Hirdetés
-
A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
it Perel a Yelp, mert a hírnévkezelési cég azt ígérte, majd ők eltüntetik a rossz értékeléseket.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz Ringman #297246 üzenetére
Ja, hát aki tud síkot menni, annak szerencséje van. De most te nem Z2-ről beszéltél, hanem valami spéci zsírégetésről, nem? A gyaloglópadok sebességét meg lehet állítani, asszonynak is olyan van, asszem 10-11 km/h-ig fel lehet húzni, az már valójában futás.
Egyébként én akkor fogytam le a legtöbbet, amikor 5 éve rengeteget gyalogoltam, ilyen napi több órát, mindenhova gyalog menve.
-
balintbaba
tag
válasz bLaCkDoGoNe #297242 üzenetére
Defy, Rival AXS, karbon kerekek? Révbe értél, nagyon jó ez a bicó.
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #297248 üzenetére
De neked nem 0.5-nél kellene cserélni?
Én most mértem 550 km után (wax + 1 smoove), egyelőre nincs mérhető nyúlás, 800-nál forgatom a láncot, rámérek. Az első lánc csak Smoove-on futott annyit, azon volt nyúlás.
#297247 dom1n0: én meg megvárom asszonyt aztán tolok egy recovery valamit, csak hadd menjek már...
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #297256 üzenetére
akkor inkább elgurulok a határban valahol, a 0 külső inger no-go nálam, futópad dettó.
monotóniatűrésben nagyon rossz vagyok sajnos v nem sajnos
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #297239 üzenetére
Ezek engem valszeg nem zavarnának, mert eléggé előretolom a stoplit és keskeny a lábfejem. Nem tom az outis Girok milyenek, de amúgy a Giro xc cipői is nagyon keskenyek, egészen pontosan a Ranger, Rincon, Sector. Shimanonál viszont azt tapasztaltam, hogy gyakran a nem wide cipők is nagyon szélesek, olyan is előfordulhat, hogy egyes normál Shimano cipők szélesebbek, mint egy másik modellből a wide verzió . Sok Shimanom nem volt, de egyszer felpróbáltam egy fél raktárnyit.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
lsebestyen
addikt
A mérőm 0.75 és 1-et tud mérni, tolómérőt nem vagyok hajlandó emiatt elővenni, és azzal számolgatni. Ez csak annyi, hogy ráakasztom a láncra, pedállal ráfeszítek, ha beleesik, akkor cserélem a láncot. Mindig is 0.75-nél cseréltem a láncokat, sor simán vitte az újat mindig. De a következő rendelésemnél rendelek még két láncot pluszban, aztán ha ez a lánc elkopik akkor új sor + 3db lánc forgatva és akkor kevesebbet kell majd waxolni is.
-
dom1n0
senior tag
válasz bLaCkDoGoNe #297242 üzenetére
Gratula, szép vas, üdv az AXS klubban
Mik a tapasztataid eddig vele? Én nagyon szeretem -
nagyúr
válasz bLaCkDoGoNe #297242 üzenetére
jóféle
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
parandroid
nagyúr
válasz Ringman #297257 üzenetére
Anno 2021-ben, covidbol felépülve, de még a karanténkorszak kellős közepén rengeteg ilyet mentem, és nagyon jót tett a kondimnak:
Kb fél éven keresztül napi 1,5-2 óra görgő, nagy része ilyesmi intenzitáson, hetente pár edzés jobban megtolva.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #297259 üzenetére
Ha így csináltad, biztos így van jól, én a videókat elnézve a 11 sebességestől felfelé mondják talán, hogy 0.5-nél csere, alatta 0.75-nél, single speed-nél meg 1.0-nál. De ettől függetlenül ha neked így működött akkor jó. Nekem a KMC-s mérő az Ultegra láncon többet mutat, nullára is 0.2-t, szóval ellenőrzésre jó, de tisztítás után úgyis lemérem tolómérővel is a láncokat. 3 lánc forgatva a legjobb. Nekem is ez lesz, csak annyi, hogy 300 km-es wax után még 2x Smoove-ozom (+2x200-250 km), és utána forog. Így negyedévente egy waxolás van csak.
#297255 Ringman: ha lenne sok sík, én se gondolkoznék, de hamar elunnám. Én egészen kezdem megkedvelni a mászást
-
nagyúr
válasz Ringman #297239 üzenetére
az jó, kb. lábujjhegyen-magas féltalpon tekernék a legszívesebben, ha meg bírnám úgy hajlítani a cipőtalpat.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #297264 üzenetére
szerencsére ezt itt az alföldön meg tudom tenni a szabadban is (ha nincs szélvihar persze )
olyan szempontból nyilván kényelmesebb lenne a görgő, hogy 0 energiába kerülne elkezdeni, még át sem kell öltözni hozzá.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bLaCkDoGoNe #297242 üzenetére
Nagyon prémium kinézetű, az biztos.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZavaBalazs
őstag
válasz bLaCkDoGoNe #297242 üzenetére
szép vas!
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
f_sanyee
senior tag
válasz parandroid #297264 üzenetére
na igen, erre nagyon jó a görgő. 2 órán keresztül olyan konstans hr,cadence,power-t tartani kint lehetetlen.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz lsebestyen #297244 üzenetére
SRAM Rival 2x12, 33/46 - 10x36, a kerékszett Giant SLR 2 36
#297245 Tin: H2Pro Seat Bag, egy picit lehetne nagyobb, de legalább pár dolgot bele tudok gyömöszölni és nem a mezzsebben kell vinni#297250 Ixion77: kár, hogy ilyen spórolósan bántak ezzel a bronz-arany festékkel, kicsit még használhattak volna belőle Az árral kapcsolatban egyetértünk (sőt!), de még tulképp így akcióban nem is "rossz" bolt, mert a 2024-es modell mechanikus 105-tel kerül ennyibe, ezen meg gyárilag van még egy Giant Power Halo wattmérő is.
#297252 balintbaba: én is így érzem. 2011-ben egy belépő kategóriás KTM Life One-nal kezdtem, leginkább a napi közlekedésre használva, aztán egyre jobban beleszerettem a biciklizésbe és átkerült a fókusz a sportra, és megindultam a lejtőn (átvitt értelemben, és persze sokszor konkrétan is )
#297261 dom1n0: Mármint az AXS-szel vagy a biciklivel?
#297268 Hasaggymeg: Pedig a Giant a biciklik Toyotája, ezt szoktam hallani (és egyébként valahol még egyet is értek a párhuzammal)
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz Ixion77 #297263 üzenetére
Van mellette szerencsére egy Revolt-om, úgyhogy ezt a részét a sztorinak azzal élem ki."«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
dom1n0
senior tag
válasz bLaCkDoGoNe #297272 üzenetére
Is-is
-
-=RelakS=-
veterán
Érdekes.
Lenyúlt decathlonos kencés lánc után fogaskoszorút kellett cserélnem, mert legalább a 8-as fokozaton ugrált az új lánc.
Most az ugyanúgy lenyúlt másik lánc után ezt a fogaskoszorút látszólag nem kell cserélni, legalábbis a próbakör rendben lement.Lehet, sokáig tartott, mire rájöttem, hogy a decathlonos lánc az odafagyott kence miatt ugrál a soron, és az vágta haza a lánckereket?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz dom1n0 #297274 üzenetére
A váltórendszer nekem nagyon tetszik eddig, egy Sorá-val szerelt Revolt a másik biciklim, nyilván ég és föld a váltási élmény, jobb a karok ergonómiája is. Nagyon tetszik a váltó működésének a logikája is. A beállításokhoz nem nagyon piszkáltam hozzá.
A biciklivel szintén ugyanilyen pozitívak a kezdeti tapasztalataim eddig, gyors, agilis, jól irányítható – persze endurance geometria ide vagy oda, a gravelhez szokott testemnek azért kevésbé kényelmes (erre persze számítottam is), de hát ez egy ilyen műfaj, majd összecsiszolódunk ezen a téren, még hangolni kell a beállításokon. Amit a kényelmen elveszítek, megnyerem a sebességen, ez pedig egy olyan tradeoff, amit tudok vállalni.
Mivel még csak két napot gurulgattam vele, ráadásul a kiszámíthatatlan időjárás miatt nem is túl sokat, ezek inkább ilyen első benyomások, majd 1-2 ezer kilométer meg pár hosszabb, 100-200k-s nap után tudnék megalapozott véleményt mondani, amikorra minden beállítás a helyére kerül, kitapasztalom hogy mi hogy jó nekem (vagy esetleg elviszem egy fittingre), és összeszokunk végleg.
De már most imádom.
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Kro
tag
válasz bLaCkDoGoNe #297242 üzenetére
Ez igen, szép bringa! Sok balesetmentes km-t hozzá!
-
bLaCkDoGoNe
veterán
-
dom1n0
senior tag
válasz bLaCkDoGoNe #297276 üzenetére
Én egy "negatív" dologra lettem figyelmes eddig, de igazából a nagykönyv szerint nem jó ötlet eleve keresztbe váltva menni, de ez a rendszer egész jól bírja szerintem, viszont:
Ha elől 46 van és hátul utsó 2 tányér(27,30) (nekem most 10-30 sor van, úton van a 10-36 is) és leváltanál elől kicsire, akkor bizony hajlamos bedobni a lánckerék mögé.
Ezt 2x megcsinálta, azóta nem is erőltetem, de lehetséges köze van az Enchanched mode-hoz, majd kipróbálom azt kilőve is.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Ringman #297267 üzenetére
Mentem ma egy Z2-t, és ez ma tényleg az volt, mert 90% felett voltam a 2-es zónában, a Z3 legaljában voltam talán összesen fél percet, a többi meg Z1.
Ehhez a következő kellett:
1. ma valamiért alacsonyabb volt a pulzusom terhelésen is, talán az elmúlt 2 hét eredményeképp visszaállt alacsonyabbra
2. 18 fok körül volt induláskor, de 20 km/h feletti szél, és végig lógott az eső lába (10 perce értem haza, már esik), én meg elmentem sima rövidgatya + pólóban, tehát kicsit fáztamEgy célom volt: Z2 közepét lőttem be, így ha kezdett emelkedni a pulzus, azonnal tudtam még a határon belül korrigálni. Se sebesség, se cadence, semmit nem figyeltem, csak a pulzust. Javarészt síkot mentem, egy mászást raktam be a végére kontrollnak, az 1 km hosszú és átlag 3.4% emelkedés.
Az egészet lehoztam Z2-ben, még a mászást is! Külön vicc, hogy szinte alig voltam lassabb a mászáson, mint máskor jóval magasabb pulzuson. Eszembe jutottál, hogy mindig mondod, hogy csak megfelelő áttétel kell, és ebben részben igazat kell adjak, de van valami, amit kihagytunk a képletből: most 15 km laza Z2 után mentem fel az emelkedőn, szombaton meg 70 km után, ami azért nem mindegy. Szóval ha végig kímélően megyek, akkor valószínűleg tényleg lehozhatóak a mászások is alacsony pulzussal, de ha már meg vagyok hajtva, akkor utána nem hiszem.
Mindegy, visszajelzésként mondtam, és igazat kell adjak!
-
Tin
veterán
Látod, fejlődőképes vagyok
Ma mondjuk tényleg extrém (ideális) volt a helyzet annyiból, hogy a hűvös szél miatt se nagyon izzadás (túlmelegedés) nem volt, se magas páratartalom, és alapból is alacsonyabb volt a pulzusom, így ma baromi nagy volt a kontraszt ahhoz képest, amit máskor hoznak a számok, így a saját bőrömön is tapasztalhattam meg ezt az egészet.
-
Haruno
csendes tag
Sziasztok!
Fék ügyben szeretnék segítséget kérni. A Bükkben kerékpároztam, de legutóbbi 2 alkalom után a hátsó fékerő gyakorlatilag nullára csökkent. Lejtmenetben egyrészt tapasztalatlanság-, másrészt az útviszonyok miatt nagyon gyakran fékeztem, többnyire csak a hátsó fékkel.
Shimano BR-M375 fék, Shimano B01S fékpofa és Shimano SM-RT30 tárcsa. Túlhevülés okozhatta a problémát? Tavaly is túráztam 3x, de akkor nem tapasztaltam romlást a fékerőben a túrák után.
Érdemes lenne cserélni a tárcsát és a fékpofát fémesre? Ha igen, akkor mit javasoltok? -
flash-
veterán
Garminos kérdésekben tud valaki segiteni? (Garmin 540)
Navigáció:
-navigációnál miért nem tartja az 50m vagy 70m közeli nagyítást? (csak messzebbit mutat, alig látom a vonalat és a térképet) pedig probáltam már az auto nagyítást is bekapcsolni, illetve egyénileg a térkép részeken is meg lehet adni a nagyítás mértékét
de mégsem nagyítja? valami más funkció "blokkolja"?-továbbá: ha navigálok és követem az útvonalat, megadhatok alura két tetszőleges mezőt, de ezen kivül a navigációs képernyő azt már nem mutatja hogy mondjuk az útvonalból mennyi km van hátra hanem fent a következő utcanevet jelzi csak.
-aztán ugyancsak navigáció: kanyarok előtt az alap navigációs képernyőről átvát egy kicsit más navigációs képernyőre (junction nézet), alul nem az általam beállotott két mezőt mutatja, hanem iránytűt meg idő a fordulásig meg egy x-et.
-de jó lenne ha lenne olyan adatkéernyő összegzés amin látom mennyi km van még hátra az útvonalból, mennyi szint.
rácsra én ezt be tudom állitani de ilyen összegző oldalt nem találok.adatmezők:
-a rácsos adatmezőket csak akkor látom ha rögzitek, de ha megállok bringával egy pihenőre,belemegyek a menübe valamit állitok ,visszalépek már nem hozza be a rácsos adatmezőket hanem csak akkor ha ujra elindulok?Lap screen nézet beállitás:
ezt hiányolom, (brytonban van) tehát hogy ha nyomsz egy lap-ot akkor egy külön konfigurált rács nézet megadott adatokkal jelenjen meg sajnos itt ilyen nincs neked kell csinálni egy rácslapot amin a lap adatok vannak-szenzorok: több bringát használok, és mondjuk egyik bringát kitolom a kapuig, látom hogy a többi szenzort is folyamatosan keresi, ezt rögzités alatt is csinálja? vagy akkor már nem?
ha meg letiltom a többit akkor meg legközelebb ha a másik bringával akarok menni akkor meg le kéne venni a tiltást gondolom, mert nem lehet profilonként megadni hogy mely szenzorok legyenek aktivakGarmin connect:
brytonról átszinkronizált edzéseknél ( nehézkes nem is megy át mind, syncmytracks csak néhányat visz át) hogy lehet megadni hogy melyik kerékpárral volt az az utazás? nem találok ilyet. vagy egyáltalán hogy tudnám normálisan egyszerübben átszinkronizálni a brytonos edzéseket garmin connectbe? ez a syncmytracks nem igazán megy gördülékenyen.tesztet most inkább nem mondok mert hosszúra nyúlna nem is minden tetszik a garminban, climb 2.0 sem igazán használható...(korábban befejezi mint ahogy még lenne abból a dombból egy 10méternyi 2-3% os mászás, de szerinte az már nem mászás..)
így elsőre ennyi köszi előre is XD
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ReFleXx
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #297276 üzenetére
Baszki en azt hittem mar 140ezret tekertel ebbe a bicoba
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Kro
tag
válasz flash- #297285 üzenetére
Nagyítás szerintem kéziben jobb és akkor te állítod be magadnak melyik lépték a megfelelő.
A navis oldalhoz ajánlom a mapfields appot (napokban ajánlotta itt valaki), így nem 2 adatmeződ lesz, hanem akár 8 (jó szem kell hozzá). Fentről az utcaneves kisegítés levehető, szerintem csak a helyet foglalja.
A kanyar előtt felugró külön nézet, nem csak akkor van ha adatképernyőn vagy és jön egy navis rész? Ebben nem vagyok biztos. (többször úgy használom, hogy nem kérek navit csak én magam követem a nyomvonalat, így már a nyomvonal színe is állítható!, nem úgy mint navigálás közben)
Szenzor keresést egy idő után abba hagyja nekem.
-
nepszter1
addikt
Sziasztok!
Egy kezdő országútis bringás vagyok, kérdésem lenne hogy szükségem volna ilyen gyorsulás mérőre? [kép]
Tudom Aliexpress de ha megeri ár érték arányban.
Egy garmin fenix 5x plusom van hozzá. Meg ugye pulzus pántIlletve tudnátok ajánlani valami jó sisakot ami elérhető árban van?
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Haruno #297284 üzenetére
Lejtmenetben egyrészt tapasztalatlanság-, másrészt az útviszonyok miatt nagyon gyakran fékeztem, többnyire csak a hátsó fékkel.
Aláhúztam a legnagyobb hibát, érdemes megtanulni 70/30 arányban használni a féket, az első fék javára.
Elsőre hülyén hangzik (lehet mindjárt jönnek a fotelszakértők is, hogy nem így van), de a fizika már csak ilyen.
Másik dolog, hogy ne hosszan húzd a féket, hanem szakaszosan, de akkor nagyobb fékerővel. Akkor nem fog elmelegedni, szinte sehol itthon. GCN-nek szintebiztosan van
how to brake
videója, látatlanban aszondom kezdetnek jólesz.[ Szerkesztve ]
-
K_Gabor
tag
Ha már ennyire téma volt a gravel, bedobok én is egy köpködni valót.
Bár ez még a régi zsiráf silex, de végre elkészült a bölcsi-családi tekerős/erdőbe járós szet. Kapott egy pár G1800-at, új tárcsákat (betétek még úton), meg 44-es swamperokat. Egyelőre csak ~30km ment bele a hétvégén, de tetszik. Kíváncsi leszek Bakonyban a szokásos körök milyenek lesznek.
Az aszfaltos szettre még felkerül egy pár Vittoria Corsa Next és lehet ott is suhanni.
Nekem ezért is szimpi ez a típus, nem a legjobb, de sok területen hoz egy nagyon jó szintet ami nekem egyelőre elég és relatíve könnyen van két bringám.#296771 Sleek:
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: http://hardverapro.hu/tag/k_gabor_3#aprohirdetesei
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #297291 üzenetére
Én azért 69,5/30,5-öt mondanék megoszlásnak.🤔
#297292K_Gabor...már gyűjtöttem nyálamat, de ezen igazán nincs mit köpködni, még a gyerekülés sem tudja elcsúfítani.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Haruno
csendes tag
válasz mauimagic #297291 üzenetére
Igen, ezt egyébként tudom, és oda is figyeltem rá nagyjából, de mivel ez a fékszett kb. a legolcsóbb, szándékosan próbálgattam, hogy vajon mit bír 1 fék, nem akartam úgy járni, hogy mindkét fék túlhevül. Alföldön lakom, szóval intenzív fékezés itt nincs, fogalmam se volt, hogy mi a határai. 2022-ben és 23-ban is elutaztam a Bükkbe túrázni pár alkalommal, és azokat a túrákat bírta, még feszíteni sem kellett a bowdenen, ezért lepett meg, hogy most megmakkant.
Arra gondoltam, hogy a korábbi túrákon amíg volt fékerő, szakaszosan tudtam fékezni, ezért vissza tudott hűlni. Idén viszont lehet, hogy volt szennyeződés a tárcsán, ezért a már alapból kisebb fékerő miatt folyamatosan fékeztem ösztönösen és hibásan. -
MC Pite
veterán
válasz zsocy #296912 üzenetére
Fenébe, erről is lemaradtam.
Jól látom, hogy a Ring eseményeknél nincs arra túlzott törekvés, hogy outival járható útvonal legyen? Börzsönyiről láttam képeket, hát, lassan elmegy, de azért nem szivesen mennék arra a Fastroad-al.
Annyira nem baj, kipróbálom a Couriert majd a mostani balkánálló setuppal.Ha így folytatják az út karbantartást meg a bringaút építéseket (ebben a minőségében) lehet gyárilag is a CX kerekes verziót fogják már csak árulni
K_Gabor: Guszta
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ReFleXx
addikt
A multkori b*zizast kompenzalva kuldenem ezt. [link]
Ezek merre tekernek?2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
FireKeeper
nagyúr
válasz nepszter1 #297290 üzenetére
attól függ mit akarsz. ha nem kell GPS, én egy ilyen decathlonost vennék, nekem nagyon bevállt, igaz én ennél jóval olcsóbban húztam be akcióban. ha kicsit komolyabb kéne, akár GPS-el, de nem akarsz egy vagyont költeni rá, akkor valamelyik IGPSPORT aliexpressről.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz dom1n0 #297279 üzenetére
Én ezzel a jelenséggel nem találkoztam, mondjuk a vázolt első-hátsó kombóhoz hasonló eset szerintem ilyen szökőévente ha egyszer előfordul nálam.
Egyelőre én az alapbeállítással használom a váltókat, később talán majd variálok a haladóbb beállításokkal is – bár így, hogy egy mechanikus váltós bringával felváltva (pun intended) használom, lehet hogy az csak megnehezítené minden alkalommal az életemet, mert hozzászokom a kényelemhez.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
parandroid
nagyúr
válasz nepszter1 #297290 üzenetére
Cadence szenzorra mindenképpen hasznos beruházni. Ezekben az olcsó szenzorokban én személy szerint nem bïzok, egy garmin szett (cadence + speed) akcióban 40-45 eur között szokott lenni. Teljesítmény (watt) méreshez cadence, pulzus, és sebességérték kell. Fenix5 még nem túl erős gps-ben (maiakhoz képest), annak jól jön a speed szenzor is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
(ex)Cat
senior tag
A [wOS] új lehetőségei (már akit érint esetleg)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #297297 üzenetére
Az egy dolog, de ezek merre tekernek? [link] [link]...pofám égne mikor ott le kellene toljam előtte. (na nem, nem a gatyát, hanem a bringámat )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz flash- #297285 üzenetére
Újabb boldog Garmin felhasználó Ha benne vagy a 14 napban, még visszaküldheted, és vehetsz helyette Wahoo Bolt v2-t vagy Roam v2-t. Én a 4 hónapig használt 530-omnál képtelen voltam megfejteni, avagy nem voltam hajlandó megérteni a Garmin baromságait.
Wahoo pro:
- navigáció nézetben 4 / 6 mezőt lehet megadni (Bolt / Roam; attól, mert nem tudom, merre kell menni, még hadd lássam már a pf / hr / cad / spd adatokat is)
- nincs vagy három féle navigáció képernyő
- mászás funkció (Summit) remekül működik, útvonal betöltése nélkül is
- kör oldal is szabadon állítható, de ezt én nem használom, kikapcsoltam
- baromi jó képernyőKontra:
- csak egy profil van (ettől még azokkal a szenzorokkal megy, amiket megtalál)K_Gabor: nem hajtás oldalról van fényképezve, márka feliratok nincsenek beállítva... nem azért mondom, de kaptak itt már 3 napos bant ezek miatt
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #297303 üzenetére
Szépen végig is pörgetted a videóit
-
Ringman
nagyúr
válasz Because #297253 üzenetére
pont tegnap olvastam ezt is: [printscreen1] + [printscreen2] vagy [link]
-
dom1n0
senior tag
válasz Dark Archon #297305 üzenetére
Ezeket a x40-es garminok is tudjak, a kijelzo egyeni preferencia, van vegtelen profil, ha nem egy bringat hajt az ember must have, es ott a teljesitmeny seged is, ami hasznos dolognak tunik, illetve a legertekesebb talan az ezek mogott allo metrikak a webes connecten, ennek a wahoos megfelelojet nem ismerem.
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz dom1n0 #297308 üzenetére
Ja, mondjuk az a másik kontra, hogy nincs webes Wahoo "connect". Viszont elő lehet fizetni, ha komolyabban tolja valaki az edzéseket, mert azért ők sem ma kezdték a fitness dolgokat.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
dom1n0
senior tag
válasz Dark Archon #297312 üzenetére
Azért a teljes őszinteség miatt leírom, én is szimpatizálok így távolról a wahoo-val, a kijelző élénksége meg a gombok elhelyezkedése jól meg lett csinálva, videók alapján nem rossz a kütyü
Viszont nekem a connect ökoszisztéma összességében többet ad.
Most vettem egy 540-et, remélem csak előrelépés lesz a 1030 plus után, ezt a fiam örökli meg. (Ha meg nem tetszik övé lesz az 540 ) -
Ringman
nagyúr
polar karpánttal mik a tapasztalatok? (Polar Verity Sense)
vagy nézzek olcsóbb magene armbandot?
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz dom1n0 #297313 üzenetére
A 10-es sorozat után az 5-ös szerintem mindenképpen visszalépés, hiába új hardver. Én is nézegettem, hogy elég lenne a 840 a 1030 után, de hiába okosabb, úgy megszoktam a 1030 kijelzőjét, méretét, hogy nem szívesen váltanék le. Másrészt meg a szemem is kezd cserbenhagyni az utóbbi időben…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen