Máris itt az első troll reklám az Apple Watch kapcsán

Helyi idő szerint szerda este mutatta be az Apple a Watch okosóráját, melynek 18 karátos aranyból készített változatát mellbevágó, tízezer dolláros áron kínálja. Az első pillanattól nyilvánvaló volt, hogy a konkurencia rárepül majd erre, és a korábbi gyakorlathoz hasonlóan kihasználja saját konkurens termékének reklámozására. A sort az ASUS kezdte, hivatalos Facebook oldalára az alábbi kép került fel ma reggel.


(forrás: ASUS Facebook oldala)

A tajvani gyártó szerint elment az esze annak, aki az Apple Watch Edition változatára voksol az ASUS ZenWatch helyett. Szerintünk alapos melléfogás ez a gondolat, ugyanis a drága órák világában egyáltalán nem a racionális érvek döntenek, fontos szerepet kap a presztízs, a pozíció, amit egy-egy ilyen kiegészítő jelképez. Nyilván az Apple óráját nem svájci iparosok készítik sok-sok órányi kézimunkával, de az almás brand erős, az okosóra pedig trendi, szóval üzletileg teljesen indokoltnak tűnik a méregdrága változat. Meglátjuk majd, mennyi fogy belőle.

(forrás: The Telegraph)

Aki pedig mégis inkább racionálisan választana, annak a fenti videót ajánljuk, mely összefoglalja a jelenlegi legjobb alternatívákat.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés