A Samsung letarolta az UHD tévék piacát

A Samsung bejelentette, hogy a GFK felmérései szerint 2015 első félévében Európában a piaci részesedésük elérte az 50 százalékot az Ultra High Definition televíziók szegmensében. Ez tehát azt jelenti, hogy a dél-koreai konszern egyedül ad el annyi készüléket, mint a riválisai összesen. Sajnos a GFK hivatalos oldalára még nem került fel a részletes kutatási eredmény, így azt egyelőre nem lehet tudni, hogy a további sorrend hogyan alakul.


(forrás: HDWallpapers) [+]

Ezzel egy időben a Samsung azt is nyilvánosságra hozta, hogy ugyanezen időszakban az észak-amerikai UHD tévé piacon is taroltak. Itt a részesedésük 53,5 százalék volt az év első hat hónapjában, legalábbis az NPD nevű piackutató cég felméréseinek alapján. A teljes hivatalos jelentés egyelőre egyébként erre a régióra vonatkozóan sem érhető el. Az mindenesetre érdekes, hogy az ázsiai értékesítési eredményekkel adós maradt a cég, pedig a 4K televíziók piacán hagyományosan ez a legfontosabb terület, hiszen a legtöbb ilyen készülék Kínában fogy el.

Előzmények

Hirdetés