A Sharp az elmúlt években óriási kulimászba navigálta magát, aminek az lett a vége, hogy a korábban megkerülhetetlen piaci szereplőnek számító japán konszern jó pár régióban értékesítette tévés divízióját. Magyarul eladta a névhasználati jogot, amelyet Észak-Amerikában a nagyra törő, kínai Hisense szerzett meg.
Tavaly egy időre eltűntek a Sharp televíziók az Egyesült Államokból, de idén visszatér a márka, viszont értelemszerűen ezek a modellek csak a logójukban egyeznek majd meg a korábban megismert készülékekkel. A címke mögé ugyanis már a Hisense által gyártott panel és elektronika kerül. A választék egyébként meglehetősen nagy lesz, egészen pontosan 7 széria 25 modelljével próbálják meghódítani a vásárlókat. A kínálatban pedig megtalálható lesz egy 32 hüvelykes, belépő szintű, 190 dollárba kerülő készülék épp úgy, mint egy HDR és 4K támogatású, 70 hüvelykes gigász, amelyért 3300 dollárt kérnek majd el.