakorrekciót. Erre vonatkozóan a fejlesztők egy saját algoritmust terveztek, mely lényegében megoldja a problémát.

A The Chase demonstráció Androidra és iOS-re az előbbi oldalakon érhető el.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés